Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرماندهی بهداری نیروی دریایی سپاه گفت: مرکز جراحی مجتمع شهید عمویی منطقه سوم نیروی دریایی سپاه با ظرفیت ۱۹ تخت و با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال ساخته و تجهیز شده است. ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

‌محسن صفری در حاشیه آیین افتتاح بخش جراحی محدود مجتمع درمانی شهید عمویی منطقه سوم نیروی دریایی سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندرماهشهر اظهار داشت: مرکز جراحی مجتمع درمانی شهید عمویی شهرستان بندرماهشهر وابسته به نیروی دریایی سپاه که ‌به دست فرمانده نیرویی دریایی سپاه و با حضور استاندار و مسئولان شهرستان بندرماهشهر افتتاح شد یک بخش جراحی بوده که به کل مجتمع درمانی الحاق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مجتمع درمانی شهید عمویی شهرستان بندرماهشهر دو سال پیش به دست فرمانده وقت نیروی دریایی سپاه افتتاح شده و هم‌اکنون با همت و تلاش‌های بهداری نیروی دریایی سپاه و کادر مجتمع درمانی شهید عمویی موفق شدیم که یک مرکز جراحی مجهز و خوب را به مجتمع شهید عمویی الحاق کنیم.

ارائه خدمات درمانی بیمارستان صحرایی بهداری سپاه آذربایجان شرقی در روستای زلزله‌زده "کوئیک" سرپل‌ذهابخوزستان| فرمانده نیروی دریایی سپاه از نمایشگاه دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب در بندرماهشهر بازدید کرد+تصاویردیدار امیر خانزادی با فرمانده نیروی دریایی سپاه

جانشین فرماندهی بهداری نیروی دریایی سپاه بیان کرد: مرکز جراحی مجتمع درمانی شهید عمویی بندرماهشهر با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال تجهیز و ساخته شده است؛ برای مجتمع درمانی شهید عمویی نیز قبلا 42 میلیارد ریال هزینه شده بود که تا کنون بیش از 72 میلیارد ریال برای ساخت و تجهیز کل این مجتمع هزینه شده است.

وی گفت: صرف نظر از مسائل اورژانسی که در همه رشته‌ها در این مرکز انجام می‌شود عمل‌های جراحی خاص در مرکز جراحی مجتمع شهید عمویی انجام می‌شود؛ مرکز جراحی مجتمع درمانی شهید عمویی دارای 9 تخت برای مردان و 10 تخت برای زنان که در مجموع 19 تخت به ظرفیت کل مجتمع درمانی اضافه شده است.

انتهای پیام/ش

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۰۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجتمع رفاهی درمانی یاسوج کلنگ زنی شد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جاودان سیرت ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این مجتمع در سه‌طبقه و در دو مرحله کلنگ زنی شد که دارای ۱۷ سالن و سر در خواهد بود.

وی بیان کرد: اعتبار موردنیاز برای این پروژه در مرحله اول ۱۵۰ میلیارد ریال است و این طرح در سه مرحله اجرایی می‌شود.

جاودان سیرت تصریح کرد: مرحله اول فونداسیون و طبقه اول است و با اعتبار مشخص‌شده ساخته می‌شود.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح در مراحل دوم و سوم نیز اعتبارات دیگری اختصاص داده خواهد شد.

کد خبر 6098461

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۳۹ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری غیردولتی در بنادر کشور تحقق یافت
  • مجتمع رفاهی درمانی یاسوج کلنگ زنی شد
  • ماموریت در نیمکره جنوب زمین
  • دخالت تکنسین‎‌ها در امور جراحی و زیبایی/ چطور باید شکایت کرد؟
  • ناو سپاه از مدار صفر درجه عبور کرد
  • همه‌چیز درباره ناو شهید مهدوی؛ ناو مجهز به موشک بالستیکی که وارد نیمکره جنوبی زمین شد
  • این ناو سپاه پاسداران وارد نیمکره جنوبی زمین شد /ناو اقیانوس پیما مجهز به موشک بالستیک است
  • ناو «شهید مهدوی» وارد نیمکره جنوبی زمین شد
  • ناو موشکی سپاه؛ مجهز به موشک‌های بالستیک دوربرد
  • مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان