Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز سوم مسابقات تکواندو آزاد کشوری و ورود به اردوی تیم ملی با قهرمانی سروش احمدی و سعید رجبی در اوزان سوم و هشتم به پایان رسید. ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۵ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات آزاد کشوری (ورود به اردوی تیم ملی) جوانان و بزرگسالان مردان از روز چهارشنبه - 12 دی ماه در فدراسیون تکواندو آغاز و فردا (شنبه - 15 دی‌ماه) به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز و در سومین روز، مبارزات اوزان سوم (63- کیلوگرم) و هشتم (87+ کیلوگرم) پیگیری شد که با انجام رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی سکونشینان این دو وزن به شرح ذیل مشخص و معرفی شدند:

وزن سوم (63- کیلوگرم): 
1- سروش احمدی (مازندران)
2- حمیدرضا هادیان (مازندران)
3- آریان محمدی (گیلان) - ابوالفضل قشقایی (تهران)

وزن هشتم (87+ کیلوگرم): 
1- سعید رجبی (آذربایجان‌شرقی)
2- سیاوش فخرایی (البرز)
3- فرشاد قیاس‌شندی (تهران) - حسین قربان‌زاده (البرز)

به گزارش خبرگزاری تسنیم، از اتقاقات مهم روز سوم و وزن سوم شکست فرزان عاشورزاده مقابل مبین میرزایی تکواندوکار چهارمحال بختیاری با نتیجه 18 بر 26 در مرحله یک‌هشتم نهایی بود. این در شرایطی است که فرزان عاشورزاده مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان در سال 2015 را در کارنامه خود دارد. 

قهرمانی ناظمی و عمادی در مسابقات تکواندو آزاد کشوری/ بخشی مصدوم شد

 

انتهای پیام/ 

R1434/P/S3,30/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تکواندو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تکواندو تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۸۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون کارکنان و اعضای هیئت علمی خواهر قهرمانی منطقه یک کشور (استان‌های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد) به مناسبت سالروز تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز در این واحد دانشگاهی برگزار شد و پس از انجام بازی‌های دوره‌ای و انفرادی در مسابقات تنیس روی میز بانوان نتایج زیر حاصل شد:

در مسابقات انفرادی: مقام نخست: سیده فاطمه دستغیب از واحد شیراز، مقام دوم: زهرا حبیبی از واحد مرودشت، مقام سوم مشترک: لیلا مختاری از واحد مرودشت و الهام اوکی‌نژاد از واحد شیراز
در مسابقات تیمی: مقام اول را واحد شیراز کسب کرد و مقام دوم به واحد مرودشت رسید و مقام سوم مشترک توسط واحد‌های استهبان و بوشهر احراز شد سرپرست فنی این دوره مسابقات تنیس روی میز به عهده سیده راضیه دستغیب بود.

همچنین در مسابقات بدمینتون خواهران منطقه یک نیز نتایج زیر به‌دست آمد:

 در مسابقات انفرادی: مقام نخست: آذرمیدخت رضایی از واحد مرودشت، مقام دوم: لیلا مختاری از واحد مرودشت و مقام سوم مشترک توسط مریم خیرده و زهرا برزگر از واحد شیراز کسب شد.
در مسابقات تیمی: مقام نخست به واحد مرودشت رسید، مقام دوم توسط واحد شیراز کسب شد و مقام سوم مشترک در اختیار واحد‌های بوشهر و زرقان قرار گرفت. سرپرست فنی این دوره از مسابقات بدمینتون بانوان منطقه یک را خانم لیلا مختاری به عهده داشت.

به گزارش آنا، نفرات برتر این دوره از مسابقات به مسابقات کشوری که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان برگزار خواهد شد اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • مسابقات قهرمانی شنا آلمان| تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • غیبت قهرمان جهان و رامین طاهری در اهواز
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کشتی فرنگی بین المللی جام تختی؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند