Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان طی برنامه‌ای همزمان با پنجمین مجمع ماهیانه دبیران دفاتر سراسر کشور خود ضمن نمایش فیلم دیدن این فیلم جرم است که تهیه کننده آن محمدرضا شفاه از ادوار سال‌های گذشته این اتحادیه است، جلسه‌ای جهت پرسش و پاسخ پیرامون فیلم برگزار کرد و در نهایت اعضای اتحادیه طی مراسمی مراتب تقدیر خود از زحمات سازندگان فیلم را با اهداء لوحی به محمدرضا شفاه تهیه کننده و رضا زهتابچیان کارگردان فیلم اعلام نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن لوح تقدیر:
جناب آقای محمدرضا شفاه

بپاس زحمات و تلاش‌های حضرتعالی و شجاعت کم نظیرتان در ساخت فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» این لوح خدمتتان تقدیم می‌شود.

مسیری که امروز حضرتعالی و همکاران محترمتان در نقد درون گفتمانی نظام جمهوری اسلامی ایران در این فضایی که سینمای کشور به شدت مورد نیاز به محتوا می‌باشد آغاز کرده‌اید؛ قطعا الگویی مناسب برای ورود جوانان انقلابی و علاقه‌مند در این مسیر خواهد بود.

با آرزوی موفقیت
اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان
زمستان ۱۳۹۷

گفتنی است این فیلم سیاسی فراجناحی که نگاهی نقادانه به محافظه کاری‌ها و بی‌عدالتی‌ها در میان بدنه مسئولان کشور دارد، به مسئله خطر نفوذ در جریان حاکمیت می‌پردازد. فیلمی که اکنون در مرحله نمایش عمومی با مشکلاتی برای صدور پروانه نمایش در وزارت ارشاد روبروست. پیش از این و در زمان نمایش این فیلم در جشنواره فجر، حسام الدین آشنا با انتشار توئیتی با انتقاد از ساخت و نمایش این فیلم در جشنواره پرداخته بود.

انتهای پیام/

تقدیر از فیلم دیدن این فیلم جرم است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار علمی اخبار دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۳۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت جامعه دانشگاهی کیش از خیزش دانشجویان در آمریکا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، همایون روحیان گفت: عمق و ابعاد نسل کشی در فلسطین تا حدی بوده است که جامعه دانشگاهی امریکا علیه جنایات رژیم صهیونیستی اعتراض کرده است.

وی افزود: مردم سراسر جهان نسبت خود را با این رویداد‌ها مشخص می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قیمت سکه امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • حمایت جامعه دانشگاهی کیش از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • تقدیر مردم غزه از جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در جهان
  • نظامیان آمریکا از سرکوب دانشجویان حامی فلسطین دست بکشند
  • قیمت سکه امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد
  • تلاش برای مهار وکنترل آب‌ها در سیستان و بلوچستان
  • (عکس) هزینه ۱۲۵ میلیون تومانی گلزار برای دیدن لبرون جیمز | گلزار در جایگاه VIP و پشت‌سر پادشاه NBA