Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-05-06@03:02:51 GMT

تبلیغات بنری، 120 درصد کارآمدتر از تبلیغات ویدیویی

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۳۶۷۰

تبلیغات بنری، 120 درصد کارآمدتر از تبلیغات ویدیویی

ایتنا- آمارهای تبلیغاتی نشان می‌دهد که تبلیغات بنری به خاصیت خصوصیاتی که دارند، می‌توانند 120 درصد موثرتر از تبلیغات ویدیویی باشند و مخاطب را به سمت خود جلب و جذل نمایند. تبلیغات بنری موبایل توجه زیادی را به سمت خود جلب نمی‌کند، ولی وقتی صحبت از تبلیغات موبایل می‌شود، بسیار مهم و تأثیرگذار هستند.
بسیاری از کارشناسان تبلیغات و بازاریابی حساب ویژه‌ای روی مسئله تبلیغات ویدیویی باز می‌کنند ولی آمار و ارقام نشان می‌دهد که تبلیغات بنری نسبت به تبلیغات ویدیویی تأثیرگذاری قابل توجهی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، گزارش‌های سالیانه در مورد تبلیغات که توسط شرکت “Liftoff” منتشر شد، نشان می‌دهد که در سال 2018، در حوزه تبلیغات موبایل نسبت به تلویزیون برتری داشت.
این شرکت 273 میلیارد آگهی را از طریق 4.5 میلیارد کلیک، 63 میلیون نصب اپلیکیشن و بیش از 22 میلیون رویداد پس از نصب را در بیش از 1200 اپلیکیشن بین نوامبر 2017 و اکتبر 2018 بررسی کرد و در نهایت به نتایج جالبی رسید.
 
موبایل به تنهایی می‌تواند در تبلیغات ویدیویی آنلاین، 72 درصد رشد ایجاد کند. به خاطر افزایش تبلیغات ویدیویی و موفقیت آنها در کانال‌های شبکه‌های اجتماعی در موبایل، بازاریابان به دنبال استفاده از این پتانسیل برای رشد و پیشرفت هستند.
تبلیغات ویدیویی، کارآیی و تأثیرگذاری بالایی دارند و کاربران معمولا به این نوع تبلیغات واکنش نشان می‌دهند.  
یکی از نکاتی که در مورد تبلیغات ویدیویی مهم است، قیمت بالای این نوع از تبلیغات است و به همین خاطر فرد یا شرکت تبلیغ کننده را محدود می‌کند.
یک نوع دیگر از تبلیغات که فوق العاده ساده، ارزان و موثر است، تبلیغات بنری است که بر اساس آمار، 120 درصد موثرتر از تبلیغات ویدیویی است و شرکت یا شخص تبلیغ‌کننده را خیلی زودتر به مقصد می‌رساند.
 
بسیاری از کارشناسان تبلیغات بر این باور هستند که تبلیغات بنری، منسوخ شده‌اند و کارایی ندارند، ولی گزارش‌ها نشان می‌دهد که این قالب در حوزه مشارکت پس از نصب در اندروید، خیلی خوب جواب می‌دهد و به خاطر قیمت مقرون به صرفه‌ای که دارد، بهترین نوع تبلیغ در سیستم‌های اندروید است و 22 درصد ارزان‌تر از تبلیغات همسان یا بومی است.
 
سال 2019 در زمینه بازاریابی اپلیکیشن‌های موبایل بسیارمهم و تأثیرگذار است و به همین خاطر شرکت‌ها باید استراتژی درستی برای سرمایه‌گذاری در زمینه قالب تبلیغاتی خود داشته باشند.
بهترین پیشنهاد در حوزه تبلیغات اپلیکیشن‌های موبایل، تبلیغات بنری است.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: تبلیغات ویدیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۳۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجارت خارجی استان سمنان ۵۹ درصد رشد داشت

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی حاجیان نژاد پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی سالن جلسات اداره کل گمرک سمنان ضمن بیان اینکه فروردین سال جاری ۲۹ هزار تن کالا از مبادی استان به دیگر کشورها صادر شده است، ابراز داشت: ۳۴ کشور جهان مقصد نهایی محصولات تولیدی استان سمنان هستند.

وی افزود: انواع مواد شوینده، روغن موتور، سیم و کابل، مواد شیمایی، شمش سرب، سود سوز آور کربنات سدیم، هیدروکربن، کاشی و سرامیک و غیره از استان سمنان صادر شدند.

مدیرکل گمرک استان سمنان با بیان اینکه ارزش کالاهای صادراتی استان ۱۰ میلیون دلار برآورد می‌شود، ابراز داشت: نسبت به بازه فروردین ماه سال گذشته ۸۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.

حاجیان نژاد ضمن بیان اینکه میزان تجارت خارجی استان سمنان طی سال گذشته ۳۸۵ میلیون دلار ارزیابی شده است، تصریح کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل آن افزایش ۵۹ درصد را نشان می‌دهد.

وی ضمن بیان اینکه طی فروردین ماه سال جاری هزار و ۵۵۰ تن کالا شامل مواد اولیه کارخانه‌ها و ماشین آلات به استان سمنان وارد شده است، افزود: ارزش این کالاها شش میلیون و ۵۰۰ هزار دلار بوده است.

کد خبر 6096991

دیگر خبرها

  • تجارت خارجی استان سمنان ۵۹ درصد رشد داشت
  • ایران ۱۰۰ تولیدکننده موبایل دارد، کره جنوبی یک عدد؛ چرا این نگران‌کننده است‌؟
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • ویدیو/ مغز انسان بزرگ‌تر می‌شود!
  • قیمت طلا به کف رسید؟
  • واکنش تند میثاقی به صحبت‌های پیرمرد سپاهانی؛ بیجا می‌کنی حرف می‌زنی!  
  • رقابت۱۵۳ نفر در آزمون اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن کریم در نجف آباد
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در قزوین 
  • افزایش۲۰ درصدی تعداد افراد در طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآنی