Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواداران تیم ملی فوتبال ایران با حضور پرشور خود در ورزشگاه محمد بن زاید یکی از عوامل اصلی برتری پرگل شاگردان کی روش مقابل یمن بودند.به گزارش بلاغ،تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته در نخستین بازی خود در هفدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به مصاف یمن رفت و در نهایت این تیم را با نتیجه ۵ بر صفر حریفش را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی طارمی (۲ گل) سردار آزمون، سامان قدوس و سعود الاسودی (اشکان دژاگه) گلزنان ایران مقابل شاگردان جان کوشیان بودند.

برخلاف تیم‌هایی مانند استرالیا، کره جنوبی و حتی چین و امارات که در بازی نخست خود با تیم‌های درجه سه و چهار قاره کهن نمایش جالبی نداشتند و در نهایت کره جنوبی و چین با کمترین اختلاف گل حریفانشان را شکست دادن، یوز‌های ایرانی (لقب تیم ملی فوتبال کشورمان) با نتیجه‌ای که مقابل یمن کسب کردند صلابت و اقتدار خود را به رخ مدعیان جام هفدهم کشیدند و ثابت کردند توانایی زیادی برای شکستن طلسم ۴۳ ساله قهرمان نشدن ایران در جام ملت‌های آسیا دارند.

 

در کنار ویژگی‌های فنی تیم کارلوس کی روش در بازی با یمن باید از حمایت پرشور و شعور حدود ۵ هزار هوادار ایرانی حاضر در ورزشگاه محمد بن زاید به عنوان یکی از عوامل موفقیت تیم ملی در این دیدار نام برد. برخلاف دیدار‌های مهمی که در ایران برگزار می‌شود و فوتبال دوستان ساعت‌ها پیش از شروع بازی خودشان را به ورزشگاه می‌رسانند، شرایط حرفه‌ای که درباره نحوه بلیت فروشی بازی‌های جام ملت‌های آسیا در ورزشگاه‌های امارات وجود دارد این فرصت را به هواداران می‌دهد در نزدیک‌ترین زمان ممکن تا شروع بازی به ورزشگاه بیایند و از همان ابتدای حضورشان با تمام توان به حمایت از تیم محبوب خود بپردازند.

در دیدار ایران و یمن هم چنین اتفاقی رخ داد و هواداران تیم ملی فوتبال کشورمان در فاصله حدود ۲ ساعت مانده تا شروع بازی مقابل ورزشگاه محمد بن زاید آمدند. البته حدود ۱۰ هوادار یمن ساعاتی قبل از حضور ایرانی‌ها در مقابل ورزشگاه ایستاده بودند و باوجود اعتراف به شکست تیمشان مقابل شاگردان کی روش بازهم برای خبرنگاران ایرانی کری می‌خواندند.

اولین گروه حامیان تیم ملی ایران که خود را مقابل ورودی جایگاه هواداران ورزشگاه محمد بن زاید رساندند گروهی از مردم جنوب کشورمان بودند که از دبی برای تماشای بازی تیم ملی به ابوظبی آمده و از همان ابتدا با به صدا درآمدن طبل و دمام یکی از لیدر‌های قدیمی فوتبال ایران به نام "ستار" هلهله جالبی راه انداختند. در ادامه هوادارانی که از کشور‌هایی مانند اندونزی، استرالیا، کویت و آمریکا در امارات حضور داشتند به این جمع اضافه شدند تا پسران و دختران ایرانی شور و نشاط جالبی به وجود بیاورند.

همزمان با ورود هواداران ایران به داخل ورزشگاه حامیان تیم ملی یمن که زودتر از ایرانی‌ها به ورزشگاه آمده بودند از صدای تشویق آن‌ها تا حدی شوکه شدند، اما برای کم نیاوردن جلوی آن‌ها با ابزاری که در اختیار داشتند حمایتشان را از تیم ملی یمن ادامه دادند. با این وجود شدت تشویق ایرانی‌ها به حدی بود که در بیشتر دقایق بازی یمنی‌ها ترجیح می‌دادند سکوت کنند و تنها نظاره گر موج مکزیکی و تشویق ایسلندی هواداران ایران باشند.

 

"ایرانی با غیرت" و "ایران چه کارش کرده" بیش از سایر شعار‌ها از سوی ایرانی‌ها در طول این بازی به کار گرفته شد و این تشویق‌ها پس از هر گل شاگردان کی روش با صدای بیشتری به گوش می‌رسید. سردار آزمون، سامان قدوس، رامین رضائیان و مهدی طارمی بازیکنانی بودند که بیش از سایر ملی پوشان مورد حمایت هواداران قرار گرفتند و در این میان احمدرضا عابدزاده و مهدی مهدوی کیا، ۲ اسطوره محبوب فوتبال ایران هم از تشویق آن‌ها بی نصیب نماندند.

پیروزی ۵ گله تیم ملی فوتبال ایران شب خاطره انگیزی را برای هواداران ایرانی حاضر در ورزشگاه محمد بن زاید رقم زد، اما در سوی مقابل یمنی‌های جنگ زده از این شکست تاریخی زانوی غم بغل گرفته و سرافکنده این ورزشگاه را ترک کردند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۹۴۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس در حالی به مصاف نساجی می‌رود که در پنج بازی اخیر مقابل این حریف برنده بوده و به لحاظ آماری برتری چشم‌گیری بر حریفش داد، اما شرایط این مسابقه از سوی هر دو تیم کاملا ویژه خواهد بود. 

شاید این سخت‌ترین بازی پرسپولیس در پنج هفته پایانی و مقطع آخر فصل باشد. روزی که پرسپولیس در قائمشهر به مصاف نساجی خواهد رفت و در شرایطی که حریف برای فرار از سقوط می‌جنگد حق لغزش و امتیاز دادن ندارد.

نساجی تحت هدایت ساکت الهامی در سه بازی اخیر خود گل نخورده و نتیجه فوق‌العاده‌ای هم به دست آورده است. آن‌ها در اصفهان سپاهان پرستاره را متوقف کردند، سپس در خانه مقابل تراکتور پیروز شدند و بعد از آن در فولادشهر ذوب‌آهنی که تازه روندی صعودی پیدا کرده بود را شکست دادند و باز هم گل نخوردند. حالا نساجی در شرایطی که همچنان قصد دور شدن از قعر جدول را دارد از پرسپولیس میزبانی خواهد کرد و کار برای اوسمار و تیمش دشوار خواهد شد.

با این وجود آمار نتایج پرسپولیس مقابل این رقیب در پنج بازی آخر فوق‌العاده بوده است. پرسپولیس در پنج بازی متوالی مقابل نساجی برنده بوده و غالباً نتایج درخشانی گرفته است. در این برد‌ها دو پیروزی فوق‌العاده فصل قبل که با نتایج ۵ بر یک و چهار بر صفر رقم خورد بهترین نتایج سرخ‌ها مقابل حریف شمالی بوده است.

پیروزی‌های دو بر یک و سه بر یک دو فصل قبل هم این آمار را بهتر کرده ضمن اینکه سرخ‌ها در نیم فصل اول لیگ جاری هم با یک گل مقابل نساجی پیروز شدند تا با آمار پیروزی‌های صد درصدی مقابل نساجی طی ۵ نبرد آخرشان که ۱۵ گل زده‌اند و تنها ۳ گل دریافت کرده‌اند دست بالا را داشته باشند، اما به نظر می‌رسد این بازی شرایطی کاملاً ویژه خواهد داشت.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • نگاهی آماری به بازی‌های استقلال و ذوب آهن؛ نکونام به دنبال اولین پیروزی
  • کلوپ: صلاح نشان داد می‌تواند چه کار کند
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • آیا مست عشق پای ستارگان ترکیه‌ای را به سینمای ایران باز می‌کند؟
  • پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده
  • جشن بزرگ در برنابئو: قهرمانیم، قهرمانیم! (عکس)
  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند
  • خوشحال‌ترین مربی ایران در حافظیه! (عکس)