Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-29@02:55:32 GMT

معرفی پژو 2008 های جدید

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۸۹۵۵۱

معرفی پژو 2008 های جدید

احتمالا 2008 های آینده شباهت‌های زیادی به 208 دارند و می‌توان باله‌های کوچکتر نورانی را که تا نزدیکی سپر کشیده شده در خودرو نظاره کرد.

به گزارش صدای ایران از عصر ایران، اولین نسل از پژو 2008 زمانی وارد بازار شد که کراس‌اوورها و خودروهای اسپورت کاربردی محبوبیت کنونی خود را نداشته و شاسی‌بلندها بازار سدان‌ها، استیشن، مینی‌ون‌های شخصی را قبضه نکرده‌ بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این روزها همگان به دنبال سازه‌ها جذاب، پویا و دینامیک در اشکال و سایزهای مختلف‌اند. پژو که قصد ندارد در این رقابت بازنده باشد تغییرات خود را روی نسل دوم 3008 اجرایی کرد تا بیش از همیشه به یک شاسی بلند تبدیل شود. این تحولات باعث شد تا 3008 در سال 2007 اولین جایزه اروپایی خود را به دست آورد. تغییر در 3008 پایه‌گذار تغییر در دیگر خودروهای این کمپانی مانند 2008 شد.

در حال حاضر 208 های جدید سوپرمینی توسط پژو به نمایش گذاشته شده و ما شاهد نسل جدید طراحی این کمپانی در این خودروی کوچک هستیم. 208 جدید خبر خوبی برای تغییر و تحولات جدید در آینده 2008 محسوب می‌شود. احتمالا 2008 های آینده شباهت‌های زیادی به 208 دارند و می‌توان باله‌های کوچکتر نورانی را که تا نزدیکی سپر کشیده شده در خودرو نظاره کرد. درب موتور نیز در این خودرو عضلانی و ظریف طراحی شده و چهره‌ای توانمندتر به خودرو بخشیده است.

اگرچه هنوز چهره نهایی 2008 نهایی نشده اما این خودرو روی ساختار و پلت‌فرم (CMP) ائتلاف خودروسازان فرانسوی سوار است .
فضای درونی خودرو نیز از آخرین طراحی "آی- کاکپیت" پژو بهره می‌برد و احتمالا یک موتور ملایم هیبریدی در زیر کاپوت می‌تپد. نسخه تمام الکتریک 2008 پژو نیز اندکی بعد با قابلیت حرکت 450 کیلومتر وارد بازار خواهد شد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: خودرو پژو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۸۹۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از جوان ایرانی در لیگ روسیه

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه زسکا مسکو روسیه که پس از استعدادیابی از ستاره‌های آینده‌دار فوتبال در ایران تصمیم به جذب امیرحسین ریوندی گرفت و در نقل و انتقالات زمستانی این بازیکن جوان را جذب کرد، احتمالا امشب مقابل بالتیکا از این بازیکن رونمایی کند.

امیرحسین ریوندی که پس از انتقال به زسکا مسکو در مسابقه تدارکاتی مقابل بنیادکار به میدان رفت و خودی نشان داد، در دیدارهای اخیرشان در لیگ برتر روسیه نیمکت نشین بود و فرصت بازی به دست نیاورد که احتمالا این روند برای او به پایان می‌رسد و از او امشب برابر بالتیکا استفاده خواهد شد.

این مدافع 20 ساله ایرانی و آینده‌دار با توجه به عملکردش در تمرینات و شرایطی که زسکا مسکو دارد، احتمالا امشب نخستین بازی خود در لیگ برتر روسیه را انجام می‌دهد و فرصت درخشش مقابل تیم بالتیکا را دارد.

تیم فوتبال زسکا مسکو با بهره‌مندی از ریوندی در لیست بازیکنان خود، از ساعت 22 امشب مقابل تیم رده پانزدهمی بالتیکا قرار می‌گیرد تا یکی از دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر روسیه را انجام بدهد و فرصت صعود از رده هفتم را دارد.

دیگر خبرها

  • رونمایی از جوان ایرانی در لیگ روسیه
  • نتانیاهو احتمالا بازداشت شود
  • آواربرداری نوار غزه احتمالا ۱۴ سال طول می‌کشد
  • سازمان ملل: آواربرداری در غزه احتمالاً ۱۴ سال طول می‌کشد
  • پاکسازی نوار غزه از آوار و بمب‌های منفجر نشده احتمالا ۱۴ سال طول بکشد
  • کشف جدید دیرینه‌شناسان: ماهی غول‌پیکر با دندان‌های عاج‌مانند!
  • کشف جدید دیرینه‌شناسان: قزل‌آلای غول‌پیکر با دندان‌های عاج‌مانند!
  • معرفی چری تیگو ۹ پلاگین هیبرید در نمایشگاه پکن ۲۰۲۴
  • سازمان ملل: پاکسازی نوار غزه از آوار و بمب‌های منفجر نشده احتمالا ۱۴ سال طول بکشد
  • لوران کانته فیلمساز فرانسوی برنده نخل طلا و سزار درگذشت