Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-29@03:39:28 GMT

بازتاب نمایش ابابیلی سپاه

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۱۳۶۲۲

‍‍‍‍‍‍

ساعتی بعد از انتشار خبر آغاز رزمایش پهپاد تهاجمی - رزمی نیروی هوافضای سپاه با نام «الی بیت المقدس ۱» در منطقه عمومی خلیج فارس، روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» گزارشی از برگزاری این رزمایش منتشر کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در این رزمایش که از صبح امروز (پنج‌شنبه) آغاز شده، برای نخستین بار تعداد ۵۰ فروند پهپاد تهاجمی ۱۷۰-RQ ایرانی همراه با تعدادی دیگر از پهپادهای تهاجمی و رزمی شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آذرماه ۱۳۹۰ بود که اولین بار خبر تسلط ایران بر یک فروند پهپاد فوق پیشرفته جاسوسی از نوع RQ-۱۷۰ منتشر شد. مقام‌های واشنگتن در ابتدا با تمسخر درباره این موضوع اظهارنظر کردند، اما با جدی شدن ماجرا، ابتدا اعلام کردند که یک پهپادشان گم شده و در نهایت اذعان کردند که این پهپاد از نوع RQ-۱۷۰ بوده و حتی از ایران خواستند که آن را به آمریکا برگرداند.

روزنامه صهیونیستی «جروزالم پُست» امروز در گزارشی به رزمایش «الی بیت‌المقدس ۱» واکنش نشان داد و در این باره نوشت: «۵۰ پهپاد ایرانی در رزمایش "الی بیت‌المقدس" به کار گرفته شدند».

این رسانه صهیونیستی می‌نویسد: «هدف از این رزمایش، نمایش دادن قدرت نظامی ایران است، رزمایشی که بعد از رزمایش بزرگ دریایی در ماه فوریه و متعاقب انجام آزمایش‌های مکرر جدید موشک بالستیک توسط ایران، در حال برگزاری است».

در گزارش جروزالم پست گروهک‌های تروریستی جدایی‌طلب «اپوزیسیون» خوانده شده‌اند و با اشاره به حمله سال گذشته موشکی ایران به آنها در منطقه کردستان عراق می‌افزاید: «ایران سال گذشته به مواضع گروه‌های اپوزیسیون کُرد و همچنین داعش در سوریه موشک بالستیک شلیک کرد. (ایران) در حال قدرت‌نمایی در خلیج فارس است».  دانلود  

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: پهپاد سپاه مانور اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۳۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب تظاهرات دانشجویان در جهان

دانشگاه چند روزی است مبدا تحولات در آمریکا شده با شعار جنگ غزه را پایان دهید.

     

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075750 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه و شباهت آن با لنست روسی
  • بازتاب قهرمانی فوتسال ایران در رسانه‌های جهان
  • بازتاب سیزدهمین قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رسانه‌های جهان
  • تصویری از جدیدترین پهپاد سپاه پاسداران؛ کپی سلاح مخوف پوتین
  • تصاویری از جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه
  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم
  • بازتاب تظاهرات دانشجویان در جهان
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  •  بازتاب بین المللی تظاهرات دانشجویان آمریکا