Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهرداد شریفی، رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: دستگاه کلینیک سیار دندانپزشکی مرکز بهداشت غرب اهواز با امکانات تخصصی خدمات دندانپزشکی، با هدف دسترسی عادلانه به سلامت و افزایش سطح سلامت دهان و دندان و کاهش هزینه های درمانی با استقرار در روستاهای محروم و مناطق کم برخوردار، خدمات مورد نیاز دندانپزشکی رایگان را به مردم این مناطق ارائه می نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: هزینه های سنگین دندانپزشکی، یکی از مشکلات آحاد جامعه است و در این بین، مردم مناطق محروم، با مشکلات بیشتری برای ترمیم دندان های خراب خودشان مواجه اند که بعضا خیلی از آن ها، به خاطر هزینه های سنگین دندانپزشکی، عمر خودشان را با دندان های خراب سپری می کنند، بر همین اساس قرار است در نظام سلامت کنونی، خدمات دندانپزشکی در بخش دولتی به صورت رایگان به مردم مناطق محروم ارائه شود.

شریفی افزود:  این خدمات سیار در قالب طرح چند روزه به صورت رایگان ارایه می شود و واحد دندانپزشکی مذکور با استقرار در مناطق روستایی و کم برخوردار با اولویت دانش آموزان و گروه های هدف در این مناطق معاینه و خدمات رسانی خود را با تیمی متشکل از دندانپزشک و دستیار به انجام می رساند و در قالب این طرح خدماتی همچون معاینه، پوشاندن شیارهای دندانی، ترمیم دو سطحی، سه سطحی به صورت رایگان ارایه می گردد که تا کنون این کلینیک سیار با استقرار در روستاهای "روستای بیوض از توابع مرکز صفحه دو بخش اسماعیله، منطقه ملاشیه، کوی سیاحی و منطقه دغاغله به ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان برای مردم پرداخته و هم اکنون نیز در روستای بامدژ از روستاهای تحت پوشش مرکز الهایی مستقر و مشغول ارائه خدمات دندانپزشکی به مردم این روستا است و مقرر شده طبق یک برنامه زمانبندی شده جهت ارائه خدمات عازم بقیه مناطق روستایی در هفته های آینده شود.

انتهای پیام/گ

بهره مندی اهالی مناطق محروم از خدمات دندانپزشکی رایگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار پزشکی بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۳۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور معاون وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه در غرفه همراه اول

  به گزارش «تابناک» به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول که به عنوان رهبر بازار ارتباطات سیار ایران در نمایشگاه بین المللی Mobilefest 2024 حضور پیدا کرده است، میزبان عمر فاتح سایان، معاون وزیر حمل و نقل و زیرساخت ترکیه و هیات همراه، در غرفه خود واقع در مرکز کنگره استانبول بود.   نمایشگاه Mobilefest که امروز شنبه 8 اردیبهشت پس از سه روز به کار خود پایان می دهد، در این دوره میزبان رهبران صنعت ICT، مبتکران و متخصصان این عرصه است.   همراه اول با حضور در این رویداد بزرگ ICT منطقه اوراسیا، سعی کرده تا نشان دهد چگونه فناوری های پیشرفته حوزه ارتباطات سیار و پلتفرم های دیجیتال، ارائه دهندگان خدمات و شرکت ها را برای ارائه تجربیات استثنایی به مشتریان و باز کردن جریان های درآمدی جدید توانمند می سازد.   گفتنی است همراه اول با محوریت محصولات، خدمات و فعالیت های حوزه های «کسب و کار سازمانی»، «مرکز تحقیق و توسعه همراه» و «بازوی سرمایه گذاری جسورانه» خود و با شعار «هدف گیری بی نهایت»، در این رویداد و در قالب بخش نمایشگاهی حضور پیدا کرده است.

دیگر خبرها

  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • مزایای بیمارستان سیار در موقعیت های بحرانی و اضطراری
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران
  • حضور معاون وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه در غرفه همراه اول
  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا