Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ محمد جوانمرد معاون صید وبنادر ماهیگیری شیلات استان با بیان اینکه در این عملیات یک فروند شناور عملیاتی(مرصاد) و دو فروند شناور گلف یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان به این منطقه اعزام شده است گفت:در این عملیات برعملکرد شناورهای صیادی از هرکلاسی(قایق،لنج و کشتی) نظارت خواهد شد و این روند در راستای اجرای سیاست های شیلات هرمزگان به منظور صید پایدار،حفظ ذخایر و صیانت از حقوق‌صیادان مجاز ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ذخایر ارزشمند آبزیان در خلیج فارس و دریای عمان و اهمیت پایداری صید و صیادی برای نسل آینده و تاکید بر اهمیت پیشگیری گفت:بدون شک کنترل و ممانعت صید غیر مجاز نیازمند همکاری بیش از پیش صیادان، تعاونی های صیادی و سایر ارگان های ذی ربط برای حفظ این سرمایه ملی ضروری است.

جوانمرد برخورد با روش های صید مخرب،کنترل صیدگاه ها، صید اصولی و پایدار ،بررسی روند صید شناورهای صنعتی و سنتی،مدیریت صیدگاه و صید فانوس ماهیان  و ...را از اهم اهداف این مهم خواند.

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان با حضور میدانی بر روی کشتی های صید صنعتی و سنتی در آبهای منطقه جاسک و سیریک گفت: استفاده از تورهای منوفلامنت ومخرب،فعالیت شناورهای بی هویت با ادوات صید مخرب در نوار ساحلی،عدم رعایت حریم مرزی، استفاده از ادوات صید نامناسب و غیر استاندارد، فعالیت غیرمجاز و مخرب پره در نوزادگاه های آبزیان و نوارساحلی و... را ازاهم تخلفات مشاهده شده خواند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه حقوق عمان معاون هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۰۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌غربی از اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجار شکن در سطح استان خبر داد.

حجت مشتاق در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی، از اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات فاقد پلاک، پوشش و مخدوشی پلاک، تغییر وضعیت خودرو، ناخوانا بودن پلاک و سایر حرکات مخاطره‌آ میز در معابر درون و برون شهری آذربایجان‌غربی خبر داد.

وی افزود: در راستای تدابیر فرمانده انتظامی استان و بر اساس مطالبات شهروندان این طرح با بسیج امکانات از روز دوشنبه دهم اردیبهشت اجرا خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌غربی گفت: به استناد ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی هر فردی در ارقام و مشخصات پلاک وسیله نقلیه موتوری تغییری ایجاد و یا پلاک وسیله دیگری را به آن الصاق کند به حبس از شش ماه تا یک سال محکوم خواهد شد.

مشتاق خاطرنشان کرد: بر همین اساس و در طرح تشدید برخورد با تخلفات فاقد پلاک، پوشش پلاک و.... ضمن توقیف وسیله نقلیه توسط پلیس، پرونده قضائی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی خواهد شد.

کد خبر 748940

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • پیش‌بینی تولید ۱.۵ میلیون تن آبزیان پرورشی در ایران + فیلم
  • برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در بافق
  • تشدید برخورد با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • اصلی‌ترین محور توسعه شهرستان جاسک چیست؟
  • تلاش برای توسعه جاسک با محور فعالیت‌های شیلاتی