Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله‌پور با بیان اینکه مساجد را باید در تراز انقلاب اسلامی قرار داد، گفت: مسئولان باید حضور پررنگ در مساجد داشته باشند تا مردم به راحتی مشکلات خود را بیان کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، «محمد عبدالله‌پور» پیش از ظهر امروز(جمعه،21دی) در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه ماسال که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در زمان جنگ هیچ‌گاه رزمندگان برای پاسداری از کشور دچار تردید نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امروز فشارهای دشمن در برابر فشارهای دفاع مقدس، چیزی نیست که نتوانیم آن را حل کنیم، افزود: شهر ماسال شهر شهیدان نام‌آوری است که در تاریخ این استان و کشور درخشیدند.

 

وی با اشاره به تودیع و معارفه فرماندهان سپاه در روز جمعه در مساجد، تصریح کرد: سپاه بدون مردم مفهومی ندارد و تنها سلاح و وسیله‌ای که سپاه می‌تواند در برابر همه حوادث و به هر شکلی، دفاع کند توسط همین مردم است.

 

* سپاه بدون مردم یک لحظه قابلیت دوام ندارد

عبدالله‌پور با بیان اینکه سپاه بدون مردم یک لحظه قابلیت دوام ندارد، خاطرنشان کرد: در هنگام اصابت خمپاره باید سنگر گرفت در عصر کنونی که شاهد هزاران خمپاره شبهات از طریق فضای مجازی، سیاسی، اقتصادی و .. هستیم باید در مسجد سنگر گرفت.

 

وی با بیان اینکه مسجد باید محور دائمی همه امور و فعالیت‌ها باشد اظهار کرد: ساختار بانک جوابگوی مشکلات اقتصادی مردم نشده و باید با فعال کردن صندوق‌های قرض‌الحسنه در مساجد گرفتاری‌های مردم را رفع کنیم.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مسئولان باید حضور پررنگ در مساجد داشته تا مردم به راحتی مشکلات خود را بیان کنند، افزود: مساجد را باید در تراز انقلاب اسلامی قرار داد.

 

عبدالله‌پور با بیان اینکه فرمانده ارشد سپاه هم باید در مساجد تودیع و معارفه شود، گفت: روحانیون، اساتید و معلم‌ها باید پاسخگوی شبهات ایجاد شده توسط دشمن به جوانان باشند.

 

وی با بیان اینکه سپاه ماموریت پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن را دارد، تصریح کرد: هر مانعی که جلوی این حرکت انقلاب باشد، سپاه آن را رفع می‌کند.

 

* فلش دشمن در جنگ روانی به سمت اقتصاد است

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه هدف دشمن در جنگ روانی، حوزه اقتصاد است، خاطرنشان کرد: در استان گیلان قریب به سه هزار خانواده روستایی تحت پوشش کمیته امداد فاقد خانه هستند که زیر پلاستیک و ... زندگی می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه در جنگ نرم دشمن در خانه است، افزود: بسیاری از فرزندان دچار مشکل هستند و فرهنگ بی‌حجابی و طلاق در جامعه افزایش یافته است.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه اعتیاد و مسائل اخلاقی علت عمده طلاق‌هاست، گفت: بسیاری از جوانان ما در بحث اعتیاد گرفتار شدند که همه اینها در جنگ نرم دشمن جا دارد.

 

عبدالله‌پور با بیان اینکه در جنگ نرم سپاه و بسیج چنان مسئولیت سختی دارند که مهمترین بخش آن را فرماندهی سپاه به عهده دارد، تصریح کرد: در جنگ نرم دشمن به دنبال اختلاف است اگر پاسدار، بسیج و فرماندهی دنبال اختلاف باشد معلوم می‌شود که این فرد گوش به فرمان مقام معظم رهبری نیست.

 

وی با بیان اینکه دشمن در جنگ نرم سوءظن را فراوان می‌کند و دنبال ایجاد تنفر است، خاطرنشان کرد: ما باید در این راستا به جای تنفر، محبت پخش کنیم.

 

عبدالله‌پور با بیان اینکه سپاه باید به محرومین و مستمندان خدمت رسانی کند و به همین دلیل با همکاری کمیته امداد برای محرومین مسکن احداث می‌کنیم، افزود: ما به همه دولت‌ها کمک می‌کنیم و فرقی بین دولت‌ها قائل نیستیم.

 

وی با بیان اینکه سپاه حق ندارد در برابر مشکلات مردم بی‌خیال بوده بلکه هر جا مشکل است باید ورود کند، گفت: مشکلات مردم باید با مردم حل شود.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه هر جا صدای مستضعفین شنیده شود یمن باشد یا فلسطین یا آمریکا و آفریقای جنوبی به کمک آنها خواهیم شتافت، تصریح کرد: ما دشمن ظالمین و طرفداران مظلومان عالم هستیم.

 

* فتح و رهایی فلسطین آرمان ایران اسلامی است

عبدالله پور با بیان اینکه فتح و رهایی فلسطین آرمان ماست، خاطرنشان کرد: تا زمانی که رژیم اسرائیل را که یک غده سرطانی است و در این منطقه بلای محرومین شده از روی زمین بر نداریم ساکت نمی‌نشینیم.

 

وی با بیان اینکه بهترین فرمانده عالم هستی، مقام معظم رهبری را داریم، اظهار کرد: بهتر از این رهبر در این عالم هستی نیست و دشمنان قسم خورده ما اذعان می‌کنند که رهبر ما در حوزه تدبیر و سیاست، طرفداری از مستضعفین عالم و هدایت مسئولان و... بهترین است.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه نگاه پاسداران باید به مقام معظم رهبری باشد، افزود: برخی‌ها سخنان آقا را گوش نمی‌دهند و نمی‌فهمند.

 

عبدالله‌پور با بیان اینکه مسئولان باید دنبال حل اشتغال جوانان باشند، گفت: بستر فعالیت‌های اشتغالزا در گیلان مهیاست که اگر زمینه فراهم شود اکثر جوانان دارای شغل می‌شوند.

 

وی با بیان اینکه مردم باید به فرهنگ قرض‌الحسنه برگردند و دست هم را بگیرند، تصریح کرد: سپاه به دنبال وحدت است و تمام مسائل خود را از روحانیت می‌گیرد.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه روحانیون مسجد باید با بسیجیان هماهنگ باشند، خاطرنشان کرد: ما باید در مسجد حضور پررنگ داشته باشیم و نسبت به فقرا بی‌تفاوت نباشیم.

 

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: آیت الله هاشمی رفسنجانی حسن روحانی ایران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شیراز سالگرد مراجع و علماء مراجع اردبیل رزمایش اهداف سپاه پاسداران مساجد تراز انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۷۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی

جلسه بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز با حضور سرتیپ هاشم جمالی جانشین فرمانده سپاه فجر فارس، شهرام قاسمی رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فارس، آرش فرج‌زاده قائم‌مقام شهردار و فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز، سعید جعفری فرمانده گردان بیت‌المقدس شهرداری شیراز و فرماندهان ادارات و سازمان‌های شهرداری شیراز برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه این هم‌افزایی بین مدیریت شهری و سپاه در طول ادوار شهرداری بی‌نظیر است، اظهار امیدواری کرد: این هم‌افزایی موجب خدمات بهتر به مردم شیراز شود.

سرتیپ هاشم جمالی در ادامه به روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: امام خمینی (ره) بنیان گزار انقلاب اسلامی همواره بر اصول «نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی» و صدور انقلاب اسلامی تأکید می‌کرد.

او بیان کرد: امروز ایران به‌عنوان یک قدرت برتر در دنیا و منطقه شناخته‌شده که این قدرت برگرفته از اراده امامین انقلاب اسلامی و روحیه بسیجی و استکبارستیزی و مقاومت مردم ایران اسلامی است.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس همچنین با تصریح بر تقویت محور مقاومت بیان کرد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، مصداق واقعی و تمام یک مجاهد مخلص فی سبیل الله بود که تمام وجودش را وقف اسلام، ولایت و مردم کرد.

سرتیپ جمالی گفت: شهید سلیمانی به‌عنوان مالک اشتر انقلاب اسلامی نقش بزرگی برای بقای دین ایفا و زمینه بسترساز ظهور بود.

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فارس در این جلسه از مجموعه خدمات حوزه مقاومت بسیج شهرداری شیراز و گردان بیت‌المقدس در راستای جهاد خدمات‌رسانی و امیدآفرینی تقدیر کرد.

شهرام قاسمی از سلسله برنامه‌های شهرداری شیراز در راستای تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران و همچنین یادواره‌های شهدا قدردانی و بر محوریت برنامه‌های امسال بسیج شهرداری شیراز در راستای برگزاری دومین کنگره بزرگ امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید فارس تأکید کرد.

او همچنین ارتقای سلامت اداری را یکی از برنامه‌های محوری بسیج دانست و بر برنامه‌ریزی این موضوع تأکید کرد.

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فارس از برگزاری میز‌های خدمت تخصصی تقدیر و بر تداوم آن تأکید کرد.

قائم‌مقام شهردار و فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز نیز از ترسیم اتفاقات خوبی که قوای مسلح و به‌ویژه سپاه پاسداران برای مردم کشورمان خلق کردند، قدردانی و سپاه پاسداران را مایه افتخار دانست.

آرش فرج‌زاده تصریح کرد: عملیات غرورآمیز وعده صادق را نشان از ایمان و اقتدار و تحقق وعده صادق سپاه دانست.

این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز همچنین با توجه به اقتدار امنیتی و نظامی جمهوری اسلامی، به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و نام‌گذاری شعار سال مبنی برجهش تولید با مشارکت مردم بر تقویت حوزه اقتصاد تأکید کرد.

او همچنین با اشاره به برگزاری دومین کنگره امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید فارس بر تمرکز برنامه‌های امسال بسیج شهرداری شیراز در این محور اشاره کرد.

پیشبرد هیئت اندیشه‌ورز در چارچوب شعار سال و اردوی راهیان پیشرفت در راستای جهاد امیدآفرینی از دیگر مواردی بود که فرج‌زاده به آن اشاره کرد.

پایش سلامت کارگران شهرداری در حوزه پسماند و فضای سبز شهرداری، بسته‌های معیشتی آموزش عفاف حجاب، کاشت ۱۵ هزار درخت و ایجاد بوستان شهدا از دیگر مواردی بود که فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز به آن پرداخت.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی اسرائیل را از بین برد/ معلم تراز انقلاب اسلامی محور تحول است
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد