Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@22:53:49 GMT

طرح پلاک کوبی منازل شهدای انقلاب در رشت آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۱۶۸۹۰

طرح پلاک کوبی منازل شهدای انقلاب در رشت آغاز شد

رشت - ایرنا - اجرای طرح پلاک کوبی منازل شهدای انقلاب در رشت همزمان با بیست و دوم بهمن در این کلانشهر آغاز شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت روز سه شنبه درباره اجرای این طرح به خبرنگار ایرنا گفت: اجرای طرح پلاک کوبی منازل شهدای انقلاب (چهل یادمان، پلاک کوبی خانه شهدای انقلاب) بر اساس تصمیم در کمیسیون فرهنگی شورا به اجرا درآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدحسن عاقل منش افزود: در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی کلانشهر رشت تصمیم گرفتیم تا به مناسبت چله انقلاب اماکن و محلات شهدای انقلاب را شناسایی و آن ها را نمادگذاری و پلاک کوبی کنیم بنا به این تصمیم اجرای طرح چهل یادمان ، پلاک کوبی خانه شهدای انقلاب رشت را همزمان با 22 بهمن در رشت آغاز کردیم.
وی با بیان این که اجرای این طرح را به مناسبت بیست و دوم بهمن از منزل شهید محمد صادق بیابانگرد شهید انقلاب اسلامی آغاز کردیم، اظهار داشت: تجدید میثاق و یادآوری شهدای گرانقدر از اهداف پلاک کوبی و نمادگذاری خانواده های شهدای انقلاب است.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی کلانشهر رشت با اشاره به رشادت ها و فداکاری های شهدای انقلاب اسلامی در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی علیه ایران خاطر نشان کرد: این رشادت ها و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت بایستی برای کودکان و نوجوانان تبیین شود.
کلانشهر رشت دارای حدود 700 هزار نفر جمعیت ثابت است که در طول روز به یک میلیون و 200 هزار نفر می رسد.
7286 /6030

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شورا شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۶۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور

حجت الاسلام و المسلمین محمود محمدی عراقی در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی استان قم حضور یافت و با اهدای گل به کارکنان این فرماندهی حمایت و قدردانی خود را از اقدام پلیس در اجرای طرح نور عفاف و حجاب اعلام کرد.

وی در این مراسم با ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی به کارکنان فرماندهی انتظامی استان، لباس پلیس را لباس امنیت و آرامش دانست و گفت: حفظ امنیت در ابعاد مختلف در صدر وظایف و مسئولیت‌های نظامی اسلامی است و پلیس یکی از بازوان تأمین این هدف است.

مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم ورود پلیس به موضوع عفاف و حجاب را در راستای حفظ امنیت مردم به ویژه بانوان ارزیابی کرد و گفت: فراجا با توجه به مأموریت ذاتی خود طرح نور عفاف و حجاب را اجرایی کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی عراقی عفاف و حجاب را مسئولیتی همگانی دانست و با اشاره به برنامه‌های دشمنان برای ضربه زدن به مبانی اعتقادی مردم از طریق ترویج بی حجابی گفت: یکی از وظایف مهم فرماندهی انتظامی این است که جریان‌های انحرافی و خطرناک این حوزه را با کار هوشمندانه اطلاعاتی و امنیتی، شناسایی کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود
  • هدف از اعلام انقلاب فرهنگی اسلامی‌سازی دانشگاه‌ها بود
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر