Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ۲۴ ساعت گذشته به تلاش مامورین نیروی انتظامی مجموعه ای از باندهای قاچاق و سرقت در حوزه های مختلف در استان مرکزی دستگیر شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛در ۲۴ ساعت گذشته به تلاش مامورین نیروی انتظامی مجموعه ای از باندهای قاچاق و سرقت در حوزه های مختلف در استان مرکزی دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشف ۱۴ راس دام سرقتی در اقدام به موقع پلیس در شهرستان خمین

در اقدام سریع و به موقع ماموران انتظامی شهرستان خمین، ۱۴ راس احشام سرقت شده از محل نگهداری احشام در یکی از روستاهای شهرستان، یک ساعت پس از سرقت کشف شد.

سرهنگ "عزیز عزیزی" فرمانده انتظامی شهرستان خمین در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت احشام از یکی از روستاهای اطراف شهرستان، بلافاصله برنامه ریزی عملیاتی برای کشف احشام سرقتی و دستگیری سارقان آغاز شد.

وی افزود: در اقدام سریع و به موقع پلیس یک ساعت پس از وقوع سرقت ۱۴ راس قوچ ، میش و بره سرقتی کشف و به مالباخته برگردانده شد.

سرهنگ عزیزی در پایان به دامدارن توصیه کرد: محل نگهداری احشام خود را در جایی قرار دهند که دیوار طویله از آجر و سیمان باشد و از ایمنی کافی برخوردار بوده و درب آن از آهن و دارای قفل و بند محکم باشد.

دستگیری محتکران برنج و آب میوه در دلیجان/ دو انبار دپوی اقلام احتکار شده پلمب شد

در عملیات پلیس شهرستان دلیجان، ۲ انبار دپوی اقلام مورد نیاز مردم شناسایی، پلمب و در بازرسی از آنها ۲ تن و ۳۵۰ کیلوگرم برنج و ۳ هزار و ۱۳۷ عدد انواع آب میوه احتکار شده به ارزش تقریبی ۶۵۳ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ " علی هاشمی" فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان اظهار داشت: روز گذشته در یکی از این عملیات ها، با کسب خبری مبنی بر دپوی مقادیری برنج از سوی فردی در انباری در این شهرستان، تحقیقات نامحسوس ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس شهرستان در این زمینه آغاز شد.

وی بیان داشت: با تکمیل تحقیقات میدانی، مأموران انتظامی سرانجام موفق شدند فرد مذکور را که در زمینه دپوی برنج، فعالیت می کرد، شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی یادآور شد: ماموران پس از هماهنگی های لازم با دستگاه قضائی، در بازرسی از انبار فرد مورد نظر موفق به کشف ۲ تن و ۳۵۰ کیلوگرم برنج کمیاب احتکار شده، شدند.

سرهنگ هاشمی با اشاره به دیگر عملیات پلیس شهرستان دلیجان ادامه داد: در این عملیات نیز مأموران با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی محل دپوی مقادیری آب میوه در یکی از انبارهای سطح این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان خاطرنشان کرد: مأموران پس از شناسایی انبار مذکور و با هماهنگی با دستگاه قضائی در بازرسی از آن ۳ هزار و ۱۳۷ عدد انواع آب میوه احتکار شده، را کشف کردند.

وی با اشاره به تعیین ارزش ۶۵۳ میلیون ریالی اقلام کشف شده از سوی کارشناسان اقتصادی افزود: دو محتکر دستگیر شده در این عملیات ها پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

هاشمی در پایان با بیان این که هدف محتکران از احتکار ارزاق و نیازمندی های عمومی شهروندان، چیزی جز ضربه زدن به اقتصاد کشور، منفعت طلبی و سوء استفاده از نیاز مصرف کنندگان نیست، از مردم خواست تا در صورت شناسایی محتکران و عاملان ایجاد ناامنی در نظام اقتصادی جامعه، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند .

خودروی حامل گوشت های غیربهداشتی توقیف شد

در عملیات پلیس زرندیه، خودروی حامل نیم تن گوشت منجمد شده غیر بهداشتی در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان توقیف شد.

سرهنگ " محمد رضا روشن دل " فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه در تشریح این خبر گفت: روز گذشته تیم های انتظامی پلیس این شهرستان در یکی از محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی اظهار داشت: مأموران در بازرسی ازخودروی مذکور، موفق به کشف ۵۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد غیر بهداشتی شدند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده در این عملیات برای برخورد قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

۲۳ فقره سرقت در عملیات های یک ماهه گذشته پلیس محلات کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان محلات از کشف ۲۳ فقره سرقت در عملیات های یک ماهه اخیر پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ"جعفر شمس بیرانوند" فرمانده انتظامی شهرستان محلات در تشریح جزئیات این خبر گفت : پلیس شهرستان با برنامه ریزی و اجرای چندین مرحله طرح عملیاتی مستمر در بهمن ماه سال جاری موفق به کشف تعداد ۲۳ فقره انواع سرقت در این شهرستان شد.

وی افزود: با هماهنگی های انجام شده با مرجع قضائی در این عملیات ها تعداد ۲۵ نفر سارق نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان محلات در پایان با اشاره به رشد ۲۱ درصدی کشف سرقت از استمرار طرح های مبارزه با سرقت در سطح این شهرستان خبر داد و گفت:‌ تلفن ۱۱۰ به عنوان پل ارتباطی پلیس و مردم به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش های شهروندان است و تلفن ۱۹۷ نیز به عنوان بستری برای دریافت انتقادات و پیشنهادات شهروندان در حوزه عملکرد کارکنان ناجا، آماده پاسخگویی است.

دستگیری ۱۷نفر در طرح پاک سازی شهرستان اراک

فرمانده انتظامی شهرستان اراک از اجرای طرح عملیاتی پلیس در پاک سازی نقاط جرم خیز این شهرستان خبر داد و گفت:‌ در اجرای این طرح ۱۷ نفر به دلیل جرایمی چون توزیع مواد مخدر و سرقت دستگیر شدند.

سرهنگ "امیر مختاری" فرمانده انتظامی شهرستان اراک در این باره گفت: در ادامه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان اراک و با کارشناسی و احصاء مناطق جرم خیز ، طرح پاک سازی نقاط آلوده با بهره گیری از توان تجهیزاتی پلیس به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی ادامه داد: در این طرح برخورد قاطع با سارقان، معتادان و توزیع کنندگان مواد مخدر، مزاحمان نوامیس مردم، اراذل و اوباش و ... در دستور کار قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: دراین طرح تعداد ۱۷ نفر به علت ارتکاب جرایم مختلف دستگیر و یک دستگاه موتور سیکلت متخلف توقیف ، مقادیری انواع مواد مخدر و ۵ فقره سرقت کشف شد.

وی در پایان از شهروندان خواست تا همواره با تعامل هر چه بیشتر با پلیس و اعلام موارد مشکوک از طریق تلفن ۱۱۰ در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی جامعه خود، نقشی اثربخش و تاثیرگذار داشته باشند.

کشف بیش از ۲۸ هزار لیتر سوخت خارج از عرضه شبکه ملی در ساوه

۲۸هزار لیتر سوخت خارج از عرضه شبکه ملی از یک دستگاه کامیون در شهرستان ساوه کشف شد.

سرهنگ "پرویز اسدی" فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در این باره گفت: در تداوم طرح مبارزه با قاچاق کالا، روز گذشته مأموران انتظامی پاسگاه شهرصنعتی کاوه در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی اظهار داشت: مأموران در عملیات بازرسی از خودروی مذکور موفق به کشف ۲۸ هزار لیتر سوخت خارج از عرضه شبکه ملی از نوع گازوئیل شدند.

این مقام انتظامی افزود: به علت عدم ارائه هرگونه مدارک گمرکی از سوی راننده، متهم پس از تشکیل پرونده برای سیرمراحل قانونی، به دستگاه قضائی معرفی شد.

طرح نظارت بر آرایشگاه های زنانه در اراک اجرا شد/ پلمب ۱۴ واحد آرایشگاه متخلف

در طرح نظارت بر آرایشگاه های زنانه در شهرستان اراک، ۱۴ آرایشگاه زنانه ، مزون لباس و آتلیه غیرمجاز در اراک شناسایی و پلمب شد.

سرهنگ " محمود خلجی" معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در تشریح این خبر گفت: در تداوم طرح های نظارت بر واحد های صنفی در سطح استان، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان فعالیت های غیرمجاز تعدادی از آرایشگاه های زنانه را در سطح شهر اراک مورد رصد قرار دادند.

وی افزود: متصدیان این واحدهای صنفی غیرمجاز که تبلیغات گسترده و غیرمجازی نیز در شبکه های اجتماعی داشتند، با هماهنگی صورت گرفته با مرجع قضائی، به یگان انتظامی احضار و پس از تشکیل پرونده هر ۱۴ واحد صنفی متخلف پلمب شدند.

این مقام انتظامی در پایان بر تداوم اجرای طرح های نظارتی بر واحدهای صنفی تاکید کرد و گفت: شهروندان در کلیه ساعات شبانه روز می توانند اطلاعات و گزارش های خود را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۹۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد

سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری به تشریح دو مورد از ماموریت‌های این پلیس در ۲۴ ساعت گذشته پرداخت و گفت: یکی از این ماموریت‌ها مربوط به دستگیری یکی از سوداگران مرگ است. ماموران عملیات کلانتری ۱۷۵ فرماندهی انتظامی شهرری با انجام اقدامات اطلاعاتی از نگهداری مقادیر قابل توجهی موادمخدر در یک منزل باخبر شده و در جریان تحقیقات تکمیلی خود متوجه شدند که یکی از سوداگران مرگ قصد دارد تا این مواد را در سطح استان تهران توزیع کند.

وی افزود: در این راستا ماموران به سرعت وارد عمل شده و پس از هماهنگی قضائی و اخذ مجوز‌های لازم در بازرسی از این منزل ۱۱ کیلوگرم مخدر حشیش را کشف و ضبط کردند. همچنین در این رابطه یک متهم را که در تدارک اقداماتی برای انتقال این مواد بود، دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. در آنجا متهم تحت بازجویی قرار گرفته و پس از اعتراف به جرم خود به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری همچنین از کشف ۲۰ فقره سرقت با دستگیری دو سارق حرفه‌ای تجهیزات خودرو خبر داد و گفت: به دنبال مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته‌های اخیر، در خصوص سرقت از محتویات خودرو شهروندان در محدوده شهرستان ری، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس آگاهی شهرستان ری قرار گرفت و در تحقیقات انجام شده از سوی آنان مشخص شد، متهمان با پرسه زنی در مناطق جرم خیز و شناسایی خودرو‌هایی که قفل صندوق عقب آنها از ایمنی کمتری برخوردار است، در فرصت مناسبی قفل صندوق عقب خودرو را تخریب کرده و محتویات آن را به سرقت برده‌اند.

طرهانی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف جرم هویت متهمان را مورد شناسایی قرار دادند، گفت: بلافاصله هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوز‌های لازم دریافت شد. سرانجام تیمی از ماموران در روز گذشته متهمان را در حال سرقت مشاهده و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی ادامه داد: پس از انتقال متهمان به اداره پلیس و انجام تحقیقات تخصصی و مواجهه با ادله و مستندات پلیس، آنان به ۲۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در محدوده شهرستان ری و جنوب تهران اعتراف کردند. در ادامه نیز متهمان پس از تشکیل پرونده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان