Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@17:29:44 GMT

توزیع ۱۰ تن گوشت سفید در آمل

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۸۶۱۸۹

توزیع ۱۰ تن گوشت سفید در آمل

چنگیز فروزان رییس اداره صنعت، معدن و تجارت آمل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،با اشاره به اینکه ۱۰ تن گوشت سفید با قیمت ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان در سطح آمل توزیع شد، گفت: ۲۵ تن گوشت سفید دیگر از فردا در آمل توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه دولت جهت تنظیم قیمت تخم مرغ اقدام به واردات کرد، گفت: در حال توزیع گوشت قرمز در کنار گوشت سفید هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس اداره صنعت، معدن و تجارت آمل با بیان اینکه در صدد هستیم تا روزانه چند تن گوشت سفید در آمل توزیع کنیم تا قیمت مرغ تنظیم شود، افزود: سعی شده برای دسترسی آسان شهروندان ۱۰ فروشگاه بزرگ و ۵ فروشگاه کوچک را در خیابان‌های مختلف شهرستان آمل تعیین تا توزیع گوشت با قیمت مصوب در آنجا انجام شود.

وی ادامه داد:جهت شناسایی این مکان‌ها توسط مردم، فروشگاه‌ها با نصب بنر متحدالشکل در این مورد فعالیت می‌کنند.

فروزان با اشاره به اینکه مصرف روزانه گوشت سفید در آمل ۲۵ تن است، گفت: در حال حاضر ۵۰ درصد نیاز مردم با قیمت مصوب در حال تامین است که با ادامه این روند قیمت مصوب می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از دلایل افزایش قیمت مرغ افزایش نهاد‌های دامی بود، افزود: تلاش بر این است که توزیع گوشت از حالت انحصار در بیاید و سیاست دولت بر این است که دهک‌های پایین و متوسط جامعه دسترسی آسان به گوشت و مواد مصرفی خود داشته باشند.

وی افزود: آمل مقام نخست جذب گوشت قرمز و سفید را در استان دارا است. وی ادامه داد:مردم می‌توانند در صورت مشاهده تخلف از سوی عاملان فروش با شماره تلفن ۱۲۴ که واحد بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت است تخلف را گزارش دهند تا به شکایت آن‌ها رسیدگی شود.

انتهای پیام/ک


توزیع گوشت با نرخ مصوب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تجارت مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۶۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 750624

دیگر خبرها

  • نرخ انواع نان آزادپز در کردستان اعلام شد
  • آغاز طرح هوشمندسازی تامین و توزیع گوشت در چهارمحال وبختیاری
  • آخرین قیمت گوشت و دام زنده اعلام شد
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت روز مرغ و ماهی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت کالاهای اساسی؛ گوشت چند شد؟ +جدول
  • نوسان قیمتی گوشت قرمز از ۴۵۰ تا ۸۸۰ هزار تومان
  • شرایط فروش قسطی جک J۴ و کی ام سی T۸ اعلام شد
  • قیمت قند و شکر در میادین تره بار
  • قیمت جدید دام زنده؛ گوشت قرمز چند است؟