Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است آغاز غنی‌سازی جدید و ارسال ۳۰ تن کیک زرد به نیروگاه اصفهان تا حدودی اروپایی‌ها را تحت فشار قرار داده است، گفت: به محض خروج برجام از دستورکار نظام به علت بدعهدی اروپایی‌ها، غنی سازی به بالای ۲۰ درصد خواهد رسید.

جواد کریمی قدوسی با اشاره به آغاز روند غنی سازی و ارسال 30 تن کیک زرد به نیروگاه اصفهان، گفت: در شرایطی که اروپایی ها بدون تغییر موضع نسبت به ایران همچنان به نیابت از آمریکا لایه های نقض برجام را یکی بعد از دیگری پیگیری می کنند، جمهوری اسلامی نیز نسبت به افزایش فعالیت های هسته ای خود تصمیم می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اقدام وقیحانه فرانسه در تهدید ایران به تحریم های سخت به خاطر فعالیت های موشکی، عنوان کرد: تهدید ایران فایده ای ندارد و سیاست های جمهوری اسلامی در حوزه فعالیت های موشک بالستیک در راستای دفاع از کشور واضح است.

وی در ادامه با اشاره به سفر اخیر مقامات برخی کشورهای اروپایی همچون هلند، فرانسه، آلمان و انگلیس به تهران یادآور شد: هدف این دیپلمات ها از حضور در این جلسه نیز تهدید ایران به خاطر فعالیت های موشکی بود که عراقچی جلسه را به نشانه اعتراض ترک کرد و جلسه نیمه تمام باقی ماند از این رو آنها به دنبال درست کردن و اصلاح روابط نیستند.

کریمی قدوسی در ادامه همچنین به سفر وزیر خارجه انگلیس به ایران اشاره و بیان کرد: سفر وی نیز در همین راستا بود و برای تهدید جمهوری اسلامی وارد کشورمان شد که هیچ ملاقاتی از سوی سران قوا با وی صورت نگرفت و او نیز دست خالی بازگشت.

این نماینده مردم در مجلس دهم در ادامه با بیان اینکه آغاز روند غنی سازی تا حدودی اروپایی ها را تحت فشار قرار داده است، اظهار داشت: با این حال معتقدیم همچنان غنی سازی سه درصد به صورت کاریکاتوری است و چون ذخیره اورانیوم نباید بیش از 300 کیلو باشد، اضافی آن ذوب می شود البته قطعا زمانی که برجام از دستورکار نظام خارج شود بلافاصله غنی سازی با درصد بالای 20 آغاز خواهد شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به بازدید از رآکتور آب سبک تهران، خاطرنشان ساخت: همچنان برخی میله های سوخت خاموش است چرا که می گویند نمی توانند اورانیوم 20 درصد تولید کنند و از خارج وارد می کنند در حالی که خودمان قادر به تولید هستیم لذا باید تکلیف برجام هرچه سریع تر روشن شود تا بر اساس توانمندی های خود عمل کنیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: امنیت ملی اصفهان ایران جمهوری اسلامی فعالیت های هسته ای مشهد مجلس شورای اسلامی فرانسه کشورهای اروپایی آلمان انگلیس وزیر خارجه نماینده مردم در مجلس اورانیوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی اصفهان ایران جمهوری اسلامی کمیسیون امنیت ملی مجلس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی کریمی قدوسی برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۵۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ سعید رئوفی افزود: اجرای طرح هادی در ۷۹ روستای استان سال گذشته اجرا شد.

وی گفت: امسال هم از برنامه‌های سال گذشته، آسفالت ۷۹ روستا در دست پیگیری است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان اضافه کرد: اکنون طرح هادی در ۵۷۲ روستای استان اجرایی شده و بر این اساس ۷۹ درصد از روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان از مزایای این طرح بهره‌مند هستند که این رقم در کشور ۶۸ درصد است.

به گفته رئوفی ۷۲۲ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان وجود دارد که مطالعات طرح هادی در تمامی این مناطق انجام شده است.

دیگر خبرها

  • دولت تورم ۳۰ درصد را موفقیت می‌داند
  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند
  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • آغاز اجرای طرح بانوی توانا در یزد
  • سودآوری بالای صنعت لنج‌سازی در قشم
  • آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • کریمی قدوسی و ادعای سلاح هسته ای!
  • گاف تاریخی محمدجواد کریمی قدوسی چه بود؟