Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در دور برگشت پلی‌آف لیگ برتر فوتسال از سد فرش آرای مشهد گذشت تا جواز حضور در نیمه‌نهایی را به دست بیاورد. ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقم، تکلیف 3 تیم از 4 تیم حاضر در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتسال ایران امروز در حالی مشخص شد که تیم سوهان محمد سیمای قم توانست جواز حضور در این مرحله را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده فوتسال قم در دیدار برگشت مرحله پلی‌آف خود در خانه پذیرای تیم فرش آرای مشهد بود و توانست با پیروزی 2 بر صفر بار دیگر فرش آرا را شکست دهد و هواداران خود را خوشحال به خانه بفرستد.

در این بازی سوهان محمد سیما ابتدا توسط روح‌الله ایثاری به گل رسید و پیش از پایان نیمه نخست با یک کار تیمی و ضربه تمام‌کننده علیرضا وفایی در دهانه دروازه گل دوم را نیز به ثمر رساند و با حاشیه امن به رختکن رفت.

در نیمه دوم دو تیم حملاتی را روی دروازه یکدیگر ترتیب دادند و فرش آرا که خطر حذف را حس می‌کرد در دقایق قابل‌توجهی از نیمه دوم آرایش 5 نفره را به کاربست اما گلی در این نیمه به ثمر نرسید.

سرمربی سوهان محمدسیما: اصلاً به جادوگری اعتقاد نداریم/ طرح این موضوعات به سود فوتسال نیستاصفهان| هفته دوم پلی‌آف لیگ برتر فوتسال؛ گیتی‌پسند یک گام تا نیمه‌نهاییاصفهان| اتحاد زردهای فوتبال و سرخ‌های فوتسال در پلی‌آف لیگ برتر

بدین ترتیب تیم سوهان محمد سیمای قم پس از پیروزی یک‌بر صفر در بازی رفت وبرتری 2 بر صفر در بازی برگشت در نیمه‌نهایی به مصاف تیم قدرتمند مس سونگون می‌رود.

بازیکنان و هواداران تیم سوهان محمد سیما در پایان این مسابقه به جشن و شادی مشترک پرداختند و تشویق ایسلندی بخشی از جشن تماشاگران قمی بود.

انتهای پیام/ش

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۷۹۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چادرملو؛ اولین نماینده لیگ یک در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی

چادرملوی اردکان چهارمین تیم راه‌یافته به دور یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال مس کرمان از ساعت 17:45 امروز (جمعه) در اولین بازی از روز دوم مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، در ورزشگاه امام علی (ع) کرمان مقابل چادرملوی اردکان صف‌آرایی کرد که چادرملو در مجموع وقت‌های قانونی و اضافه و ضربات پنالتی به پیروزی 6 بر 4 دست یافت.

علی وزیری پناه در دقیقه 85، دروازه چادرملو را از روی نقطه پنالتی باز کرد و ابراهیم رضازاده در دقیقه 4+90، گل تساوی را برای چادرملو به ثمر رساند. در دقایق اضافه بازی نیز گلی به ثمر نرسید تا بازی در ضربات پنالتی دنبال شود.

عمران‌زاده: لغو بازی استقلال ملاثانی - فجر پشت پرده دارد

چادرملو که هفته‌های خوبی را اخیراً در لیگ یک پشت سر نگذاشته است، در ضیافت پنالتی‌ها با نتیجه 5 بر 3 پیروز شد و به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی راه یافت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال فوتسال آسیا
  • چادرملو؛ اولین نماینده لیگ یک در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی
  • فرنگی کاران راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند
  • نبرد ۴ تیم برای جام جهانی