Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:54:35 GMT

توزیع 30 تن گوشت قرمز و سفید در هرمزگان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۰۳۱۱

توزیع 30 تن گوشت قرمز و سفید در هرمزگان آغاز شد

بندرعباس- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: توزیع روزانه 20 تن گوشت منجمد سفید و 10 تن گوشت منجمد قرمز از امروز 30 دی ماه با قیمت مصوب از طریق شبکه ها و فروشگاه های منتخب استان آغاز شد.

به گزارش ایرنا، ایرج حیدری شامگاه شنبه در نشست کارگروه تنظیم بازار استان افزود: براساس ستاد تنظیم بازار قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد 98 هزار ریال و هر کیلوگرم گوشت قرمز منجمد 290 هزار ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت:عرضه گسترده گوشت سفید و قرمز با هدف تنظیم بازار به قیمت تعادلی و مصوب توسط شرکت پشتیبانی امور دام هرمزگان انجام می شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان اظهارداشت: همچنین با هدف تنظیم بازار، از هفته ی آینده نیز توزیع گوشت گرم به صورت گسترده در سطح استان هرمزگان توسط شرکت پشتیبانی امور دام آغاز خواهد شد.
حیدری خاطرنشان کرد: دستگاه های متولی همچون صنعت، معدن و تجارت، شرکت پشتیبانی دام، اصناف و جهاد کشاورزی موظف هستند در خصوص نرخ مصوب گوشت های که به صورت گسترده در سطح استان توزیع می گردد، به شهروندان اطلاع رسانی کنند.
وی اظهارداشت: باید یک شبکه نظارتی مشخص عرضه و توزیع گوشت از سوی دستگاه های متولی پیش بینی شود تا از هر گونه سوء استفاده های احتمالی در بازار این محصول جلوگیری شود.
این مسوول یادآورشد: شهروندان اگر تخلفی در روند توزیع گوشت خارج از شبکه توزیع مشاهده کردند باید بلافاصله این امر را به دستگاه های نظارتی گزارش دهند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.
وی همچنین در زمینه وردات دام سنگین گفت: جهاد کشاورزی نسبت به شناسایی سرمایه گذاران فعال متقاضی در زمینه واردات دام سنگین برنامه ریزی و مقدمات واردات دام را از طریق فعالان این بخش هرچه سریع تر انجام دهند.
حیدری با اشاره به اهمیت حمایت از مرغداری های هرمزگان اضافه کرد: جهاد کشاورزی با برنامه ریزی مناسب مرغداری های استان که اقدام جوجه ریزی و یا در حال انجام آن هستند، در حوزه تامین نهاده های مورد نیاز به آنها کمک کند تا قیمت تمام شده تولید این محصول کاهش پیدا کند.
وی ابراز داشت: هیچ گونه مشکلی در زمینه تامین نیازهای مورد نیاز مردم وجود ندارد و سعی می شود با برنامه ریزی مناسب پایان سال خوبی برای آن ها رقم بخورد.
وی با اشاره به آغاز طرح نظارتی نوروز تصریح کرد: طرح نظارت بر بازار استان هرمزگان ویژه ایام پایانی سال از ابتدای بهمن ماه آغاز تا نیمه فرودین سال 98 ادامه دارد.
7195/6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد توزيع گوشت و مرغ كارگروه تنظيم بازار هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۰۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران پس از چند بازی استفاده از پیراهن سفید رنگ حتی در بازی‌های خانگی در نیم فصل دوم، دوباره از رنگ اصلی خود در بازی‌های اخیر استفاده می‌کند.

سفید پوشیدن نساجی باعث ایجاد حواشی و سوال برای هواداران شده بود و حالا شاگردان ساکت با لباس قرمز خود مقابل رقیبان قرار می‌گیرند.

بنابراین در جلسه هماهنگی دیدار نساجی مازندران و ذوب‌آهن به میزبانی اصفهانی‌ها مقرر شد نساجی با لباس یک دست قرمز پا به زمین مسابقه بگذارد.

آنها در بازی برابر سپاهان و تراکتور نیز با لباس اصلی خود ۴ امتیاز کسب کردند و به نظر می‌رسد دیگر تا میزبانی قرمزپوش مقابل‌شان نباشد این پیراهن را عوض نمی‌کنند.

دیگر خبرها

  • آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت جدید گوشت و مرغ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳