Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوره آموزشی«امین» با حضور امنای مساجد ناحیه شهید باهنر مرکز رسیدگی به امور مساجد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، دوره آموزشی«امین» با حضور امنای مساجد ناحیه شهید باهنر مرکز رسیدگی به امور مساجد، پنجشنبه ۱۳ دی ماه در دانشگاه قرآن و حدیث شهر ری برگزار شد.

 

امنای این ناحیه در محورهای فرهنگی،اجرایی، حقوقی،ساختمانی، عمرانی و فنی تخصص دارند، در این دوره آموزشی شرکت و از آموزش های لازم بهره مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دوره آموزشی تخصصی «امین» ویژه امنای مساجد استان تهران در یازده مرحله روزهای پنجشنبه، از پازدهم آذر تا ۲۵ بهمن در دانشگاه قرآن و حدیث در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شود.

 

کلاس آموزشی «مدیریت فرهنگی» با ارائه حجت الاسلام مجتبی صداقت، معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد و حجت الاسلام خداداده امام جماعت مسجد صنیع الدیوان در دو کلاس مجزا برگزار  می شود.

 

 

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه مجلس خبرگزاری شبستان مراجع و علماء استان بوشهر اصفهان کلیسا 9 دی انقلاب اسلامی مسکن مسجد طراز اسلامی مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۵۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام جمشیدپور در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: نخستین برنامه پیاده‌روی خانوادگی ویژه کادر سپاه و بسیج و سپس همایش حکمت مطهر در راستای آشنایی با مبادی فکری شهید مطهری به شکل استانی و در همه شهرستان‌ها است.

وی تأکید کرد: غبارروبی مزار شهدا، ۱۹ مسابقه کتابخوانی ویژه کارکنان و بسیجیان از دیگر برنامه‌ها است و بسیج جامعه زنان نیز مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب عفاف و حجاب شهید مطهری ویژه بانوان بسیجی برگزار خواهد کرد.

معاون عقیدتی و سیاسی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: برپایی نمایشگاه کتاب، برگزاری یادواره شهدا با محوریت شهید تقی بهمنی، تجلیل از فعالان عرصه جهادی ویژه فرهنگیان، برگزاری ده لیگ ورزشی، حضور دانش‌آموزان و معلمان در نماز جمعه، برگزاری نشست‌های بصیرتی و حلقات میانی ویژه صالحین، تجلیل از خانواده شهدا و راویان پیشکسوت، دیدار مربیان و هادیان عقیدتی و سیاسی با امام جمعه همدان و نماینده ولی فقیه برنامه‌های دیگری است که در این هفته برگزار خواهد شد.

کد خبر 6091308

دیگر خبرها

  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • بهره برداری از واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود