Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی شامگاه سه شنبه در دیدار با مادران و همسران شهدای استان کردستان، ویژگی مهم شهدا را «عند ربهم» بودن آنها دانست وگفت: این شهدا جان خود را فدا کردند و بهای آنها به اندازه ‌ای بالا است که تنها خداوند می تواند بهای آن را بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با بزرگداشت ایام فاطمیه به شخصیت والای ایشان اشاره کرد و افزود: حضرت فاطمه (س) از جهات مختلف الگویی تمام عیار برای همه ما است و همین الگو را می‌ توان در میان شهدا و مادران شهدای ما نیز مشاهده کرد و اقتدار امروز ما بخاطر وجود این شیرزنان است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اهمیت و قدرت خون شهدا این امر را موجب نابودی دشمنان دانست و ادامه داد: در دوران جنگ تحمیلی هم شاهد بودیم که خون شهدا هم دشمنان داخلی و هم دشمنان خارجی را از بین برد.

آیت الله حسینی شاهرودی با یادآوری رشادت ‌های شهدا از صدراسلام تا به امروز، یادآور شد: شیعه و سنی با یکدیگر وحدت دارند و کسانی که نمی ‌توانند این اتحاد را بپذیرند دست به جنایت می ‌زنند که نمونه آن حادثه اخیر در سیستان و بلوچستان بود.

وی در ادامه به ویژگی‌های حضرت ابوالفضل عباس (ع) پرداخت و بیان کرد: شجاعت ایشان از ایمانی محکم نشات می‌گرفت که در أم‌ البنین وجود داشت و به حضرت عباس هم رسیده بود.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با گریز به موضوع استیلای استکبار جهانی بر ایران در دوران طاغوت، گفت: کل حقوق ماهیانه ارتش ایران در آن زمان ۱۳۰ میلیارد بود، در حالی که حقوق مستشاران آمریکایی ۱۷۰ میلیارد بود که این موضوع یکی از نشانه‌های وضعیت بد کشور بود.

آیت الله حسینی شاهرودی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی دست دشمنان را از ایران کوتاه کرد، اظهارداشت: قدرت بازدارندگی کشور به حدی رسیده که امروز استکبار جهانی از توان بالای نظامی ما هراس دارد.

وی با بیان اینکه دشمن به همین دلیل قصد ناامن کردن ایران را دارد، افزود: دشمنان در گام نخست برای دستیابی به این هدف قصد ناامن ‌کردن منطقه را داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه دشمن ادعا داشت انقلاب اسلامی، چهل سالگی خود را نخواهد دید، یادآور شد: این ادعا در حالی شکل گرفت که ما امسال جشن چهل سالگی انقلاب را برگزار کردیم و این قدرت، عظمت و عزت ماحاصل خون شهدا است.

انتهای پیام/م

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدا ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۸۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان در گرو بصیرت‌افزایی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛  حجت الاسلام و المسلمین خاتمی با بیان اینکه رهبری در چند سال گذشته به بصیرت سیاسی تأکید ویژه‌ای داشتند، گفت: رهبری فرمودند که شناخت دشمن نتیجه می‌دهد و این از اهمیت موضوع حکایت دارد.

وی با بیان اینکه دشمنان از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون تمامی برنامه‌های خود اعم از جنگ تحمیلی تا تحریم‌های گوناگون را علیه کشور اعمال کرده اند، افزود: دشمن با اعمال برنامه‌های مختلف به اهداف خود نرسیده و بر این اساس جنگ فرهنگی را مورد توجه قرار داده است.

امام جمعه زنجان به ۹ اردیبهشت روز شورا‌ها اشاره کرد و گفت: در بیانیه گام دوم رهبری، یکی از قدرت‌های موفقیت انقلاب اسلامی مشارکت مردم در مسائل سیاسی و اجتماعی عنوان شده و در این میان مردم صاحبان و حافظان اصلی انقلاب هستند.

حجت الاسلام خاتمی به سال ۱۹۷۵ میلادی شکست آمریکا در جنگ ویتنام پس از ۱۰ سال اشاره کرد و افزود: این واقعه تخریب زیادی به جا گذاشت، اما مردم این کشور مقاومت کردند.

وی به موضوع مبارزه با مفاسد اقتصادی اشاره کرد و گفت: چشمان بیدار باید به این موضوع مهم آگاه باشند و در این میان رهبری در سال ۸۰ در فرمان هشت ماده‌ای به صورت جامع مبارزه با فساد را اعلام کردند که در صورت اجرایی شدن دقیق آن به طور حتم نتایج و آثار و برکات فراوانی به دنبال خواهد داشت.

امام جمعه زنجان به روز یازدهم اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر اشاره کرد و ادامه داد: رهبری در جمع کثیری از کارگران کشور جامع‌ترین مطالب را بیان و به این مهم اشاره کردند این قشر پیشتازان جهادی اقتصاد هستند.

حجت الاسلام و المسلمین با بیان اینکه رهبر در این دیدار توصیه‌های عملی و موکد به مسئولان را یادآور شدند، گفت: تعبیر رهبری این بود کارگران قشر قانع، نجیب، رزمندگان عرصه جهاد اقتصادی هستند و ارتقای زندگی آنان ارتقای وضعیت کشور را به دنبال دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه کارگران در کشور‌های دیگر وسیله‌ای برای ثروت افزایی ثروتمندان هستند، ادامه داد: کار و تلاش عبادت بوده و این موضوع اهمیت بسزایی دارد.

وی افزود: بنا به فرموده رهبری ستون فقرات اقتصاد کشور تولید و ستون فقرات تولید نیز کارگران است و به نوعی لازم و ملزوم هم محسوب می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی به دیدار اخیر فرماندهان نظامی با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ایشان فرمودند اگر مسیر و وظیفه خودمان را درست انجام دهیم خداوند نیز کمک حال خواهد بود.

دیگر خبرها

  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان در گرو بصیرت‌افزایی است
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد