Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: با واردات شکر در روزهای آینده، قیمت این کالای پرمصرف کاهش می‌یابد. ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

مجید زرین دلاور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: بخاطر وقفه ای که در امر واردات شکر افتاد در چند روز اخیر شاهد افزایش قیمت شکر بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: خوشبختانه مشکل واردات شکر حل شده، بنابراین پیش بینی میکنیم با جذب سهمیه شکر دولتی، شاهد کاهش قیمت این کالا باشیم.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان در بخش دیگری از گفت و گو به قیمت و نحوه عرضه گوشت دولتی در استان اشاره کرد و گفت:واردات گوشت گرم آسیای میانه نسبت به ماه های قبل کمتر شده، اما توزیع آن قطع نشده است.

زرین دلاور اظهار داشت: در حال حاضر سیستم توزیع هدفمند شده و تلاش میکنیم تا در درجه نخست، گوشت گرم و منجمند دولتی را در اختیار افراد زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی استان قرار دهیم.

توزیع گوشت قرمز تا 15 فروردین 98 در گیلان ادامه داردتهران| 21 تن گوشت قرمز در شهرستان بهارستان توزیع شدگلایه نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از صف‌های طویل گوشت

سامانه توزیع گوشت راه اندازی می‌شود

وی به اهمیت توزیع عادلانه گوشت دولتی در میان اقشار مختلف مردم اشاره کرد و گفت: قرار است سامانه‌ای مشابه سامانه یارانه بگیران راه‌اندازی شود تا به وسیله آن، همه افراد کم درآمد و نیازمند جامعه بتوانند از گوشت دولتی با قیمتی مناسب بهره‌مند شوند.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه در زمینه تامین و توزیع گوشت با مشکلاتی کوچکی مواجه هستیم، ابراز کرد: با تدبیر مناسب و طراحی سیستم توزیع عادلانه گوشت، میتوانیم از این مشکلات عبور کنیم.

زرین دلاور به کالاهای پر مصرفی مانند برنج و روغن اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در زمینه این دو کالا هیچ مشکلی وجود ندارد و به فراوانی در بازار موجود است.

به گزارش تسنیم از همدان، در روزهای اخیر، قیمت شکر در همدان به 8 هزار تومان هم رسیده است که این افزایش قیمت تاثیر مستقیمی بر قیمت شیرینی و شکلات دارد.

انتهای پیام/ن

R41405/P/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۵۸۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مصطفی حقیقی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان در دیدار با عباس صوفی نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی از فعالیت مجدد منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال خبر داد.

وی در حالی از این خبر مسرت‌بخش پرده برداشت که توسعه اشتغال در حوزه انتخابیه همدان، فامنین و قهاوند وارد فازی جدی می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد ۱۴ سال مسکوت بود، ادامه داد: این منطقه در آستانه فعالیت مجدد و واگذاری است. جهان‌آباد یکی از ظرفیت‌های مهم اقتصادی استان همدان تلقی و بستر خوب و اثرگذاری برای توسعه به شمار می‌رود.

حقیقی عنوان کرد: با توجه به تنش‌های آبی در منطقه، در جهان‌آباد زمینه مناسبی برای ایجاد «بندر خشک» وجود دارد، امیدواریم با حمایت نمایندگان، این موضوع عملیاتی شود و رفتن به سوی این کار مزایای بسیاری دارد که از جمله آن جلوگیری از هدررفت منابع است.

نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست با بیان اینکه منطقه ویژه جهان‌آباد و رونق آن یکی از دغدغه‌های اصلی ما تلقی می‌شود، ادامه داد: به اعتقاد من همدان نیاز به صنعت خودروسازی دارد و منطقه جهان‌آباد این ظرفیت را دارد که در این زمینه کمک‌حال باشد.

عباس صوفی با بیان اینکه یکی از محور‌های اصلی توسعه اقتصاد، پویاییِ شهرک‌های صنعتی است، تبیین کرد: برنامه‌ریزی برای فعال کردن واحد‌های تولیدی در روستاها، یکی از اهداف مهم ما خواهد بود و تمام تلا‌ش‌ها در نگاه کلان، توسعه اشتغال در حوزه انتخابیه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چهارشنبه اوج فعالیت سامانه بارشی درکرمانشاه/دمای هوا کاهش می‌یابد
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • قیمت گوشت مرغ امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود
  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی
  • وزیر بهداشت: مراکز دندانپزشکی دولتی افزایش می‌یابد
  • پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته
  • مراکز دندانپزشکی دولتی در کشور افزایش می‌یابد