Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالعلی علی عسکری رییس سازمان صداوسیما با محکوم کردن رفتارامریکایی‌ها در بازداشت مرضیه‌هاشمی‌گوینده شبکه پرس تی وی گفت : رفتار دوگانه در ذات دولت امریکاست ، دولتی استکباری که با همراهانش به گونه ای و با مخالفانش به گونه ای دیگر رفتار می‌کند و چنین رفتارهایی را که با هیچ مبنای حقوق بشری تناسب ندارد بروز می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی این اقدام امریکا را یکی از نتایج رفتار اثرگذار و انقلابی شبکه پرس تی وی دانست و افزود : خانم هاشمی یکی از خبرنگاران و گویندگان برجسته درحوزه بین الملل صدا وسیمای جمهوری اسلامی است که به داشتن عقاید اسلامی و آزادیخواهانه شناخته شده است.

رییس رسانه ملی این حرکت دولت امریکا را غیرقانونی و غیرانسانی خواند و تصریح کرد : امریکا با هرتفکری که از جبهه حق و عدالت حمایت  و روحیه مقاومت را درمیان ملت ها تقویت کند مخالفت می ورزد و هرکاری که بتواند درمقابل آنها انجام می دهد اما مطمئنا راه به جایی نخواهد برد و این  جریان حق و مقاومت است که درنهایت پیروز خواهد شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرس تی وی دولت حقوق جمهوری اسلامی رسانه ملی پرس تی وی دولت رسانه ملی واکنش بازداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۲۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سید جواد هاشمی به حواشی اخیرش + فیلم

سید جواد هاشمی، در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد و به حواشی که در گذشته در فضای مجازی برای او ایجاد شده بود واکنش نشان داد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • واکنش خبرگزاری دولت به انتقادات پیرامون دکترای افتخاری رئیسی در پاکستان
  • واکنش دستیار رئیس جمهور به رفتار‌های تند در مواجهه با بی حجابی (فیلم)
  • واکنش حماس به سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • (ویدیو) واکنش دستیار رئیس جمهور به رفتار‌های تند در مواجهه با بی‌حجابی
  • اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم
  • واکنش کنعانی به بازداشت و سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • انتقاد رییس اتاق بازرگانی تهران از دلار ۴۰ هزار تومانی: دولت هم چوب را می‌خورد هم پیاز را
  • انتقاد رییس اتاق بازرگانی تهران از دلار ۴۰ هزار تومانی: دولت هم چوب را می‌خورد هم پیاز را/ دود این سیاستها به چشم صادر کننده‌ها می‌رود
  • واکنش سید جواد هاشمی به حواشی اخیرش + فیلم