Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@20:48:46 GMT

استقبال متفاوت از مجیدی در بن حمد دوحه(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۸۲۷۸۰

مربی تیم فوتبال استقلال از سوی قطری ها مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد مجیدی عضو جدید کادرفنی استقلال است که این روزها اولین تجربه های مربی گری خود در فوتبال ایران را تجربه می کند. مجیدی از روز سه شنبه و در ورزشگاه بن حمد دوحه اولین تجربه حضور روی نیمکت استقلال در یک تورنمنت بین المللی را تجربه خواهد کرد و امروز پا به ورزشگاهی گذاشت که فردا برای او آغاز یک اتفاق تاریخی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجیدی که سابقه حضور در فوتبال قطر را در کارنامه خود دارد، در حضور خود برای شرکت در تمرین استقلال مورد استقبال مقامات باشگاه الدحیل قرار گرفت. کاپیتان پیشین آبی ها قبل از شروع تمرین و در زمان حضور در زمین دقایقی با مقامات باشگاه الدحیل صحبت کرد و سپس در محل تمرین حاضر شد تا با استقبالی متفاوت از دیگر بازیکنان در  بن حمد حاضر شود.


قطری ها که شناخت خوبی از مجیدی داشتند، برخوردی متفاوت از دیگر اعضای کادرفنی استقلال با او داشتند و به نظر می رسد این اتفاق در هزاع بن زاید العین نیز تکرار خواهد شد.

 


عکس: رضا سعیدی پور

استقلال تهران فرهاد مجیدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۸۲۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!

آفتاب‌‌نیوز :

عبدالکریم حسن ستاره قطری پرسپولیس قدرت بدنی فوق العاده‌ای دارد و کمتر کسی توانایی تنه به تنه شدن با او را در تمرینات دارد. قدرت شوت‌های این بازیکن هم وحشتناک زیاد است و قرار گرفتن مقابل شوت‌های حسن هم اصلا کار راحتی نیست.

قبل از بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اتفاق عجیبی در تمرینات پرسپولیس افتاد که البته ناخواسته بود. ماجرا از این قرار بود که عبدالکریم حسن به همراه محمد گندمی گلر چهارم و جوان پرسپولیس مشغول تمرین پنالتی بودند. یکی از شوت‌های عبدالکریم به حدی وحشتناک بود که بعد از برخورد به دست گندمی باعث شکستگی مچ دست این گلر جوان شد و یک اتفاق تلخ در تمرین پرسپولیس رخ داد.

بعد از این اتفاق ستاره عراقی از گلر جوان پرسپولیس عذرخواهی کرد و این بازیکن هم باید چند ماهی را دور از میادین سپری کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!
  • برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • روزگار متفاوت زنان اراکی
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم