Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، حجت الاسلام محمد باقر ولدان رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه قم درنشست شورای سیاست‌گذاری کنگره شهدای مقاومت که به‌میزبانی مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با اشاره به اینکه سبک زندگی اسلامی ایرانی بدون نظریه مقاومت و فرهنگ جهاد و شهادت معنا ندارد،گفت: انتظار ناراضی بودن از وضعیت موجود و امید به آینده و حرکت در مسیر اصلاح این وضعیت برای رسیدن به آینده مطلوب می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه قم با یادآوری اینکه شهدای دفاع مقدس در هشت سال جنگ نابرابر جانفشانی‌ها کردند تا حتی یک وجب از خاک کشور در دست دشمن متجاوز نماند،اشاره کرد:شهدای مقاومت امروز ثابت کردند که کشور اسلام مرز جغرافیایی ندارد و برای دفاع از حرم عقیله بنی‌هاشم (سلام الله علیها) رفتند و جانفشانی کردند.

وی افزود:گفتمان جهاد و شهادت است که می‌تواند به افراد برای کار جهادی و حرکت به‌سمت زمینه‌سازی برای ظهور انگیزه دهد و این گفتمان را در سطح جهانی تقویت نماید و شهدای مقاومت در عرصه بین الملل این کار را انجام دادند.

ولدان با تأکید بر اینکه این شهدا به امام زمانشان لبیک گفتند،عنوان کرد:امروز گفتمان مقاومت یکی از ارکان دکترین مهدویت است و اگر می‌خواهیم فرهنگ انتظار و مهدویت را در جامعه پیاده کنیم باید به‌روی این گفتمان کار کنیم.

وی با اعلام اینکه نخستین کنگره شهدای جبهه مقاومت در قم برگزار می‌شود، بیان کرد: این کنگره از نظر علمی واقعاً دانش‌بنیان و فارغ از شور و هیجان و احساس است که امیدواریم بتواند جریان‌سازی مؤثری در جامعه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام دهد.

انتهای پیام/ح

نخستین کنگره شهدای جبهه مقاومت در قم برگزار می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدا جبهه مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۰۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنیه در گفتگو با النخاله: هرگز از مواضعمان کوتاه نخواهیم آمد

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) به دبیرکل جنبش جهاد اسلامی اطمینان داد که مقاومت هرگز در مذاکرات آتش‌بس از مواضع و خواسته‌های اصلی کوتاه نخواهد آمد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، تلفنی با زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی گفتگو کرد که طی آن تصمیم مقاومت در خصوص موافقت با پیشنهاد توافق آتش بس و نیز جزئیات توافق پیشنهادی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

استقبال ایران از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزهموافقت حماس با طرح پیشنهادی قطر و مصر برای آتش‌بسبیانیه حماس صهیونیست‌ها را به خیابان‌ها کشاند

هنیه و النخاله در این تماس تلفنی، تدابیر مطلوب و لازم برای تضمین اجرای توافقنامه را بررسی کردند.

هنیه به النخاله تاکید کرد که مقاومت هرگز از خواسته‌های عقب نشینی فراگیر دشمن، مبادله اسیران، بازسازی و پایان محاصره نوار غزه کوتاه نخواهد آمد.

رئیس دفتر سیاسی حماس و دبیرکل جهاد اسلامی از اتحاد میدانی و سیاسی گروههای مقاومت که وارد نبرد تاریخی در طوفان الاقصی با دشمن شدند، تمجید کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تماس تلفنی هنیه با نخاله/تاکید بر عدم کوتاهی از خواسته‌های مقاومت
  • هنیه در گفتگو با النخاله: هرگز از مواضعمان کوتاه نخواهیم آمد
  • مراسم سالروز شهادت رئیسعلی دلواری در سطح بین‌المللی برگزار شود
  • پرفروش‌های داستانی حوزه مقاومت در نمایشگاه
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • هستی گهواره من/ اضطراب مرگ معنا بخش زندگی / گریز از مرگ با مد و دفن شدن در نقش اجتماعی
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیر گذار
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیرگذار
  • رفتار زائران ایرانی در حج باید الگو باشد