Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان گفت: راه‌اندازی پد بالگرد در شهرستان هایی که فاقد پد بالگرد هستند، در دستور کار مدیران قرار بگیرد. ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، مصطفی آزادبخت ظهر امروز در کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان همدان،  با تاکید بر اینکه پد فرود بالگرد باید در همه شهرستان‌های استان راه اندازی شود، ابراز کرد: راه‌اندازی پد بالگرد در شهرستان‌هایی که فاقد پدبالگرد هستند، در دستور کار مدیران قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به موضوع جا به جایی جایگاه پمپ بنزین واقع در میدان پژوهش همدان که مشکلات و آلودگی‌های زیادی را برای ساکنان آن منطقه ایجاد کرده است اشاره کرد و گفت: 6 ماه فرصت برای جا به جایی این جایگاه سوخت دادیم، که این فرصت رو به اتمام است.

نظارت بر غذا از مزرعه تا سفره با اپلیکیشن TTACآزاد بخت در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت کشیک‌های بیمارستانی در ایام تعطیلات نوروزی اشاره کرد و افزود: موضوع کشیک‌های بیمارستانی بسیار حساس است بنابراین باید برنامه ریزی دقیقی برای آن انجام شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با تاکید بر اهمیت مواد غذایی مورد استفاده مردم، اظهار داشت: آبیاری مزارع سبزیجات با آب آلوده، از مشکلات مهم استان همدان است که سلامت مردم را به خطر میاندازد بنابراین باید نظارت‌های لازم بر مزارع کشت سبزی انجام شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان نیز در این کارگروه اظهار داشت: پیش از اینکه زمان کشت و کار صیفی جات مزارع استان شروع شود، فرمانداران باید ورد پیدا کنند.

مهرداد نادری فر افزود: در مرحله نخست، اجازه کشت سبزیجات با آب آلوده را ندهید، اما اگر هم مزرعه ای با آب آلوده آبیاری شد نسبت به تخریب آن اقدام کنید.

وی در بخش دیگری از سخنانش به کنترل و پیشگری از بیماری تب مالت اشاره کرد و گفت: مسئول پیگیری این موضوع مشخص شده و مکاتباتی هم انجام گرفته اما هیچ گزارشی به دست ما نرسیده است.

نماینده معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی نیز در خصوص موضوع کنترل و پیشگیری از تب مالت اظهار داشت: شرح وظایف سازمان‌ها را ارسال کردیم اما هیچ پاسخی از آن ها دریافت نکردیم.

وی افزود: در 10 ماهه امسال، میزان ابتلا به تب مالت در هفت شهرستان استان افزایش یافته که نیاز است دوباره در دستور کار قرار گیرد. بیشترین بروز تب مالت در شهرستان کبودرآهنگ بوده است.

انتهای پیام/ ت

R41405/P/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۹۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند

به گزارش شهرداری قم، قاسم طالبی با اشاره به برنامه سازمان تاکسیرانی برای تجهیز تاکسی‌های شهری به دستگاه‌های کارت‌خوان اظهار داشت: برابر برنامه‌ریزی و تفاهم صورت گرفته با مدیریت بانک رفاه کارگران استان، شرایط مناسبی برای تاکسیرانان فراهم‌شده تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دستگاه کارت‌خوان مجهز شوند.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه‌های همیشگی مسافران و رانندگان تاکسی پرداخت کرایه به صورت نقدی و مشکل پول خرد بوده که از اواسط سال گذشته بحث هوشمندسازی پرداخت کرایه در دستور کار سازمان تاکسی‌رانی قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم ابراز کرد: آن دسته از مالکین تاکسی‌هایی که اقدام به دریافت دستگاه کارت‌خوان کنند از پرداخت مالیات مشاغل معاف هستند.

به گفته وی، طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، در ۶ ماه نخست امسال تمامی تاکسی‌های سطح شهر به دستگاه کارت‌خوان مجهز می‌شوند.

کد خبر 6089862

دیگر خبرها

  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • راه اندازی نخستین مرکز موتور آمبولانس شهرستانی در مهاباد
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان