Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه پیام نور استان بوشهر گفت: دومین همایش فرهنگ زندگی و مسائل روان شناختی با محوریت تحکیم و تعالی خانواده به میزبانی استان بوشهر برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ، محمدرضا بحرانی رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهرگفت: دومین همایش فرهنگ زندگی و مسائل روان شناختی با محوریت تحکیم و تعالی خانواده در تاریخ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ توسط دانشگاه پیام نور و موسسه انوار طاها برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد رضا بحرانی در خصوص محورهای اصلی همایش گفت: محورهای اصلی همایش روانشناسی و چالش های زندگی، روانشناسی و خانواده، روانشناسی و سبک زندگی، روانشناسی و زن، روانشناسی و دوره های مهم رشدی، روانشناسی و معنویت، روانشناسی و آموزش و پرورش، روانشناسی و کار، روانشناسی و جامعه ی سالم از محورهای اصلی این همایش است.

وی  افزود: کلیه مقالات این همایش در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و علاقمندان می توانند مقالاتت خودرا تا تاریخ 15 بهمن ماه به دبیرخانه همایش ارسال نمایند.

وی درخصوص اهمیت موضوع خانواده از منظر روانشناسی و دلایل برگزاری این رویداد علمی گفت: خانواده به عنوان اولین کانونی که فرد در آن قرار می‌گیرد دارای اهمیت شایان توجهی است. اولین تأثیرات محیطی که فرد دریافت می‌کند از محیط خانواده است و حتی تأثیرپذیری فرد از سایر محیط ها می‌تواند نشأت گرفته از همین محیط خانواده باشد. خانواده پایه گذار بخش مهمی از سرنوشت انسان است و در تعیین سبک و خط مشی زندگی آینده ، اخلاق ، سلامت و عملکرد فرد در آینده نقش بزرگی بر عهده دارد؛ به همین دلیل این رویداد علمی با تکیه برمسایل روانشناسی و محوریت تحکیم بنیان خانواه برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۶۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی برگزار شد

هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور به ریاست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت به ریاست محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس شورای فرهنگ عمومی کشور برگزار شد.

در این‌جلسه حسین فرشیدی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارشی از اقدامات انجام شده در هفته سلامت ارایه کرد.

همچنین محمدامین محمدی دبیر کارگروه تغذیه و سلامت خانواده در رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه نیز گزارشی در مورد اقدامات اجرایی در حوزه سفره خانواده و ارتقای سطح سلامت تغذیه در بین جوانان و اعضای خانواده و توجه به جنگ فرهنگی و تغییر سبک تغذیه سالم در جامعه ارایه کرد.

در بخش دیگری از این جلسه انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری نیز نکاتی را درباره این موضوع مطرح کرد.

در ادامه جلسه آیت‌الله علی خاتمی رئیس شورای فرهنگ عمومی زنجان نیز گزارشی از فعالیت‌های شورای فرهنگ عمومی این استان ارائه کرد.

دیگر خبرها

  • همایش روانشناسی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد
  • آئین بزرگداشت روز روانشناسی در بوشهر برگزار شد
  • همایش علمی تاریخ، فرهنگ و جغرافیای خلیج فارس برگزار شد
  • هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی برگزار شد
  • منشور مشاوره خانواده تدوین و نهایی شد
  • تدوین منشور مشاوره خانواده نهایی شد
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • روانشناسان نقش بسیار کلیدی در سلامت فردی و اجتماعی دارند
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار شد
  • تشکیل شوراها اسباب تحکیم پایه‌های نظام را فراهم کرده است