Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@17:32:04 GMT

کرمان |وجود ولایت بزرگ‌ترین نعمت انقلاب اسلامی است

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۸۸۱۸۳

کرمان |وجود ولایت بزرگ‌ترین نعمت انقلاب اسلامی است

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه در طول چهل سال از انقلاب بزرگترین تهدیدات استکبار به برکت وجود ولایت فقیه خنثی شده است گفت: دشمن می‌خواهد از کوچک‌ترین مشکلات کشور یک کوه بسازد و نباید اجازه بدهیم رفتار ما باعث سوءاستفاده دشمنان شود. ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۰ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سردار محمد مطهری شامگاه جمعه و همزمان با نخستین روز ایام‌الله دهه فجر در یادواره شهدای انقلاب که در مسجد حضرت جوادالائمه(ع) محله بلوار سیدی کرمان برگزار شد با تسلیت ایام فاطمیه(س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی با تلاش 15 ساله امام خمینی(ره) از سال 42 و با همراهی مردم به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز در چهل سالگی انقلاب اسلامی هستیم و وارد دهه پنجاه سالگی انقلاب اسلامی ایران شدیم گفت: دشمن فکرش را هم نمی‌کرد که انقلاب اسلامی ایران تا این زمان طول بکشد و در این مدت دستاوردی هم داشته باشد.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه استکبار جهانی انواع و اقسام توطئه‌ها و تهدیدات را علیه نظام اسلامی انجام داد تصریح کرد: با تمام توطئه‌های دشمن امروز انقلاب اسلامی ایران عزتمندانه در دنیا در حال پیشرفت است و انقلاب اسلامی ایران به دنیا صادر شده است.

وی با مقایسه انقلاب اسلامی ایران با قبل از انقلاب و با کشورهای هم‌تراز و همسایه افزود: امید به زندگی از شاخص‌های توسعه یافتگی هر کشوری است که در حال حاضر میانگین عمر ایرانی‌ها 21 سال افزایش پیدا کرده و جزو 10 کشور دنیا در این شاخص هستیم.

مطهری با بیان اینکه قبل از انقلاب آمار مرگ و میر کودکان بیش از حد بود و از هر هزار کودکی که متولد می‌شد 125 نفر فوت می‌شدند گفت: امروزه در این شاخص جهانی بسیار رشد پیدا کردیم و از هزار کودک 15 نفر فوت می‌کنند که رفته رفته این آمار هم در حال کاهش است.

وی با اشاره به اینکه در بحث نظامی دستاوردهای انقلاب اسلامی آن‌قدر زیاد است که جزو 13 کشور برتر دنیا هستیم تصریح کرد: این دستاورد نظامی با کمترین امکانات و اعتبارات ایجاد شده و در حالی به این نقطه رسیدیم که سخت در حال تحریم بودیم.

امام جمعه کرمان: امام (ره) با احیا اصل ولایت فقیه کشور را برای همیشه بیمه کردفرمانده سپاه کرمان: دهه فجر امسال از 1393 پروژه سپاه در کرمان رونمایی می‌شودفرمانده سپاه کرمان: وابستگی به فرهنگ غرب یکی از چالش‌های امروز جامعه است

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما امروز به جایی رسیده که تمام نیازمندی‌های نظامی کشور در داخل تولید می‌شود گفت: دشمن از اقتدار نظامی ایران مبهوت مانده است در حالی که روزی ما حتی سیم خاردار هم از بیرون از کشور تامین می‌کردیم.

وی با اشاره به اینکه امروز در تولید فولاد کشور بسیار موفق بودیم و تمام این فعالیت‌ها توسط جوانان انقلابی ایران انجام شده است عنوان کرد: هفته آینده یک کارخانه فولاد دیگر در شهرستان سیرجان به بهره‌برداری می‌رسد.

مطهری با تبیین پیشرفت‌های علمی انقلاب در طول چهل سال گذشته از عمر پر برکت انقلاب گفت: امروز در پیشرفت علمی آنقدر پیشرفت کردیم که بیش از 90 درصد مردم باسواد بوده و بیش از 5 میلیون دانشجو در کشور تحصیل می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروز هر آنچه که داریم از برکت خون شهدا است افزود: استکبار سربلندی مردم ایران را نمی‌خواهد چرا که روزگاری در ایران چپاولگری و غارتگری می‌کرد و مردم ما آقایی در ایران را از آمریکا گرفتند.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه دشمنی آمریکا با مردم ایران ریشه‌ای است و تحریم‌ها، برجام و انرژی هسته‌ای بهانه است عنوان کرد: امروز ایران اسلامی قدرتمندانه در برابر زورگویی‌های آمریکا در دنیا ایستاده و چشم امید مظلومان و مستضعفان عالم شده است.

این آزاده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی و سایر فتنه‌ها بینی آمریکا را به خاک مالیدند گفت: آمریکا فکر می‌کرد مردم ایران برای مادیات انقلاب کردند و از اینکه مردم ایران مردمی شیعی و پیرو مکتب امام حسین(ع) هستند، غافل شدند.

وی با اشاره به اینکه حضور در یادواره شهدا بسیار ارزشمند است گفت: شهدا تمام کارهای خود را بر اساس اسلام و اخلاص انجام دادند و خط میان کفر و اسلام را تشخیص دادند.

مطهری با بیان اینکه امروز ما هم باید دشمن‌شناس باشیم و جبهه دشمن را تشخیص بدهیم تصریح کرد: ولایتمداری از شاخص‌های اصلی شهدای ما بود و در استان کرمان تعدادی حتی تصویر امام خمینی(ره) را ندیدند اما با پیام رادیویی امام در جبهه‌ها حاضر شدند.

وی با اشاره به اینکه شهدا برای پیاده‌سازی دستورات اسلام در کشور رفتند گفت: امروز دشمن در صدد انحراف جوانان ماست و می‌خواهد بی‌دینی و بی‌عفتی در جامعه را ترویج بدهد.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه نگاه انقلاب توسعه اسلام در سراسر دنیا است و امروز هیمنه آمریکا در دنیا شکسته شده و جبهه مقاومت در منطقه تشکیل شده است افزود: مرضیه هاشمی یک خانم خبرنگار است که 10 روز در آمریکا زندانی شد.

وی با اشاره به اینکه این خانم خبرنگار امروز در مصاحبه‌ای عنوان کرد: وقتی در زندان نماز می‌خواندم سایر زندانی‌ها تعجب می‌کردند و در آمریکا هیچ عدالتی وجود ندارد.

مطهری با بیان اینکه امروز رفتار و عملکرد ما در کشور در دنیا رصد می‌شود گفت: باید همچنان با وحدت و همدلی در راستای آرمان‌های امام و شهدا گام برداریم و اجازه ندهیم رفتار ما باعث سوءاستفاده دشمنان اسلام شود.

وی با اشاره به اینکه وجود ولایت بزرگ‌ترین نعمت انقلاب اسلامی است بیان کرد: در طول چهل سال از انقلاب بزرگ‌ترین تهدیدات استکبار با وجود و به برکت ولایت فقیه خنثی شد و دشمن می‌خواهد از کوچک‌ترین مشکلات کشور یک کوه بسازد.

انتهای پیام/ ع

R7860/P/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۸۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت و جرات این رفتارهای وحشیانه را داشت؟ /حج امسال، حج برائت است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان صبح امروز دوشنبه با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

اهم بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را در ادامه می خوانید؛

*حج امسال، حج برائت است. آنچه که امروز در غزه اتفاق می‌افتد شاخص عظیمی است که در تاریخ می‌ماند و راه را نشان خواهد.

*اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت و جرات این رفتارهای وحشیانه را داشت؟ با مباشر قتل و پشتیبان قتل نمی‌شود با روی خوش و ملایمت رفتار کرد.

این خبر تکمیل می شود...

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903390

دیگر خبرها

  • ایران اسلامی امنیت، عزت و افتخار خود را مرهون خون شهدا است
  • تعامل‌های با آژانس نباید متاثر از تهمت‌ها و پرونده سازی ها باشد
  • بازداشت عامل قتل هولناک در بوستان ولایت
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه
  • دنیای اسلام در تصمیم‌گیری مشترک، خلاء بزرگ دارد | حج امسال به صورت ویژه حج برائت است | جمهوری اسلامی منتظر دیگران نمی‌ماند
  • رهبر انقلاب: آنچه امروز در غزه اتفاق می‌افتد، راه را نشان خواهد داد
  • رهبر انقلاب: اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت و جرات این رفتارهای وحشیانه را داشت؟ /حج امسال، حج برائت است
  • شهدا رفتند تا امروز بزرگترین مستکبران جهان جرئت تعرض به کشور را نداشته باشند
  • ایرانی‌هایی که در کشور خود هم برگ هویت ندارند
  • شهدا رفتند تا مستکبران جرأت تعرض به کشور را نداشته باشند