Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه اهل سنت کامیاران گفت: حمایت مقتدرانه مردم از نظام و رهبری فتنه‌گران را ناکام و تمام دنیا را شگفت‌زده کرد. ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

ماموستا توفیق قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کامیاران، ضمن تبریک فرارسیدن سالروز حماسه ملی 9 دی و محکوم کردن خیانت‌ها و توطئه‌های سران فتنه در سال 88 اظهار داشت: فتنه‌گران به سرکردگی آمریکا و اسرائیل می‌خواستند نظام مقدس جمهوری اسلامی را از بین ببرند اما خودشان نابود شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ملت ایران در نهم دی ماه سال 88 در حرکتی خودجوش به میدان آمدند و بساط فتنه را جمع کردند، گفت: حضور معنادار و حمایت مقتدرانه مردم از نظام و رهبری فتنه‌گران را ناکام و تمام دنیا را شگفت‌زده کرد.

امام‌جمعه اهل‌سنت کامیاران با بیان اینکه حماسه باشکوه 9 دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردم است، تصریح کرد: ملت ایران یکدل و یکصدا در نهم دی‌ماه سال 88، پشتیبانی از نظام و رهبری را به دنیا ثابت کردند و مشت محکمی بر دهان سران فتنه و اربابان آنان زدند تا برای همیشه درس عبرت بگیرند.

مولوی ریگیان‌پور: دشمنان در جریان فتنه 88 اصل نظام و رهبری را نشانه گرفته بودند مولوی سلامی: ‌حماسه 9 دی در تاریخ انقلاب ایران مثال‌زدنی است/هیچ قدرتی نمی‌تواند مردم را از نظام دلسرد کند عضو مجلس خبرگان رهبری: حماسه 9 دی مصداق بیداری و آگاهی مردم بود

وی افزود: ملت ایران هر موقع احساس کنند که استکبار جهانی و فتنه‌گران به دنبال ایجاد فتنه جدید هستند یقیناً حماسه ملی "9 دی" مجداداً تکرار خواهد شد.

امام‌جمعه اهل‌سنت کامیاران با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی، حکومتی مردمی، برپایه حق، دین و در راستای قانون خداوند حرکت می‌کند، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام و قرآن چشم دیدن امنیت و آرامش زندگی مسلمانان را ندارند و هر بار با توطئه‌های جدید به‌دنبال ایجاد ناامنی و نابودی انقلاب اسلامی هستند اما همواره به‌لطف خداوند متعال و تدابیر حکیمانه رهبری با شکست مواجه‌اند.

انتهای پیام/ ز

R7848/P41362/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۴۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ حماسه حضور یمنی‌ها در حمایت از غزه

به رسم هر جمعه میدان السبعین در پایتخت یمن بار دیگر شاهد سیل جمعیت در حمایت از مردم غزه است.

دیگر خبرها

  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • چند حقیقت شگفت انگیز درباره کشور هند و فرهنگ مردم آن
  • عکس/ حماسه حضور یمنی‌ها در حمایت از غزه
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • امام جمعه مهاباد: کارگران از عوامل اصل قدرت ایران اسلامی هستند
  • شورا‌ها یکی از ظرفیت‌های مهم نظام اسلامی
  • بهای خون ۱۴ هزار کودک غزه افق پیروزی را روشن می‌کند
  • حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است