Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@00:16:16 GMT

خانه حمایتی بیماران روانی مزمن در ساری آغاز به کار کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۵۲۰۴۳

خانه حمایتی بیماران روانی مزمن در ساری آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید آرام مدیرکل بهزیستی مازندران عصر شنبه در مراسم افتتاح خانه حمایتی بیماران روانی مزمن اظهار داشت: ایجاد شرایط مناسب برای معلولان و خدمات توانبخشی از جمله اهداف راه اندازی این مرکز به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: باید شرایطی ایجاد کرد تا بیماران روانی مزمن همانند افراد عادی زندگی را تجربه کنند و تمام تلاش این است توانمندی آنان را برای بازگشت به جامعه ارتقا دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مهمترین مشکلی که در زمینه بیماران جامعه برای بازگشت به جامعه و خانواده داریم، عدم پذیرش مجدد از سوی خانواده‌ها است.

آرام یادآور شد: بیمارسان در خانه‌های حمایتی، مهارت زندگی را تجربه می‌کنند و ورودشان به خانواده‌ها آسان‌تر خواهد بود.

مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به راه اندازی مرکزی برای بیماران در شهرستان عباس آباد یادآور شد: با توجه به نزدیکی که بین خانواده‌ها ایجاد می‌شود باید زمینه حضور افراد را در جامعه فراهم کرد.

وی از راه اندازی سه خانه حمایتی بیماران روانی در استان خبر داد.

کد خبر 4557186

منبع: مهر

کلیدواژه: بهزیستی مازندران ساری سعید آرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۵۲۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد صبح پنجشنبه در آئین تجلیل از خادمان قرآن ضمن قدردانی از فعالیت‌های حوزه قرآنی صورت گرفته در ایام ماه مبارک رمضان در اصفهان اظهار کرد: قرائت قرآن از اهمیت بالایی برخودار است و این روند باید در جامعه بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه قرآن نور خانه است، ادامه داد: وقتی در خانه قرآن قرائت می‌شود، فرزندان قرآنی تربیت می‌شوند و باغ ویلایی نمی‌شوند.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه نور قرآن بهترین نوع تربیت برای فرزندان است، افزود: برخی تنها یک فرزند دارند و بر این باورند که تربیت فرزندان سخت است و این در حالی است که اگر خانواده‌ها با قرآن باشند به راحتی می‌توانند ۱۰ فرزند را به خوبی تربیت کنند.

وی با بیان اینکه پدر و مادر بودن در واقع معلمی است، گفت: وقتی پدر و مادر اهل قرآن و نماز نباشند، فرزندانشان قرآنی بار نمی‌آید.

آیت‌الله طباطبایی نژاد در ادامه با بیان اینکه همه دنیای کفر می‌دانند که از نظر نظامی حریف ایران نمی‌شوند، اضافه کرد: راه انقلاب با وجود دشمنان گم نمی‌شود و این از برکات قرآن است.

وی با بیان اینکه حیات طیبه از آن کسانی است که ایمان و عمل صالح داشته باشند، افزود: این افراد زنده هستند اما از ابعاد انسانیت خارج شده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود، ابراز کرد: باید با آیه‌های قرآن زندگی کنیم و آیات کاربردی را به خوبی بشناسیم و استفاده کنیم.

کد خبر 6094939

دیگر خبرها

  • گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود
  • عوارض اختلال افسردگی مزمن چیست؟/ راهکارهای درمان را بشناسید
  • قتل مسلحانه پزشک ماهشهری؛ کیفرخواست صادر شد
  • مولفه‌های بومی امنیت روانی در اردبیل احصا شود
  • کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شد
  • پیری جمعیت امنیت روانی و اجتماعی را به چالش خواهد کشید
  • شورای راهبردی توسعه گردشگری در ساری شکل گرفت
  • ماجرای قتل غزاله و اعدام آرمان؛ رابطه‌ای بی فرجام
  • آموزش یک جامعه با اخلاق از خانه و خانواده آغاز می‌شود
  • برای تحقق هرچه بیشتر عدالت اجتماعی در کشور چه باید کرد؟