Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-29@06:59:49 GMT

افزایش ساعت کاری شعب بانک شهر

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۷۲۰۰۰

افزایش ساعت کاری شعب بانک شهر

پول‌نیوز - به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان، ساعت کاری شعب و باجه های منتخب بانک شهر از روز هجدهم تا بیست و هشتم اسفندماه افزایش می یابد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در راستای تکریم و پاسخگویی مناسب به نیازهای مشتریان در ایام پایانی سال، ساعت کاری شعب‏‏‏‏ و باجه های منتخب این بانک، از روز شنبه هجدهم‏‏‏‏ تا روز سه شنبه بیست و هشتم اسفند ماه سالجاری، به مدت یک ساعت (از ساعت 16:00 به ساعت 17:00) افزایش می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر این اساس، خدمات رسانی به مشتریان این شعب در ساعات تعیین شده صورت می پذیرد و پس از تاریخ 28‏/12‏‏/ 97 ساعات کاری شعب مذکور به روال گذشته باز خواهد گشت.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک شهر نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۲۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند ساعت تا تکمیل پازل 24 تیمی جام جهانی

به گزارش ورزش سه، تکلیف بیست‌وسه تیم صعود کرده به جام جهانی 2024 مشخص شده است و تنها جای خالی گلدان تیم‌ها فردا پس از جدال تاریخی افغانستان و قرقیزستان پُر می‌شود. جام جهانی ازبکستان از 14 سپتامبر ( ۲۴ شهریور ) آغاز خواهد شد و تا 6 اکتبر ( ۱۵ مهر ) ادامه دارد. قرعه کشی بزرگ‌ترین آوردگاه فوتسال جهان 26 می ( ۶ خرداد ) در شهر سمرقند ازبکستان برگزار می‌شود و تیم‌ها با حریفان گروهی خود آشنا می‌شوند.

تاکنون، بیست‌وسه تیم به جام جهانی ازبکستان راه یافته اند که تیم ملی فوتسال ایران یکی از آن‌ها به شمار می‌رود و چندی پیش با برتری برابر قرقیزستان صعودش مسجل شد.

تیم‌های آنگولا، آرژانتین، برزیل، کاستاریکا، کرواسی، کوبا، فرانسه، گواتمالا، ایران، قزاقستان، لیبی، مراکش، هلند، نیوزیلند، پاناما، پاراگوئه، پرتغال، اسپانیا، تاجیکستان، تایلند، اوکراین، ازبکستان، ونزوئلا، در جام جهانی ازبکستان حضور خواهند داشت و از بین تیم های افغانستان و قرقیزستان، یک تیم دیگر به جمع بزرگان فوتسال دنیا اضافه می‌شود.

فرمت مسابقات به اینگونه است که 24 تیم حاضر به شش گروه چهار تیمی تقسیم می‌شوند و 2 تیم برتر هر گروه به همراه 4 تیم شایسته سوم گروه‌ها به مرحله حذفی راه پیدا می‌کنند.

تیم ملی فوتسال افغانستان در صورت پیروزی برابر قرقیزستان، برای نخستین بار جواز حضور در جام جهانی فوتسال را بدست می‌آورد و در کنار تیم ملی نیوزیلند، اولین‌های جام جهانی لقب می‌گیرد.

تیم ملی فوتسال برزیل با پنج قهرمانی در سال‌های ( 1989 ، 1992 ، 1996 ، 2008 و 2012 ) پرافتخارترین تیم جام جهانی به شمار می‌رود.

تیم ملی فوتسال پرتغال، مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی محسوب می‌شود و در دور گذشته برای اولین بار این عنوان بزرگ را تصاحب کرد.

گفتنی است نبرد افغانستان و قرقیزستان صبح روز یکشنبه از ساعت 8:30 دقیقه در بانکوک آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • قیمت ارز مرکز مبادله‌ای ۹ اردیبهشت؛ افزایش قیمت دلار و یورو
  • استقرار جوی پایدار در البرز تا چهارشنبه/ دمای هوا افزایش می‌یابد
  • آغاز بیست‌ویکمین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز
  • چند ساعت تا تکمیل پازل 24 تیمی جام جهانی
  • جذب منابع پایدار با رویکرد حفظ و جذب مشتریان محقق می‌شود
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت
  • والدین صبور در برخورد با کودک 4 تا 6 ساله موفقتر هستند
  • اصرار شنبه‌ای‌ها و مقاومت پنجشنبه‌ای‌ها
  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان