Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایگاه اینترنتی فدراسیون جهانی فوتبال از بین رفتن تمرکز تیم ملی ایران را دلیل ناکامی این تیم در صعود به فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ عنوان کرد. ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۹ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) پس از  شکست 3 بر صفر تیم ملی ایران مقابل ژاپن در بازی نخست از مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا 2019، نوشت: دو تیم در فاز هجومی لحظات تحسین‌برانگیزی داشته بودند، اما این دفاع آنها بود که همچون صخره مستحکم نشان می‌داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این بازی هیچ تیمی نتوانسته بود دروازه علیرضا بیرانوند را باز کند و در ترکیب ژاپن هم تاکه‌هیرو تومیاسو و مایا یوشیدا در قلب خط دفاعی استثنایی بودند. از این رو شاید تنها یک لحظه عدم تمرکز می‌توانست نقش بزرگی در تعیین سرنوشت این مسابقه ایفا کند. بازی به شیوه بسیار رقابتی آغاز شد اگرچه فشار حملات ایران تا حدودی به خاطر تسلط و آرامش ژاپنی‌ها خنثی شد. با این حال سردار آزمون که در بخش زیادی از تورنمنت تهدیدی برای دروازه رقبا بود، یک موقعیت جدی داشت که با عبور توپ از بین پاهای دو بازیکن ژاپن در نهایت با حرکت هوشمندانه شوییچی گوندا دروازه‌بان حریف مهار شد.

بازتاب شکست ایران برابر ژاپن در سایت AFC

 

سایت فیفا ادامه می‌دهد: در ادامه ژاپن به ارائه بازی هجومی میل بیشتری نشان داد، اما در نیمه دوم ایران همچنان تیم برتر میدان بود تا اینکه یک لحظه عدم تمرکز در خط دفاعی تیم کارلوس کی‌روش این روند را تغییر داد. تاکومی مینامینو بعد از به زمین خوردن روی خط محوطه جریمه، با تلاش فوق‌العاده خودش را به توپ رساند و این در حالی بود که ایرانی‌ها به داور نگاه می‌کردند. او توپ را برای یویا اوساکو سانتر کرد و او توپ را از مقابل بیرانوند ربود و دروازه‌ تیم ملی را که تا آن لحظه باز نشده بود را فرو ریخت. این دو بازیکن در دومین گل بازی هم نقش‌آفرینی کردند، چرا که سانتر مینامینو در محوطه جریمه با دست مرتضی پورعلی‌گنجی برخورد کرد و همین کافی بود که داور یک پنالتی به سود ژاپن اعلام کند که اوساکو آن را به راحتی به گل تبدیل کرد. از آن زمان به بعد کاملاً محتمل نظر می‌رسید که ژاپن یک گل دیگر هم خواهد زد و این در حالی بود که اینکه ایران سراپا حمله شده بود. حسن ختام پیروزی مردان هاجیمه موریاسو زمانی رقم خورد که هاراگوچی در حمله‌ای دیگر با خونسردی گل سوم ژاپن را زد تا این تیم راهی فینال شود.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,27,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۴۷۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج سروش رفیعی مقابل نساجی درست بود؟

کارشناس داوری فوتبال کشورمان تصمیمات مهم داور دیدار نساجی - پرسپولیس را تأیید کرد.

نادر جعفری درباره قضاوت موعود بنیادی‌فر در دیدار تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و پرسپولیس که به برتری 2 بر یک پرسپولیس انجامید، صحبت کرد.

نادر جعفری به تسنیم گفت:

با توجه به قضاوت‌های بین‌المللی، بنیادی‌فر به اعتمادبه‌نفس مطلوبی رسیده است و مسابقه را به‌خوبی کنترل کرد.

وی در مورد اخراج سروش رفیعی از زمین مسابقه خاطرنشان کرد:

هر دو کارت رفیعی کاملاً درست بود. هافبک پرسپولیس اخطار اول را به‌خاطر بی‌پروایی دریافت کرد و کارت زرد دوم او به دلیل قطع حمله مؤثر حریف بود.

کارشناس داوری فوتبال ایران درباره برخورد توپ به دست مدافع نساجی در دقیقه 47 در محوطه جریمه این تیم تصریح کرد:

به نظرم این صحنه اصلاً خطا نبود. داور در یک صحنه تا دروازه پرسپولیس جلو رفت و بابت اتلاف وقت به علیرضا بیرانوند تذکر داد. اگر دروازه‌بان وقت تلف می‌کند، باید به او کارت زرد نشان داد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • ماجرای جدایی فیفا از کمپانی EA SPORTS؛ هیچوقت به خاطر پول، یک رابطه خوب را خراب نکن! (زیرنویس فارسی)
  • تهرانی‌ها پیشتاز ظهور دروازه‌بانان جدید در فوتبال ایران
  • تهرانی‌ها پیش تاز ظهور دروازه‌بانان جدید در فوتبال ایران
  • فوتبال از دریچه فان؛ پول به معنای موفقیت نیست
  • آزمون: بازی با ژاپن شیرین‌ترین برد فوتبالی‌ام بود
  • شکست تیم ملی جوانان در بازی دوستانه مقابل هوادار
  • مارکا شیفته شهاب: فیفا را خبر کنید، پوشکاش حقشه
  • شکست جوانان ایران مقابل شاگردان مسعود شجاعی
  • اخراج سروش رفیعی مقابل نساجی درست بود؟
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۷‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات