Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه برنامه ما این است که تا پایان سال ۹۸ همه شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر دارای پلیس فتا باشند، گفت: امیدواریم با تأمین اعتبار از سوی دولت بتوانیم در سایر شهرها نیز پلیس فتا را راه اندازی کنیم.

به گزارش قدس آنلاین ، به‌نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در حاشیه پنجمین دوره مراسم دانش آموختگی مرزبانی و دریابانی آموزشگاه علمی تخصصی ثامن‌الائمه(ع) نیروی انتظامی در مشهد اظهار داشت: جرایم در فضای مجازی نسبت به سال گذشته رشد 80 درصدی داشته که نیروی انتظامی با توجه به ظرفیت‌ها و آمادگی‌های خود توانسته بیش از 80 درصد جرایم این حوزه را کشف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه برنامه ما این است تا پایان سال 98 همه شهرهای بالای 100 هزار نفر جمعیت، دارای پلیس فتا باشند، گفت: هم اکنون در 146 شهرستان و مرکز استان پلیس فتا فعالیت می‌کند و امیدواریم با تأمین اعتبار لازم از سوی دولت بتوانیم در سایر شهرها نیز پلیس فتا را راه‌اندازی کنیم.

وی درباره تجهیزات واگذار شده گفت: نیروهای ما با توجه به تعهد، تخصص و جانفشانی‌های خود توانسته‌اند مأموریت‌ها را به خوبی انجام دهند، آمار رضایت‌مندی مردم از ناجا که توسط دستگاه‌های بیرونی انجام شده گواه این صحبت ما است.

سردار اشتری اضافه کرد: برخی از تجهیزات در مرز توسط وزارت دفاع به نیروی انتظامی اختصاص داده شد اما بخش اعظمی از آن باقی مانده که امیدواریم دولت محترم و مجلس شورای اسلامی این تجهیزات را در اختیار وزارت دفاع قرار دهند که این وزارتخانه نیز تجهیزات را در اختیار نیروی انتظامی قرار دهد.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: جلسات متعددی با عزیزان در ستاد کل و وزارت دفاع برگزار شده که امیدواریم هر چه سریعتر نسبت به تأمین تجهیزات مورد نیاز ناجا برای انجام بهتر مأموریت ها اقدام کنند.

وی گفت: در نظرسنجی‌هایی که سال گذشته انجام شد اعلام کردند که نیروی انتظامی جزو چهار دستگاه اول به دلیل اعتماد مردم به ناجا شده است و امسال نیز از بین 32 دستگاه، دومین دستگاه مورد اعتماد مردم قرار گرفته است.

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سردار اشتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۸۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌ گرد‌ها

سردار محمدرضا میرحیدری در دیدار با مدیر و معاونان سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم که به مناسبت هفته زمین پاک انجام شد، با اشاره به ارزش اقدامات و فعالیت‌های مدیریت شهری در امر نظافت و بهداشت شهروندان اظهار کرد: زمانی که بهداشت و نظافت تعطیل شود ارزش کار مشخص می‌شود و همگان متوجه اثر آن می‌شوند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی استان هر آنچه در توان و حوزه اختیارات دارد در راستای ارائه خدمات دقیق‌تر و مناسب‌تر خدمات ارائه می‌دهد.

فرمانده انتظامی استان قم در ارتباط با نقش سلامت و بهداشت در بحث امنیت و اقداماتی که در این زمینه می‌توان انجام داد، یادآور شد: افراد که در حوزه‌های مختلف با مردم در تماس هستند باید از هر نظر وارسته بوده و تعیین صلاحیت شده باشند.

وی با اشاره به آمادگی نیروی انتظامی در پایش افراد فعال در حوزه‌های مختلف و مرتبط با مدیریت پسماند خاطرنشان کرد: کارشناسان پلیس پیشگیری آمادگی‌های لازم جهت ارائه آموزش با هدف ارتقا بحث امنیت به این افراد را دارند.

میرحیدری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت زباله‌گرد‌ها و ضایعاتی‌ها در سطح شهر افزود: سرقت اموال، ایجاد آلودگی‌های صوتی و … ازجمله آسیب‌هایی است که این معضل اجتماعی در سطح استان ایجاد می‌کند.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه در خصوص ساماندهی وضعیت فعلی این معضل اراده خوبی شکل‌گرفته است، تصریح کرد: وضعیت موجود نیازمند ساماندهی و اجرای طرح واحد بوده و در این راستا هرگونه حمایت و پشتیبانی از سوی پلیس انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌ گرد‌ها
  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • انتقاد استاندار لرستان از تورم شدید نیروی کار در شهرداری‌ها
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان بازگشایی شد
  • برگزاری دومین رویداد جمعیت در پایان اردیبهشت