Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@18:06:23 GMT

هیچ بازیکنی از این تیم جدا نخواهد شد

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۶۰۵۷۸

محمد دایی با اشاره به آغاز تمرینات سایپا از روز شنبه هفته گذشته اظهار کرد: تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم؛ چند بازیکن مصدوم تیم تمرینات اختصاصی و درمان را انجام می‌دهد ولی سایر بازیکنان سرحال هستند، اما باید اشاره کنم که کمبود بازیکن داریم و باید نفرات جدید بگیریم.

 

او ادامه داد: تمام بازیکنان آسیب دیده سایپا در کنار تیم هستند و فقط رضا اسدی بیرون از ایران روند درمانی خود را پیگیری می‌کند که ان‌شاالله او نیز هرچه زودتر به تمرینات اضافه خواهد شد تا در شروع نیم‌فصل دوم از این نظر مشکلی نداشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی سایپا درخصوص جذب بازیکن جدید ابراز کرد: باید در این چند روز بازیکن جدید اضافه کنیم و یارگیری داشته باشیم تا در ادامه بازی‌های لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به مشکل نخوریم و تیم خوب و منسجمی راهی این مسابقات کنیم.

 

دایی اضافه کرد: تقریبا کارمان را در نقل و انتقالات شروع کردیم ولی تا به امروز بازیکن جدیدی به جمع ما اضافه نشده و به دنبال مذاکره با بازیکنان مد نظرمان هستیم؛ ان‌شاالله هرچه زودتر نقاط ضعف تیم را جبران می‌کنیم که البته این شرایط، به وضعیت مالی باشگاه نیز مرتبط است تا ما بتوانیم به خواسته‌هایمان برسیم.

او درباره احتمال اضافه شدن بازیکن جدید به سایپا در هفته جاری عنوان کرد: این امکان وجود دارد؛ باشگاه در حال رایزنی و صحبت با نفرات مد نظرمان است و اگر به توافق برسد و قرارداد نهایی شود، اعلام خواهیم کرد.

مربی تیم فوتبال سایپا درباره درخواست سایر باشگاه‌ها برای جذب بازیکنان این تیم گفت: خودمان با کمبود بازیکن مواجه هستیم و باید نقاط ضعف تیم را با گرفتن نفرات جدید برطرف کنیم؛ نمی‌توانیم از یک طرف کمبود بازیکن داشته باشیم و از سوی دیگر، بازیکن خودمان را به دیگر باشگاه‌ها بدهیم؛ به همه بازیکنان‌مان نیاز داریم و امور مربوط به درخواست تیم‌ها را باشگاه پیگیری می‌کند؛ نفرات فعلی تیم به کارمان می‌آیند، به تمام آنها احتیاج داریم و باید در کنارمان باشند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سایپا درمان ایران جام حذفی لیگ قهرمانان آسیا مد فوتبال ایران سایپا فوتبال لیگ قهرمانان آسیا مد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۰۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن تهران

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، هیئت فوتبال استان تهران از ماه ها قبل استعدادیابی بازیکنان فوتبال را در رده های سنی مختلف در سطح استان تهران آغاز کرده است. دراین راستا قریب به 9000 بازیکن زیر نظر استعدادیاب های هیات فوتبال استان تهران، توانمندی های خود را به نمایش گذاشتند. این طرح بزرگ قرار است با بررسی بازیکنان زیر 15 سال در خرداد ماه سال جاری به مرحله نهایی برسد. 

 سید میرشاد ماجدی، رئیس هیئت فوتبال استان درباره طرح های گسترده استعدادیابی در سطح استان تهران گفت: یکی از اهدافم توجه و تمرکز روی استعدادیابی بازیکنان جوان بود که به همراه همکارانم در حال انجام است. در این راه ابتدا استعدادیابی بازیکنان زیر 20 سال را کلید زدیم  که طی چهار مرحله درون شهرستانی، منطقه ای، استانی و اردوی انتخابی تیم ملی با شرکت نزدیک به 1600 بازیکن از زمستان سال 1402 آغاز و در دوازدهم اردیبهشت ماه سال 1403 خاتمه یافت. استعدادیابی بازیکنان زیر 12 سال نیز طی سه مرحله در قالب برگزاری تورنمنتی با شرکت نزدیک به 1900 بازیکن از اسفند ماه سال 1402 آغاز و در تاریخ ششم اردیبهشت ماه سال جاری ادامه و در نهایت به تیم 35 نفره منتخب استان تهران ختم شد. مقرر شده بازیکان تیم منتخب زیر 12 سال برای کسب تجربه بیشتر بازی های تدارکاتی با استانهای همجوار برگزار نماید.

رئیس هیئت فوتبال استان تهران در ادامه صحبت های خود می گوید: استعدادیابی بازیکنان زیر 17 سال نیز از اسفندماه سال 1402 با برنامه های درون شهرستانی و حضور حدود 1800 بازیکن آغاز شده و در تاریخ 27 اردیبهشت ماه مرحله منطقه ای و در تاریخ 24 خرداد ماه سال جاری مرحله استانی آن انجام خواهد شد تا تیم منتخب زیر 17 سال تشکیل گردد. استعدادیابی بازیکنان زیر 10 سال هم از فروردین ماه سال جاری با حضور نزدیک به 2000 بازیکن آغاز شده و انشاالله مرحله منطقه ای آن در تاریخ 20 اردیبهشت ماه سال جاری و مرحله استانی آن که منتج به انتخاب تیم منتخب زیر 10 سال خواهد شد، در تاریخ 27 اردیبهشت ماه سال جاری در ورزشگاه مرغوبکار برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت فوتبال استان تهران درحالی از این پروژه های بزرگ رونمایی کرد که قرار است استعدادیابی بازیکنان زیر 15 سال نیز در خردادماه آغاز شود. طبق برآورد هیات فوتبال استان تهران بیش از 1700 هزار بازیکن دراین عملیات بزرگ استعدادیابی خواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال و از حال رفتن چند بازیکن
  • بازیکنان استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • نکونام: می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم
  • نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم
  • ریوالدو وارد جنجال شد: بارسلونا به بازیکنی که در برزیل درخشیده بازی نمی‌دهد!
  • موقعیتی به پیکان ندادیم/ هر بازیکنی که آماده باشد در ترکیب است
  • سوغات ویژه پائز از چین رسید (عکس)
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن تهران
  • حسینی: این صحبت‌ها درباره لیموچی بس است!
  • وقتی کارلو آنچلوتی به حلقه شادی و جشن قهرمانی بازیکنان رئال مادرید اضافه می‌شود! / فیلم