Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیگ برتر از ایستگاه بیست و یکم عبور کرد.

طرفداری- هفته بیست و یکم لیگ برتر با پیروزی استقلال و سپاهان و تراکتورسازی، شکست پدیده و توقف پرسپولیس همراه بود.

نتایج هفته بیست و یکم لیگ برتر

صنعت نفت آبادان 1-1 سپیدرود

سپاهان اصفهان 1-0 پارس جنوبی جم

نساجی 1-1 پرسپولیس

پدیده شهرخودرو 0-1 ذوب آهن اصفهان

سایپا 1-0 فولاد

ماشین سازی 0-2 تراکتورسازی

استقلال خوزستان 0-1 پیکان

استقلال 1-0 نفت مسجد سلیمان

تیم هفته: ذوب آهن

ذوب آهن اصفهان موفق شد در هفته بیست و یکم با نتیجه 1 بر 0 پدیده را در مشهد شکست دهد و ضمن بهبود شرایط خود، پدیده را نیز از صدر کمی دور کند و صدر جدول داغ از تر همیشه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوبی ها در این بازی عملکرد خوبی از خود به جای گذاشتند مخصوصا درخط دفاع و هافبک ها و مهاجمان پدیده را در خانه خودشان ناکام گذاشتند.

مربی هفته: علیرضا منصوریان

علیرضا منصوریان با ذوب آهن موفق شد یکی از بهترین تیم های لیگ امسال را از پیش روی بردارد. پدیده که خیلی سخت امتیاز از دست می دهد در بازی با ذوب آهن مغلوب تفکرات منصوریان شد و شکست خورد. گفتنی است که تک گل ذوب آهن نیز روی تعویض طلایی منصوریان به دست آمد.

بازیکن هفته: دانیال اسماعیلی فر

مدافع راست تراکتورسازی که در طول بازی نقش یک وینگر را نیز بر عهده می گیرد، در بازی با ماشین سازی عملکرد خوبی از خود نشان داد و بارها با حرکات خود دفاع این تیم را آزار داد. در هفته ای که نمایش فوق العاده ای از هیچ بازیکنی ندیدیم، دانیال اسماعیلی فر، اشکان دژاگه و علی کریمی از استقلال نمایش نسبتا خوبی داشتند و اسماعیلی فر را به عنوان بهترین بازیکن هفته انتخاب کردیم.

بازی هفته: ماشین سازی-تراکتورسازی

در هفته بیست و یکم شاهد دربی تبریز بودیم که به میزبانی ماشین سازی بود اما طبق نظر شورای تامین در ورزشگاه یادگار امام برگزار شد. جدال ماشین سازی و تراکتورسازی یکی از جذاب ترین بازی های هفته بود و دو تیم فوتبال خوبی ارائه دادند که در نهایت با پیروزی تراکتورسازی همراه بود. ماشین سازی نیز در این بازی موقعیت هایی داشت که به جایی نرسید و موفق به گلزنی نشد.

ناکام هفته: پدیده

پدیده در هفته ای که می توانست در خانه تیم خسته ذوب آهن را شکست دهد، شکست خورد و نتوانست اقتدار خود را حفظ کند و رده دوم جدول را از دست داد. از ابتدای لیگ خیلی ها منتظر افت پدیده هستند و باید دید که آیا این اتفاق رخ می دهد یا همچنان باید شاگردان یحیی را در میان مدعیان قهرمانی ببینیم؟

تیم منتخب هفته بیست و یکم

ترکیب تیم منتخب این هفته 4-2-3-1 است. گلر منتخب هفته سیدحسین حسینی از استقلال است. دانیال اسماعیلی فر از تراکتورسازی، محمد نژادمحمدی و وحید محمدزاده از ذوب آهن و مهران موسوی از پیکان در خط دفاع حضور دارند. امیرحسین حسین زاده از سایپا، علی کریمی از استقلال، میلاد جهانی از نفت آبادان، سروش رفیعی از پرسپولیس و اشکان دژاگه از تراکتورسازی در خط هافبک حضور دارند. کی روش استنلی نیز از سپاهان در نوک حمله بازی می کند. جدول لیگ برتر

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۶۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وزش شدید باد در زنجان

محمدرضا رحمان‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه پدیده جوی خاصی طی این هفته در استان نخواهیم داشت، گفت: پدیده غالب جوی امروز وزش باد شدید از بعد از ظهر در استان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر آسمان اغلب مناطق استان غالباً صاف گزارش شده است، افزود: شرایطی که امروز در استان حاکم شده، تا اواسط هفته جاری در استان تداوم داشته و از اواسط هفته بارندگی برای استان پیش‌بینی شده است.

این مسؤول با یادآوری اینکه دمای هوای استان زنجان از امروز تا روز سه‌شنبه هفته جاری به تدریج روند افزایشی به خود خواهد گرفت، اظهار کرد: این در حالی است که طبق پیش‌بینی‌های به عمل آمده، این وضعیت از روز چهارشنبه این هفته کمی تغییر یافته و دمای هوا در اغلب مناطق استان خنک‌تر می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه دمای کنونی شهر زنجان با یک درجه سانتی‌گراد افزایش نسبت به روز گذشته در همین ساعت به ۱۲ درجه سانتی‌گراد رسیده است، خاطرنشان کرد: طی شبانه‌روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۴ و ۲۵ درجه، ابهر ۴ و ۲۵ درجه، خرمدره ۶ و ۲۳ درجه، آب‌بر ۱۴ و ۲۹ درجه، قیدار ۶ و ۲۱ درجه، سلطانیه ۲ و ۲۳ درجه و ماهنشان ۱۱ و ۲۷ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

کد خبر 6089605

دیگر خبرها

  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • کلوپ: کی گفته ممکن نیست قهرمان شویم!
  • پیش بینی وزش شدید باد در زنجان
  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و برایتون + فیلم