Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@03:05:07 GMT

اکران فیلم‌های جشنواره فجر در سینماهای همدان

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۵۸۵۰

اکران فیلم‌های جشنواره فجر در سینماهای همدان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان هادی فیض منش گفت: با توجه به استقبال چشم‌گیر مردم همدان از فیلم‌های جشنواره فجر، رایزنی‌هایی با ستاد برگزاری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر انجام و مقرر شد ۱۱تا ۱۴ فیلم منتخب این دوره از جشنواره، از ۱۲ تا ۲۲ بهمن‌ماه همزمان با ایام گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در همدان اکران شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 هادی فیض‌منش با بیان اینکه روز یکشنبه جلسه هماهنگی این جشنواره در همدان برگزار شد و عملکرد دوره‌های گذشته مورد بررسی قرار گرفت، گفت: امسال هم جشنواره در سینما فلسیطن و قدس همدان برگزار خواهد شد و سانس صبح‌ها، ویژه دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.

فیض‌منش خاطرنشان کرد: مراسم افتتاحیه این جشنواره در همدان، پنجشنبه ١١ بهمن ماه با اکران یکی از فیلم‌های جشنواره در سینما فلسطین برگزار می شود و حضور عموم در این برنامه آزاد و رایگان است.

کد خبر 4513895

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۵۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک ونوجوان رضوی- همدان

مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک ونوجوان رضوی به همراه تقدیر از شاعر برجسته کودک و نوجوان کشور استاد جواد محقق با حضور شاعران و نویسندگان برجسته ای از سراسر کشور در مجتمع شهید آوینی همدان برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079253 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اکران تگزاس ۳ از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند
  • همدان خاستگاه شاعران حوزه کودک و نوجوان است
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک ونوجوان رضوی- همدان
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۴ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • پایان جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در همدان + تصویر