Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-29@07:07:10 GMT

اعزام 310 دانش آموز به مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۶۹۳۰۹

اعزام 310 دانش آموز به مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: 310 نفر از بانوان اين شهرستان در قالب کاروان راهيان نور به مناطق عملياتي شمال غرب کشور اعزام شدند .

سرهنگ یزدانی تصريح کرد: اين دانش آموزان در قالب يک کاروان متشکل از 7دستگاه اتوبوس به مدت 3 شبانه روز عازم مناطق عملياتي جنوب کشور شدند و از مناطق عملياتي شلمچه، خرمشهر و يادمان فتح المبين  بازدید خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي خاطرنشان کرد: يکي  از اهداف اعزام کاروان هاي راهيان نور تجديد ميثاق دانش آموزان با آرمان هاي امام راحل و شهداي انقلاب و جنگ تحميلي بوده و در اين سفر مقدس دانش آموزان اعزامي با بازديد از مناطق جنگي در جنوب کشور در برنامه هاي مختلف فرهنگي و عقيدتي شرکت مي کنند.

  سرهنگ یزدانی به تاثيرات اردوي راهيان نور اشاره کرد و گفت: راهيان نور به طور قطع مي تواند راهي باشد از تاريکي هاي ذهني به سوي نور و روشنايي و دانش آموزان باید بدانند که اين سفر، سفر عشق است. اين اردو زمينه ساز  آشنايي و ارتقاء نگرش ما دانش آموزان نسبت به ارزش ها و آرمان هاي والاي شهيدان و جانبازان دوران دفاع مقدس است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۹۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزکرمان،طاهره زحمت کش گفت درطرح شهید محمودوند که شناسایی چهره به چهره بازماندگان از تحصیل است در دو سال اخیر در آن مدیران مدارس به عنوان پیگیری کننده تعریف شده و باید با داشتن کد ملی دانش آموز بازمانده، آدرس محل سکونت زمان تولد و با به کارگیری انواع روش‌های شناسایی علل بازماندگی دانش آموز را بررسی و پیگیری کنند.
وی افزود پایان اردیبهشت‌ماه آخرین مهلت سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان است
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان توجه جدی به دانش آموزان دیرآموز، سنجش به موقع نوآموزان پیش دبستانی و مداخله به هنگام، توجه جدی به دانش آموزان مناطق محروم، روستایی و عشایر، فرهنگ سازی و نگه داشت دانش آموزان جذب شده را راهکارهای اولویت‌دار در کاهش بازماندگان عنوان کرد

دیگر خبرها

  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!