Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز جمعه در دیدار با نیروهای نظامی و انتظامی استان قزوین که به مناسبت سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و با هدف تجدید میثاق با آرمان های امام و رهبری برگزار شد، افزود: خدای متعال می‌فرماید همین که حق بیاید، باطل برچیده می‌شود و تفسیر این آیه شریفه را در ورود حضرت امام خمینی (ره) به ایران و برچیده شدن بساط ظلم و جور شاهنشاهی مشاهده کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه قزوین با اشاره به شرایط روزهایی که امام راحل قصد بازگشت به میهن را داشتند، تصریح کرد: دوست و دشمن به امام خمینی (ره) می‌گفتند شرایط برای حضور شما در ایران فراهم نیست اما امام به خاطر برخورداری از نور معنوی و تقوایی، چیزهایی را درک می‌کردند که دیگران از درک آن بی‌بهره بودند و در نهایت تصمیم گرفتند به ایران عزیمت کنند و این اتفاق تاریخی رقم خورد.
امام جمعه قزوین در ادامه خاطراتی از آمدن امام خمینی (ره) به ایران را بیان کرد و افزود: یک هفته قبل از 12 بهمن قرار شد امام به ایران بیایند و ما نیز به همراه طلبه‌ها و روحانیون به تهران رفتیم تا از امام خمینی (ره) استقبال کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: جمعیت بسیار زیادی برای استقبال به فرودگاه آمده بودند اما هر چه منتظر شدیم امام خمینی (ره) نیامدند و پس از آن همه فهمیدند امروز امام نمی‌آیند، جمعیت به سمت میدان انقلاب به حرکت در آمد.
وی اضافه کرد: جمعیت در دسته‌ها و گروه‌های منسجم و منظم به سمت میدان انقلاب حرکت می‌کردند و در گوشه و کنار این حرکت عظیم، درگیری‌هایی نیز با بازماندگان رژیم طاغوت به وجود می‌آمد و به همین خاطر اعلام شد که بیمارستان‌ها برای مجروهان نیاز به خون دارند.
آیت‌الله عابدینی یادآور شد: وقتی به بیمارستان رفتیم تا خون اهدا کنیم، مشاهده کردیم مردم بسیاری برای اهدای خود آمده‌اند و صف‌های طولانی از اهدا کنندگان تشکیل شده بود و این همراهی مردم با یکدیگر و انقلاب واقعاً تماشایی بود.
امام جمعه قزوین اظهار کرد: پس از آنکه در یافتیم آن روز امام نمی‌آیند، دوباره به قم بازگشتیم و 12 بهمن دوباره به تهران آمدیم و این بار همه اطمینان داشتیم که امام خمینی (ره) می‌آیند و در اطراف فرودگاه به همراه سیل جمعیتی که برای استقبال ایشان آمده بودند، چشم انتظار ایشان نشستیم.
وی افزود: وقتی امام راحل آمدند، همه با شوق و اشتیاق بسیار زیادی به دنبال خودروی ایشان به حرکت در آمدیم و به بهشت زهرا رفتیم و مردم با حضور باشکوه خود مراسم بسیار با عزمت به یادماندنی را رقم زدند.
آیت الله عابدینی خاطرنشان کرد: دهه مبارک فجر ایام میثاق با آرمان های امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهداست و تا زمانی که با ولایت هستیم هیچ خطری این انقلاب را تهدید نخواهد کرد.
3013
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی بهشت زهرا بیمارستان مقام معظم رهبری نماینده ولی فقیه جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۶۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسوولان دستگاه قضا به مشکلات کارگری شهرستان البرز ورود کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مسعود مهدوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر الوند اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند و فرمودند که حال خوب جامعه کارگری، حال ملت را هم خوب خواهد کرد.

وی افزود: از مسؤولان اجرایی و قضائی درخواست کرده‌ایم که مشکلات بعضی کارخانجات که حقوق کارگران را پرداخت نمی‌کنند ورود جدی داشته باشد.

امام جمعه الوند تاکید کرد: رکن اصلی تولید که مطالبه جدی رهبری هم هست کارگر است وقتی این‌ها به کارگر بها قائل نمی‌شوند چه کسی باید پاسخگو باشد؟ وقتی کارگران را اخراج می‌کنند آیا مدعی العموم وظیفه‌ای ندارد که آنها را پاسخگو کند؟

وی با طرح این پرسش که مسؤولان قضائی استان چرا به مشکلات کارگری شهرستان البرز ورود نمی‌کنند تاکید کرد: دستگاه قضا با مدیران واحدهایی که با زندگی مردم و کارگران بازی می‌کنند برخورد جدی داشته باشد.

حجت الاسلام مهدوی تاکید کرد: رهبری معظم هدف واقعی آمریکا و غرب از تحریم و فشار بر ایران را، تسلیم و تبعیت محض ملت و نظام اسلامی خواندند و تأکید کردند ملت بزرگ و ریشه‌دار ایران و جمهوری اسلامی، در مقابل زورگویی و زیاده‌خواهی‌ها تسلیم نمی‌شود و با تبدیل تحریم‌ها به فرصت‌های پیشرفت و شکوفایی، به افق روشن آینده دست خواهد یافت.

وی با اشاره به ادامه جنایت اسرائیل در غزه عنوان کرد: بدون شک، در موضوع فلسطین، دنیا تکانی خورده است که پیش از این اصلاً سابقه نداشته است. این اتفاق در حالی رقم خورده که فلسطینی‌ها در زمینه رسانه، فناوری اطلاعات و حتی در امور روزمره خود دچار محدودیت هستند.

وی در پایان با اشاره به فرارسیدن روز معلم یادآور شد: شهید مطهری، نه یک فرد بلکه یک مکتب، یک گفتمان و یک جریان بود که می‌توانست و می‌تواند برای خواص و نخبگان فکری جبهه انقلاب، یک الگو و اسوه باشد. امام (ره) و هم رهبر حکیم انقلاب، یکی از اصلی‌ترین‌ترین ویژگی‌های شخصیتی ایشان را «بصیرت» دانسته‌اند.

کد خبر 6089140

دیگر خبرها

  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • آیا می شناسیدش؟
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • بساط ویژه‌خواری برچیده شود/ جایگاه شغلی کارگران ارتقا یابد
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • مسوولان دستگاه قضا به مشکلات کارگری شهرستان البرز ورود کنند
  • سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا با برکت بود
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • حذف حق‌الزحمه‌های نجومی مشاوران املاک با سامانه خودنویس