Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-28@21:13:23 GMT

از سرگیری متفاوت تولید رنو در ایران!

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۰۸۰۵۶

از سرگیری متفاوت تولید رنو در ایران!

پول‌نیوز - معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به حجم بالای سرمایه گذاری شرکت رنو در ایران گفت: این شرکت به ایران باز خواهد گشت.


فرشاد مقیمی عصر چهارشنبه در جلسه مشترک کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه تنظیم بازار استان کرمان تصریح کرد: وزیر صنعت، معدن و تجارت موضوع کارخانه روغن نباتی گلناز کرمان را در دستور کار قرار داده و پیگیر رفع مشکلات این کارخانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: ۱۰ هزار تن روغن برای این کارخانه در نظر گرفته شده که تا کنون قرارداد سه هزار تن آن بسته شده و قرارداد دو هزار تن دیگر نیز در آینده نزدیک منعقد خواهد شد.
مقیمی بیان داشت: با توجه به مذاکرات ما با بانک مرکزی، باید همکاری دو طرفه بین کارخانه و بانک وجود داشته باشد تا نام این کارخانه از لیست سیاه بانک مرکزی حذف شود.

مقیمی تصریح کرد: یک برنامه ۱۰ گانه در ستاد اقتصاد مقاومتی مصوب شد که بخشی از آن مربوط به تسهیلاتی است که در اختیار خودروسازان برای پرداخت بدهی‌هایشان به قطعه‌سازان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: تاکنون سه هزار میلیارد تومان از این تسهیلات پرداخت شده و تا یکشنبه یا دوشنبه هفته آینده بدهی خودروسازان از قطعه سازان به طور کامل پرداخت خواهد شد.

معاون امور صنایع وزارت صمت گفت: در خصوص هر کالایی که در کشور ساخته شود از طریق تعرفه یا ممنوعیت واردات عمل می‌کنیم.
معاون امور صنایع وزارت صمت گفت: شرکت رنو فرانسه در ایران یک میلیارد دلار سرمایه گذاری کرده و با توجه به میزان سرمایه‌گذاری انجام شده دوباره به ایران باز خواهد گشت.

وی ادامه داد: مکانیزمی در نظر گرفته‌ایم که تولید رنو با یکسری تفاوت‌ها دوباره شروع شود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: رنو پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۸۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، یدالله روحانی منش افزود: یک بانوی جوان به علت صدور چک کمتر از یک ماه پیش زندانی شده بود که با کمک استاندار همدان به آغوش خانواده بازگشت.

او تصریح کرد: سرپرست یک خانواده به علت بدهی از یک و نیم ماه پیش زندانی شده بود که از این محل برای آزادی این کارگر استفاده شد.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان تاکید کرد: ۲۳۲ زندانی جرائم غیر عمد شامل ۲۱۸ مرد و ۱۴ زن سال گذشته در این استان با کمک خیران و فعالیت‌های ستاد دیه و با پرداخت ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

یدالله روحانی منش افزود: این افراد شامل ۱۵۴ محکوم مالی، سه زندانی ناتوان در پرداخت دیه، ۷۴ زندانی مهریه و یک زندانی ناتوان در پرداخت نفقه می‌شود.

او تصریح کرد: شماره حساب‌های ۰۱۰۶۳۲۹۵۵۵۰۰۱ بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۰۷۱۲ بانک ملی، شماره حساب ۲۰۳۰۳۰۳۰۳۷ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۵۱۸۴ بانک ملت، شماره حساب ۳۳۲۲۴۳۸۳۱۰۳۸۷۱ و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۳۸۳۷۹۸۰۳ بانک انصار آماده دریافت کمک‌های شهروندان است.

دیگر خبرها

  • محصولات خودروسازان شهر بم زیر آب رفت!
  • بستنی‌هایی که از بازار می‌خرید، چگونه در کارخانه تولید می‌شوند؟ (فیلم)
  • بورس و مرکز مبادله؛ ۲ نهاد با شرح وظایف کاملا متفاوت
  • بسته تأمین مالی غیر نقدی زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • بسته زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • تحلیل مسعود نیلی از شرایط اقتصادی متفاوت ایران در 10 سال آینده
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • قرارداد بانک مسکن و صندوق توسعه ملی روی کاغذ ماند