Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش ملی معماری دفاعی امنیتی نظام اسلامی در افق ۱۴۰۴ امروز ۸ بهمن در دانشگاه دفاع ملی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «همایش ملی معماری دفاعی امنیتی نظام اسلامی در افق ۱۴۰۴» امروز ۸ بهمن در دانشگاه دفاع ملی برگزار می شود. این همایش با هدف اجرای فرامین رهبر انقلاب در راستای توسعه ادبیات راهبردی دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این همایش با حضور مسئولان لشکری و کشوری، نخبگان، اندیشمندان  علمی و نظامی از ساعت ۸ در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار می شود./

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: انقلاب اسلامی نمایشگاه کتاب محمد جواد ظریف ایران مجلس چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرهنگ چهل سالگی انقلاب شیراز آمریکا دفاع ملی امنیتی معماری همایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۷۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری امروز در نشست خبری گفت: رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت با شعار «سهم من از جوانی ایران» ۲۶ اردیبهشت برگزار می‌شود. 

مریم عرب نژاد افزود: رویداد کشوری جوانی جمعیت ۳۰ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این رویداد را شناسایی و تقدیر از فعالان حوزه جمعیت عنوان کرد و گفت: این رویداد در هفت بخش خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • آیت‌الله اعرافی: در ‌معماری و شهرسازی الگوهای ویژه نداریم
  • برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • اعلام آمادگی ایران برای همکاری دفاعی و امنیتی با هند
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • هدف از اعلام انقلاب فرهنگی اسلامی‌سازی دانشگاه‌ها بود