Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس انجمن کانون فعالان گردشگری و سرمایه گذاری خراسان رضوی گفت: تندرستی و مدیکال زیر مجموعه‌های حوزه گردشگری سلامت هستند که سه چهارم درآمد کشورهای جهان در حوزه تندرستی به دست می‌آیداما در کشور ما به هیچ عنوان به این بخش توجهی نمی‌شود. ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

پروین دبیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس، با اشاره به وجود ضعف‌های بسیار در بخش گردشگری در کشور اظهار داشت: حوزه گردشگری و سلامت در استان و کشور از نگاه جامعی برخوردار نیست و هنوز ایراداتی در بخش‌های مختلف آن دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس انجمن کانون فعالان گردشگری و سرمایه گذاری خراسان رضوی گفت: در بخش گردشگری و سلامت هنوز سازماندهی‌های لازمه انجام نشده و باید ساختار اداری آن بهبود یابد، در صورت تحقق این امر معضلات در این بخش نسبتاَ کاهش می‌یابد.

وی با اشاره به فراگیری فعالیت در بخش گردشگری و سلامت و زیر مجموعه‌های آن در استان و کشور تصریح کرد: تندرستی و مدیکال زیر مجموعه‌های حوزه گردشگری سلامت هستند و خدمات مختلفی در این بخش‌ها ارائه می‌شود، تاکنون افراد فعال در این بخش به بهترین نحو خدمت رسانی کردند.

آغاز به‌کار 6000 بازرس بهداشت محیط طرح سلامت نوروزیطرح "بسیج سلامت نوروزی" در سیستان و بلوچستان آغاز شدمانور سلامت نوروزی در خراسان جنوبی آغاز شد

دبیری خاطرنشان کرد: در حال حاضر افراد بسیاری در بخش مدیکال و تندرستی فعال هستند و توسط خدمت رسانی با این دو بخش درآمد مطلوبی کسب کردند، به عبارتی دیگر سه چهارم درآمد کشورهای جهان در حوزه تندرستی به دست می‌آید، آب درمانی، ماساژها و دهکده‌های سلامت از امور مربوط به حوزه تندرستی است.

رئیس انجمن کانون فعالان گردشگری و سرمایه گذاری خراسان رضوی بیان کرد: البته این آمار مربوط به تمامی کشورها بوده اما در کشور ما به هیچ عنوان به این بخش توجهی نمی‌شود و مسئولان صرفاً با بخش پزشکی همکاری دارند، بنا بر این افراد کمی در دو بخش مذکور فعالیت دارند.

وی گفت: باید به بهترین نحو در زمینه گردشگری فعالیت کنیم، در این باره می‌توان انجمن‌ها و اتحادیه‌های متعددی را در بخش گردشگری و سلامت تأسیس کرد و از سایر کشورهای پیشرفته در این حوزه الگوبرداری کرد، از کشورهای موفق می‌توان به آفریقای جنوبی اشاره کرد.

انتهای پیام/ ت

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۷۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت

به گزارش قدس خراسان و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی، تئاتر ۴۴۴ اثری از گروه تئاتر شهیدانه مشهد به عنوان گروه برگزیده تئاتر مساجد خراسان رضوی برای شرکت در جشنواره کشوری تئاتر مساجد انتخاب شد.

این جشنواره با حضور ۱۲ گروه نمایشی از سراسر کشور در روزهای ۱۸ تا ۲۱ مردادماه در شهر بافق استان یزد برگزار می‌شود که نمایش ۴۴۴ در این جشنواره حضور خواهد داشت.

گروه تئاتر شهیدانه، از جمله گروه‌های شرکت کننده در جشنواره تئاتر مساجد مشهد است که با نمایش ۴۴۴ و به نمایندگی از پایگاه مقاومت بسیج شهید گذری مسجد صاحب‌الزمان (عج) منطقه توس مشهد در این جشنواره حضور می‌یابد.

در خلاصه این اثر نمایشی آمده است: همیشه شور و هیجان جوانی و سر نترس نوجوانی می‌تواند جرقه شروع اتفاقات بزرگی باشد، همه چیز از یک روز معمولی در یک مدرسه معمولی آغاز شد ولی بعد ...

«آیدا سروش، اسما واخری، مهدیه اکرمی، ریحانه صفری، هستی حسن زاده، زهرا سالار، الهام کاظمی، یسنا واخری، زهرا و فاطمه حسینی طوسی» بازیگران این اثر نمایشی را تشکیل می دهند.

دیگر خبرها

  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت
  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی
  • آخرین وضعیت سلامت تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌های سلامت اجتماعی است
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌ءهای سلامت اجتماعی است