Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، احمد بهروزیان فرد روز چهارشنبه در نشست مجمع انتخابات هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا استان بوشهر افزود: در بعد زیر ساخت ها نیز فضا های خوبی در این استان برای ورزشکاران زیرمجموعه هیات بیماران خاص و پیوند اعضا آماده شده است.
وی بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر همواره به هیات بیماران خاص و پیوند اعضا توجه دارد تا از این طریق زمینه حضور بیشتر آنها در میدان های ورزشی فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بهروزیان فرد اظهار داشت: وقتی شرایط برای جذب افراد خاص به ورزش ایجاد می شود بدون شک زمینه اجتماعی شدن و تشویق آنها به ورزش نیز بیش از پیش فراهم خواهدشد.
وی یادآور شد: دراین ارتباط تمامی امکانات برای این ورزشکاران در اماکن ورزشی رایگان است تا آنها بدون دغدغه مالی بتوانند به ورزش در رشته های دلخواه خود بپردازند.
بهروزیان فرد تاکید کرد: هیات بیماران خاص و پیوند اعضا باید در تمامی شهرستان های استان راه اندازی تا جامعه هدف این هیات در تمامی شهرستان ها از امکانات ورزشی مورد نیاز خود برخوردار شوند.
وی افزود: در این زمینه برگزاری کلاس های مربیگری و داوری برای ارتقا مربیان و ورزشکاران این رشته مورد تاکید ویژه ای قرار دارد.
در این نشست مجمع انتخاباتی غلامرضا حاجیانی رئیس پیشین این هیات به مدت چهار سال در سمت خود ابقا شد.
6043/7212
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر انتخابات پیوند اعضا جامعه 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۲۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین ورزشی که می‌تواند شما را جوان نگه دارد (فیلم)

 

منبع:پیج majaley_salamatii

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: راهکار‌های پایین آوردن کلسترول خون (فیلم) ساده‌ترین ورزش‌ها از نگاه طب سنتی (فیلم) ورزش‌های جالب و موثر برای بهبود شنوایی (فیلم)

دیگر خبرها

  • قهرمانان ورزشی پیشتازان ایجاد امید و غرور ملی هستند
  • اعطای جایزه البرز به پدر ماهواره ایران و پدر پیوند کبد
  • دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند
  • پیشگامی ایران در زمینه دانش تالاسمی
  • مهم‌ترین ورزشی که می‌تواند شما را جوان نگه دارد (فیلم)
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • داروی ایرانی بیماران SMA وارد بازار می‌شود / برنامه وزارت بهداشت برای پویش ملی سرطان
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • واردات میوه های گرمسیری زمینه رشد تجارت خارجی را فراهم می کند