Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هشتمین روز از سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با اجرای ۱۱ نمایش صحنه‌ای در تالار‌های اصلی، چهارسو، سایه، قشقایی مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج، تئاتر مولوی، تالار حافظ، تالار فردوسی، تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر، تماشاخانه عباس جوانمرد خانه تئاتر همراه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، هشتمین روز از سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با اجرای ۱۱ نمایش صحنه‌ای در تالار‌های اصلی، چهارسو، سایه، قشقایی مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج، تئاتر مولوی، تالار حافظ، تالار فردوسی، تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر، تماشاخانه عباس جوانمرد خانه تئاتر همراه بود.

سه نمایش بین المللی در هشتمین روز روی صحنه رفتند

دیشب مجموعه تئاتر شهر میزبان چهار نمایش بود. نمایش "دریاچه قو" به نویسندگی و کارگردانی رضا صابری از مشهد در دو نوبت ۱۷ و ۲۰ در سالن اصلی تئاتر شهر به روی صحنه رفت.

در تالار چهارسو نمایش "تاریخ مردم کوچه و بازار" به نویسندگی پیام لاریان و کارگردانی سعید شیخی از قزوین در نوبت‌های ۱۸.۳۰ و ۲۰:۳۰ اجرا شد.

تالار سایه در هشتمین روز از جشنواره تئاتر فجر در دو نوبت ۱۷ و ۱۹ میزبان نمایش "یادداشت‌های یک دیوانه" به نویسندگی نیکولای گوگول و کارگردانی جنت سلیم آوا از آذربایجان بود.

در تالار قشقایی نیز نمایش "نقاشی اشر" به نویسندگی محمد حسین معارف و کارگردانی فریبرز کریمی از تهران در نوبت‌های ۱۷.۳۰ و ۱۹:۳۰ روی صحنه رفت.

تماشاخانه سنگلج نیز میزبان نمایش "تراژدی پارک اتابک" (به زبان ترکی) به نویسندگی سید مرتضی هاشم پور و کارگردانی سیروس مصطفی از تبریز در دو نوبت ۱۷ و ۲۰ اجرا شد.

تئاتر مولوی در این روز میزبان نمایش "پسر‌ها پسرند" به نویسندگی و کارگردانی فرنس فهر از رومانی یک اجرا در ساعت ۱۹ اجرا شد.

تالار حافظ نیز به اجرای نمایش "جادویت می‌کنم" اختصاص دارد. این نمایش به نویسندگی یاسین واسیلو و کارگردانی احسان همت از بلژیک در نوبت‌های ۱۸ و ۲۰.۳۰ روی صحنه رفت.

"اپرای عشق" به نویسندگی و کارگردانی بهروز غریب پور در یک نوبت ۱۹:۳۰ در تالار فردوسی به روی صحنه رفت.

در تماشاخانه ایرانشهر نمایش "ویتسک" نوشته گئورک بوشنر و کارگردانی سینا احمدی از تهران در دو نوبت ۱۸ و ۲۰:۴۵ در تالار استاد سمندریان روی صحنه رفت.

در تالار انتظامی خانه هنرمندان نمایش "سانتی متر" به نویسندگی و کارگردانی مرتضی شاه کرم از تهران در دو نوبت ۱۸ و ۱۶ به روی صحنه رفت.

نمایش چیدمان "گذرگاه" به نویسندگی و کارگردانی پیریودلوسکی از فرانسه از ساعت ۱۱ تا ۲۰ درتماشاخانه عباس جوانمرد خانه تئاتر اجرا شد.

اجرای هشت نمایش خیابانی در هشتمین روز جشنواره تئاتر فجر

در هشتمین روز جشنواره بین المللی تئاتر فجر، ۸ نمایش در بخش خیابانی در محوطه مجموعه تئاتر شهر، محوطه خانه هنرمندان ایران و مترو میدان ولیعصر (ع) به اجرا در آمد.

نمایش‌های خیابانی "سال به سال" به نویسندگی و کارگردانی سوران حسینی از مریوان ساعت ۱۶، "در‌ها به روی چه کسی …" نوشته محمد جعفری لفوت و کارگردانی میلاد حسن زاده از آستانه اشرفیه ساعت ۱۶:۳۰، "مشترک مورد نظر" به نویسندگی و کارگردانی سمیه مهری از تهران ساعت ۱۷، "نامیرا" به کارگردانی امیرحسین شفیعی ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه در محوطه‌ی مجموعه‌ی تئاتر شهر اجرا شد.

نمایش "لازمان لامکان" به نویسندگی رضا بهرامی و کارگردانی مارال ایزذبخش از بوشهر در ساعت ۱۶.۳۰ و "ماشین زمان" به نویسندگی پژمان شاهوردی و کارگردانی محمد یوسفی زاده از مرند ساعت ۱۷ در محوطه خانه هنرمندان ایران به اجرا در آمد.

نمایش "ماشین زمان" به نویسندگی پژمان شاهوردی و کارگردانی محمد یوسفی زاده از مرند ساعت ۱۰.۳۰ صبح و "در‌ها به روی چه کسی …" نوشته محمد جعفری لفوت و کارگردانی میلاد حسن زاده از آستانه اشرفیه ساعت ۱۱ صبح در ایوان انتظار مترو میدان ولیعصر میزبان علاقه‌مندان بود.

گرم کردن تنور جشنواره با بخش دیگر گونه‌های اجرا

در بخش دیگر گونه‌های اجرایی در هشتمین روز جشنواره بین المللی تئاتر فجر با اجرای ۷ نمایش همراه بود. نمایش "گرم کردن" به نویسندگی و کارگردانی احسان شایان فرد در روز‌های ۲۹ و ۳۰ بهمن ساعت ۱۶ در کارگاه دکور تالار وحدت اجرا شد.

نمایش "کوهستان" به نویسندگی و کارگردانی آرش پروین در روز ۲۹ بهمن ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰ در پلتفرم عمارت روبرو اجرا شد. نمایش "بر پهنه کافه" به نویسندگی و کارگردانی مهنوش نراقی از ۲۹ بهمن تا ۲ اسفند ساعت ۱۵ در کافه تریای تالار اصلی تئاتر شهر اجرا شد.

نمایش "انگشت به انگشت" به نویسندگی و کارگردانی سید جعفر حجازی، ۲۷ تا ۳۰ بهمن ماه ساعت ۱۶:۳۰ در محوطه پارک دانشجو و مجموعه تئاتر شهر اجرا داشت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر تئاتر فجر جشنواره بین المللی تئاتر فجر مجموعه تئاتر شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۰۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: از ۱۴ اثر حاضر در پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد، ۲ نمایش از آثار تولیدی دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد استان حضور دارند.

پیام احمدی افزود: پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

به گفته وی؛ نمایش «لیلا» به نویسندگی محمد پورجعفری و کارگردانی فاطمه جعفری از مسجد صاحب الزمان گوجان شهرستان فارسان و نمایش «گیلدا» به نویسندگی علی میرزاعمادی و کارگردانی مرضیه نفر سفیددشتی از مسجد جامع شهر سفید دشت شهرستان بروجن دو اثر راه یافته به این جشنواره هستند.

وی گفت: در بازبینی آثار برای پانزدهمین جشنواره ۴ اثر از استان مورد بازبینی قرار گرفت که ۲ اثر از آثار به مرحله کشوری راه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید

درخشش در جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان

احمدی یادآور شد: بیش از ۴۵ گروه نمایشی در سراسر استان تحت حمایت دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد هستند که ۳۳ گروه از این گروه‌ها در همایش استانی تئاتر بچه‌های مسجد شرکت کرده اند.

پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد
  • هفتمین «پاتوق فیلم کوتاه» برگزار می‌شود/ از کمدی تا آخرالزمان
  • توانمندی‌های تئاتر ایران ناب است/ در حال رایزنی با کشورهای شرق آسیا و اروپا برای اجرا هستیم
  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • «خرده جنایت‌های زن و شوهری» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو
  • ۶ سال زندگی با «در انتظار گودو»!/ بازی با زمان بر صحنه تئاتر
  • «مدار بسته» امشب با حضور «سید جواد هاشمی»
  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • پایان هشتمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی در خراسان رضوی
  • برگزاری هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه