Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-29@04:13:14 GMT

جدایی آقای گل پرسپولیس قوت گرفت + عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۵۳۱۴۳

جدایی آقای گل پرسپولیس قوت گرفت + عکس

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، علی علیپور، فوق ستاره سرخپوشان پایتخت به احتمال زیاد در فصل نقل و انتقالات سال بعد از جمع پرسپولیسی ها جدا می شود.

 

این بازیکن که با ۱۳۱۴ دقیقه بازی بیشترین دقایق حضور در زمین در نیم فصل اول را دارد توانسته درخشش خوبی در دیدارهای پرسپولیس از خود به نمایش بگذارد.

 

 

از طرفی پیشنهاد بسیار جدی علیپور از لیگ دوم اسپانیا که با موافقت برانکو و تمایل علیپور برای جدایی و مخالفت جدی باشگاه روبرو شده است، ولی تا این لحظه با وجود جلب رضایت برانکو، علی علیپور نتوانسته است موافقت باشگاه را برای جدایی از پرسپولیس جلب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورت قطعی شدن این انتقال مبلغ قابل توجهی نصیب باشگاه خواهد شد!

 

از طرفی دیگر بر اساس اخباری که از باشگاه پرسپولیس به گوش می رسد، گفته می‌شود که مسئولان باشگاه قره باغ آذربایجان نیز که پیشنهاد اولیه خود را به مدیران باشگاه پرسپولیس ارائه داده بودند خواهان عقد قرارداد طولانی مدت با آقای گل پرسپولیس شدند اما این علی علیپور با توجه به اینکه مبلغ پیشنهادی قره باغ چندان چشمگیر نبود تصمیم گرفت در جمع سرخپوشان پایتخت بماند تا لیگ را با این تیم به اتمام برساند و سپس به گزینه‌های خارجی اش فکر کنند.

110

 

 

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: علی علیپور علیپور ورزشی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۳۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از رفتن کین، مجبور شدم مثل اردک بنشینم!

به گزارش "ورزش سه"، آنگه پوستکوگلو می‌گوید که پس از جدایی هری کین از تاتنهام، او مثل یک اردک به‌نظر می‌رسید.
کین، رکورددار گلزنی تاتنهام، یک روز قبل از اولین بازی پوستکوگلو در لیگ برتر در ماه اوت به بایرن مونیخ فروخته شد و جدایی او حتی پیش از شروع فصل باشگاه را از مسیر خارج کرد.

هشت ماه بعد، تاتنهام جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را در دستان خود دارد. پوستکوگلو قبلاً در مورد تأثیر جدایی کین روی او و تیم صحبت نکرده بود، اما در مصاحبه جدیدی گفت: «فکر می‌کنم این نقطه شروع برای ما بود. چون روز قبل، بازی با برنتفورد، به معنای واقعی کلمه اینجا نشسته بودم، و او تازه رفته بود.

بنابراین، شما در حال شروع یک فصل هستید و مهم‌ترین فرد این باشگاه فوتبال، به تازگی و در آستانه اولین بازی،‌ اینجا را ترک کرده است.

به یاد دارم که واقعاً یک تلاش زیرکانه انجام دادم. خودم را مثل یک اردک پیر نشان دادم که در بالای آب بسیار زیبا به نظر می‌رسد، و اگر اتفاقی بدی رخ داد، در زیر آب رخ می‌داد و مطمئن می‌شدم کسی به آن توجه نمی‌کند، به‌خصوص بازیکنان.

بازیکنان هرگز نگران نبودند، کاری که می‌توانستند را انجام دادند. ما عالی بودیم، هری کین هم در مونیخ کار فوق‌العاده‌ای انجام می‌داد. باورنکردنی است.»

دیگر خبرها

  • تشکیل کنسرسیوم کشتی‌سازی تمام ایرانی امضا شد
  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان
  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد
  • بعد از رفتن کین، مجبور شدم مثل اردک بنشینم!
  • بی‌میلی رایان خرافنبرخ به جدایی از لیورپول
  • ابهام در اعزام «الناز رکابی» به مسابقات سنگنوردی گزینشی المپیک
  • شب کم فروغ علیپور برای ژیل ویسنته مقابل اروکا
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس