Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@01:06:47 GMT

یک شهردار زن انتخاب کنید ...

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۴۱۸۰۶

یک شهردار زن انتخاب کنید ...

شهر من رشت ... دلم برایت می سوزد، تنها مانده ای همچون دل های بیقرار ...می گویند تو را دوست دارند، می گویند شهر اولین های زیادی بوده ای، می گویند بزرگان زیادی در تو نشو و نما کرده اند، می گویند فرهنگ مردمانت در تمام دنیا شهره است، می گویند آب و هوا و غذایت هر شهروند ساکن و مسافری را دلشیفته خود می سازد، می گویند تو با همه فرق می کنی، می گویند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. اما هیچ کاری برایت نمی کنند، حتی در خیابان ها و کوچه هایت از کاشتن گل دریغ می کنند، چاله چوله هایت را به حال خود رها کرده اند، رودخانه هایت را که رگ های تو هستند نابود کرده اند، نفس درختان اندک تو را به شماره انداخته اند، اصلا برایشان مهم نیست که چشم انداز تو به جای سرسبزی و طراوت و نشاط، سنگ و آهن و حلب و دود باشد، حتی دود کباب های دیرینه ات را نیز به نام خود زده اند بی آنکه شهروندانت حظ و بهره ای از آن ببرند، شهر من برایت دل نمی سوزانند بلکه بر تو می تازند و چپاولت می کنند، تو را به داشتن لقب کلانشهر فریفتند بی آنکه مرهمی بر زخم های تو بگذارند، تو را نه به اسارت که به یغما برده اند همه آن کسانی که قرار است برایت دل بسوزانند که قرار است برایت فرزندی کنند!
گویا آیین همه رفاقت ها رنگ باخته است، و تو تنها مانده ای با یک دنیا دلبری ذاتی و به جای رشد و توسعه ات بر سر تو معامله می کنند تا که چیز بیشتری نصیب خودشان شود نه نصیب شهروندانت، و آنچه تا امروز تو را زنده نگه داشته است مردمان فرهیخته ات بوده اند و بزرگانی که پرورش داده ای و مایه فخر تو هستند، هنرمندانت، آواهای دلنشینت، مزه های بی نظیر غذاهایت که خاطره ساز هستند، بازارهایت و طنین فرهنگ اصیلت بوده و هست. کاش بزرگداشت روزت بهانه ای باشد برای عزمی راسخ به دوباره ساختنت ... و شاید برای ساختن دوباره ات نگاهی زنانه و دقیق و نکته سنج و قدرتمند نیاز باشد ...
و یا کاش کسی برایت فرزندی کند که لااقل امتحانی پس داده باشد، کاش هر کداممان برای شهرمان رشت که ادعا می کنیم بسیار دوستش می داریم فقط یک کار مثبت انجام دهیم، فقط یک کار، اما درست و به یادماندنی، کاش قدر باران را بیشتر بدانیم و دانه های زیبای نقره ای اش را با چشم دل ببینیم ...
7296/2007/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها رشد و توسعه تو زن انتخاب گویند جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۱۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا

برخی از اعضای شورای شهر تهران امروز همزمان با صحبت‌های علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران، صحن شورا را ترک کردند؛ این اقدام در راستای از حدنصاب انداختن جلسه شورای شهر تهران ارزیابی می‌شود که البته امروز جلسه با حدنصاب قانونی به کار خود ادامه داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دویست و سی و یکمین جلسه شورای شهر تهران صبح امروز به ریاست مهدی چمران آغاز شد و در این جلسه پس از تذکرات اعضا، محسن هرمزی؛ معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پشت تریبون قرار گرفت و گزارشی را از اقدامات شهرداری در حوزه حمل و نقل و به‌ویژه سفر شهردار تهران به چین ارائه کرد.

در ادامه برخی از اعضای شورای شهر تهران نسبت به این گزارش و قراردادهای چین اعتراض و انتقاداتی را مطرح کردند.

در ادامه جلسه شورای شهر تهران، علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران در پشت تریبون قرار گرفت تا به انتقادات مطرح شده از سوی برخی اعضای شورای شهر تهران پاسخ دهد اما در حالیکه هنوز زاکانی توضیحات خود را آغاز نکرده بود، برخی از اعضای شورای شهر تهران اقدام به ترک صحن شورا کردند!

سوده نجفی، جعفر شربیانی، ناصر امانی، مهدی اقراریان، سید جعفر تشکری هاشمی، مهدی عباسی، علی‌اصغر قائمی از اعضایی بودند که همزمان با قرار گرفتن زاکانی در پشت تریبون، صحن شورا را ترک کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دهه هشتادی ها شهردار محلات رفسنجان شدند
  • ۱۰۴۰ نوجوان دهه‌هشتادی کار خود را در محلات رفسنجان آغاز کردند
  • آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم
  • رقم پرداختی ما به حوزه حمل و نقل ۳۴ همت است
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • معرفی شهردار جدید گوراب زرمیخ
  • ببینید | درخواست فوری شهردار حاجی‌آباد پس از وقوع سیل؛ اوضاع خراب است!
  • ببینید | درخواست فوری شهردار حاجی‌آباد از مردم؛ اوضاع خراب است!
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای توسعه بافت تاریخی بوشهر