Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-02@02:43:03 GMT

نجات کارگر میانسال از گاز گرفتگی تانکر آب

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۰۸۳۲۵

نجات کارگر میانسال از گاز گرفتگی تانکر آب

حوادث رکنا: با تلاش آتش نشانان یک کارگر ایرانی 51 ساله که در داخل یک تانکر آب به هنگام رنگ آمیزی، دچار گاز گرفتگی شده بود، با تلاش آتش نشانان از مرگ حتمی نجات یافت.

به گزارش گروه حوادث رکنا، به دنبال تماس مدیر یک ساختمان مسکونی با سامانه 125 و اعلام گاز گرفتگی یک کارگردر تانکر آب، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله نیروهای آتش نشانی ایستگاه 124 و گروه امداد و نجات 3 این سازمان را ساعت 12:23 دقیقه ظهر امروز به محل حادثه در 24 متری سعادت آباد، خیابان دشت بهشت اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدرضا محمدیانی افسر آماده منطقه دو عملیات سازمان آتش نشانی تهران که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: یک کارگر میانسال در طبقه منفی 2 یک مجتمع مسکونی، داخل تانکر آب موجود در موتور خانه مجتمع مشغول رنگ آمیزی دیواره های داخلی تانکر بود که به علت متصاعد شدن گاز حاصل از مشتقات رنگ و عدم وجود هوای تازه از هوش رفته بود و به علت محدودیت فضا و بیهوش بودن فرد، امکان خارج کردن وی از دهانه تانکر وجود نداشت.

وی تصریح کرد: آتش نشانان با توجه به شرایط، با استفاده از ابزار موجود به ایجاد فضا سازی در محل حادثه پرداختند و اقدام به برش دیواره تانکر جهت رهاسازی فرد نمودند.

محمدیانی افزود: آتش نشانان پس از برش دیواره تانکر، موفق شدند این کارگر 51 ساله را صحیح و سالم از داخل تانکر خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند و در پایان، با ارائه تذکرات ایمنی به مدیر مجتمع به عملیات خود خاتمه دادند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث گاز گرفتگی کارگر آب میانسال تانکر عکس شهرستان دختر پرونده زن مرد تهران کشف یک زن فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۸۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین

حمیدرضا ململی سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: ظهر امروز وقوع یک فقره حریق و انفجار گاز پیک نیک در طبقه سوم ساختمان مسکونی واقع در محله حکم آباد به سامانه ۱۲۵ اعلام شد.

وی افزود: به محض اطلاع از وقوع این حادثه تیم‌های عملیاتی آتش نشانی به محل اعزام شدند.

ململی بیان کرد: به دلیل وقوع انفجار صورت گرفته در این ساختمان، بخشی از دیوار‌ها تخریب شده و به وسایل منزل آسیب رسیده بود.

سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین عنوان کرد: در این حادثه به علت شدت انفجار سیلندر پیک نیک یک نفر خانم مصدوم شده بود که توسط عوامل اورژانس حاضردرمحل به بیمارستان منتقل شد.

ململی گفت: علت دقیق حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • نجات نصاب آسانسور با سقوط از ارتفاع ۱۵متری
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • برق‌گرفتگی عامل از دست دادن جان کارگر مرغداری در گیلانغرب شد
  • (ویدیو) نجات زنی گرفتار میان دیوار بعد از چهار روز
  • یک خانم بعد از ۴ روز گیر کردن بین ۲ دیوار در بم نجات یافت
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان