Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النهرین، مرکز اطلاع رسانی امنیتی عراق از نابودی ۹ مخفیگاه و ۴ خودرو وابسته به داعشی ها در استان دیالی خبر داد.

بر اساس این گزارش؛ بالگردهای عراقی موفق به انهدام ۹ مخفیگاه تروریستها و ۴ خودرو متعلق به تکفیری ها در استان دیالی شدند. همچنین ۴ موتور سیکلت، ژنراتور برق و شبکه تونلی و برخی تجهیزات داعشی ها نیز منهدم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرکز همچنین از کشف مقادیر نیترات آمونیاک و نیز بازداشت تعدادی از تروریستها در سامراء خبر داد.

خبر دیگر اینکه منابع عراقی از خنثی سازی حمله به نیروهای امنیتی این کشور در هیت در استان الانبار با خودرو بمبگذاری شده خبر دادند و اعلام کردند: نیروهای امنیتی عراق، خودرو بمبگذاری شده ای که تروریستها قصد ورود آن به هیت را داشتند رصد کردند که پس از این اقدام نیروهای عراقی، تروریستها مجبور به گذاشتن این خودرو بمبگذاری شده در جزیره الشامیه از توابع منطقه هیت در الانبار شدند و نتوانستند آنرا به داخل شهر انتقال دهند زیرا همه ورودی ها از سوی نیروهای عراقی بسته شدند و به این ترتیب این اقدام تروریستی ناکام ماند و خودرو بمبگذاری مذکور از سوی نیروهای عراقی منفجر شد.

کد خبر 4504649

منبع: مهر

کلیدواژه: الانبار داعش عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۰۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدعیان آزادی بیان بر طبل رسوایی خود کوبیدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مردم و به ویژه قشر دانشجو در ایلام هم همصدا با دانشجویان سراسر کشور به حمایت از دانشجویان آمریکا و اروپا پرداختند و برخورد خشونت آمیز پلیس آمریکا را محکوم کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • تشکیلات خودگردان؛ از مهار اعتراضات ضد صهیونیستی تا سرکوب آن
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • مدعیان آزادی بیان بر طبل رسوایی خود کوبیدند
  • ۳ میلیون یورو در اختیار نیروهای مسلح برای انسداد مرزها +جزئیات مهم
  • جزئیات جدید از انسداد مرزها برای افزایش امنیت کشور
  • فیلم/ سرکوب تحصن دانشجویان توسط نیروهای امنیتی آمریکا
  • گسترش انتفاضه دانشگاه‌ های آمریکا در حمایت از غزه به سایر کشورها
  • گسترش «انتفاضه دانشگاه‌های آمریکا» در حمایت از غزه به سایر کشورها