Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیت تاریخی امام خمینی (ره) هم‌زمان با ۱۲ بهمن‌ماه سالروز ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی در شهر خمین گل‌باران شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ هم‌زمان با ۱۲ بهمن‌ماه سالروز ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی بیت قدیمی امام خمینی (ره) در خمین روز جمعه گل‌باران و عطرافشانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌باران بیت قدیمی امام خمینی (ره) در خمین با حضور استاندار مرکزی، مسئولان، مدیران، اعضای شورای اداری، اقشار مختلف مردم و... برگزار شد  و مسئولان در این مراسم با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

استاندار مرکزی صبح امروز با ورود در شهر خمین با حضور در گلزار شهدای خمین با قرائت فاتحه و نثار گل، با شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، تجدید بیعت کردند و در ادامه شورای اداری استان و شهرستان خمین در بیت امام (ره) برگزار شد.

امام خمینی(ره) ۲۰جمادی‌الثانی ۱۳۲۰ قمری، مطابق با ۳۰ شهریور ۱۲۸۱ شمسی در شهرستان خمین متولد شد و تا سن ۱۹سالگی در خمین زندگی کرد و سپس برای کسب علوم دینی عازم اراک شد.

بیت تاریخی امام خمینی (ره)در محله سه پل شهر خمین و در شمال رودخانه این شهر در ۲۰۰ سال پیش‌ساخته شده و در فهرست آثار ملی ایران ثبت‌شده است.


انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۴۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)

دریافت 12 MB کد خبر 6097976

دیگر خبرها

  • افتتاحیه سی و پنجمین نمایشگاه کتاب فردا با حضور وزیر فرهنگ برگزار می‌شود
  • حضور ۵ هزار نفری کرمانشاهیان در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)
  • آیین افتتاح سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • افتتاحیه سی و پنجمین نمایشگاه کتاب در مصلی برگزار می‌شود
  • روش تربیتی امام خمینی(ره) و نقطه اوج حکومت مهدوی
  • تجدید میثاق مسوولان حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند
  • نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس
  • قدیمی ترین متن مبارزاتی امام خمینی و انتشار دست‌نوشته‌ رهبری در دفتر کتابخانه وزیری برای نخستین بار + عکس