Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 13 طرح عمران شهری، درمانی و خدماتی در میاندوآب با حضور مسئولان شهرستانی به بهره برداری رسیدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، این طرح ها شامل پروژه های عمران شهری، 10 پروژه مخابراتی، نوسازی و تجهیز اتاق های عمل بیمارستان عباسی و سالن ورزشی روستای ممدل بودند که امروز به بهره برداری رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


افتتاح همزمان پروژه های عمران شهری نخستین طرحی بود که امروز به بهره برداری رسید.
به گفته ملکی شهردار میاندوآب این طرح ها شامل بیش از ۱۳ هکتار آسفالت در مناطق مختلف شهری میاندوآب و در مجموع با اعتبار بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال اجرایی و به بهره برداری رسیدند.

     

دیگر طرح افتتاح شده، بهره برداری از 10 پروژه مخابراتی بود که به صورت نمادین و همزمان به بهره برداری رسیدند.

موسی خیراله نیا رئیس اداره مخابرات میاندوآب در مراسم افتتاح این طرح گفت: این پروژه ها شامل نصب و راه اندازی سیستمهای ماکرو ویو در 6روستا، توسعه شبکه فیبر نوری، اینترنت خانگی تلفن ثابت در 10روستا، نصب 6 دستگاه کافوی نوری(onu)در سطح شهر و شهرک صنعتی، برگردان مرکز مخابراتی بکتاش، دو دستگاهolt، اینترنت مبتنی برفیبر ، دستگاه تغذیه نیرو، احداث زمین چمن فوتبال در مرکز مخابراتی معلم و تجاری سازی 118 مرکز مخابراتی قدس بودند که با صرف اعتباری بالغ بر 40میلیارد ریال افتتاح شدند.

درادامه آیین افتتاح پروژه های شرکت مخابرات، فرماندار و اعضای شورای اداری با حضور در مرکز 118 قدس میاندوآب از سیستم های نصب شده  جدید و نحوه کارآنها بازدید کردند.
  رئیس شرکت مخابرات میاندوآب در این مراسم با اشاره به اینکه در مرکز 118 میاندوآب 23 نفر مشغول ارائه خدمات 24 ساعته هستند افزود: این مجموعه با الگوبرداری از شرکت های مخابراتی اروپایی بنا شده است و بعد از مرکز استان اولین مرکز تجاری سازی شده 118 در استان است که به بهره برداری می رسد.

 

سومین طرح افتتاح شده امروز طرح توسعه، نوسازی و بازسازی اتاق های عمل بیمارستان عباسی میاندوآب بود که به بهره برداری رسید.
به گفته حیدری مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب این طرح شامل افزایش اتاق های عمل از پنج به شش اتاق بود که با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال و به مساحت ۷۰۰ مترمربع به بهره برداری رسید.

بهره برداری از مجموعه ورزشی روستای ممدل دیگر طرحی بود که امروز با حضور مسئولان شهرستانی به بهره برداری رسید.
به گفته رضاپور رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب این طرح در زمینی به مساحت ۳۶۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

   

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۹۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در بازدید از این پروژه بزرگ آموزشی گفت: دارالفنون اردبیل با مساحت ۱۰ هزار متر مربع با ۳۰ کلاس آموزشی، دارای سالن ورزشی و آمفی تئاتر ۲۵۰ نفره آماده بهره برداری است.
نیکزاد با اشاره به اینکه این پروژه عمرانی آموزشی برای بهبود کیفیعت آموزشی در اردبیل و با سرمایه گذاری بانگ پاسارگاد کشور احداث شد گفت: بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای احداث دارالفنون اردبیل سرمایه گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز