Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، یدالله موحد روز یکشنبه در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان افزود: با وجود بیان دستاوردهای مبارزه اقتصادی با مواد مخدر در استان کرمان، قانون به نحوی تغییر یافته که قضات برای توقیف اموال قاچاقچیان با مشکلاتی مواجه شده اند.
وی بیان کرد: شورای عالی مبارزه با پولشویی و ستاد مبارزه با مواد مخدر دو اهرمی هستند که در پرتوی تعامل و هماهنگی آنها می توان گردش مالی قاچاقچیان مواد مخدر را مورد ضربه قرار داده و مختل کرد و این اقدام قطعا بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه در حال حاضر درآمدهای حاصل از قاچاق مواد مخدر در سیستم بانکی گردش می یابد، گفت: این مبالغ در مواردی از کشور نیز خارج می شود و اداره کل اطلاعات استان کرمان کار ارزشمندی برای ضربه زدن به بنیان اقتصادی قاچاقچیان انجام داده است.
رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه تا زمانی که تقاضا وجود دارد، عرضه بازار خود را پیدا می کند، گفت: اینگونه نیست که دسترسی به مواد مخدر، آمار اعتیاد را بالا ببرد زیرا در بسیاری از استان ها دسترسی به مواد مخدر بیشتر اما آمار معتادان پائین تر است.
وی با بیان اینکه در استان کرمان 65 درصد زندانیان مرتبط با مواد مخدر هستند، گفت: به جای تاکید بر روی مبارزه و مجازات های سخت، تقاضا را کاهش دهیم و راهکارهای پیشگیری در این حوزه را دنبال کنیم.
3029/7440
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها اعتیاد ستاد مبارزه با مواد مخدر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر قاچاق مواد مخدر مواد مخدر جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۳۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد

به گزارش قدس خراسان، سردار احمد نگهبان عنوان کرد: در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته های مردمی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد اجرا شد.

وی اضافه کرد: در این طرح یک روزه پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری های سطح شهرستان ۳۲ خرده فروش را شناسایی و دستگیر کردند.جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: در اجرای این طرح بیش از پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش کشف، ۱۱ باب واحد کسب مهر و موم و هشت دستگاه موتورسیکلت و ۶ دستگاه خودرو سواری که برای توزیع مواد مخدر استفاده می شد، توقیف و روانه پارکینگ شد.

نگهبان افزود: طرح های پاکسازی معتادان متجاهر و کارتون خواب ادامه دارد و شهروندان نیز در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • نگاه دولت در عرصه پیشگیری از اعتیاد حمایتی است
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم