Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین بازی خود در سال 97 امروز  باید به مصاف سپیدرود در رشت برود. زمین زیر باران ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر در بازی هفته گذشته این نگرانی را برای هواداران ایجاد کرده که چمن مصنوعی سردار جنگل نیز همان مشکلات را برای پرسپولیسی‌ها ایجاد کند. سهراب انتظاری پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره این دیدار به خبرنگار برنا گفت: در شهرهای شمالی متاسفانه از زمین به آسمان می‌بارد، تنها نقطه‌ای از کشور که می‌تواند بهترین چمن‌ها را داشته باشد و حاصل خیزترین خاک را دارد در ورزشگاهایش باید چمن مصنوعی کاشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به اعتقاد من این ضعف مدیریت است وگرنه دانش کشت چمن خوب نیز وجود دارد و امیدوارم برای لیگ فصل آینده یک فکر اساسی برای این موضوع شود.

وی افزود: واقعیت این است که پرسپولیس به ناحق مقابل السد در لیگ قهرمانان آسیا بازنده شد و اشتباه داوری برای پرسپولیس در آسیا و لیگ داخلی اپیدمی شده است. سرخپوشان 2 گل در این رقابت‌ها دریافت کرده‌اند که هر 2 گل مردود بوده و در بازی‌های داخلی هم که بماند و البته این بدان معنا نیست که با اعتراض به داور مشکلی حل می‌شود. اما فدراسیون در این مورد و همچنین انجام بازی‌های پشت سر هم و هر سه روز یکبار باید تجدید نظر کند. شما چگونه فوتبال ما را با لیگ‌های برتر اروپایی مقایسه می‌کنید، آنجا شاید هر 3-4 روز یکبار بازی انجام شود اما امکانات ما هم با آنها برابر است، ما اینجا یک زمین تمرین درست نداریم و به نظر من در حق  تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کنند و نماینده ایران هستند اجحاف می‌شود.

مهاجم سابق پرسپولیس در ادامه اظهار داشت: اگرچه باخت در دقایق پایانی می‌تواند تیم را به لحاظ روحی و روانی دچار مشکل کند و امروز هم پرسپولیس با تیمی بازی دارد که مقابل هوادارانش برای امتیاز گرفتن از سرخپوشان کوهی از انگیزه هستند، اما در این سوی میدان ما هم پرسپولیس هستیم و محکوم به پیروزی در این بازی. بچه‌ها می‌توانند با برد در این دیدار دوباره به صدر جدول بازگردیم و به امید خدا با تلاش بازیکنان و پیاده کردن دقیق خواسته‌های برانکو به این مهم دست پیدا می‌کنند.

انتظاری در ادامه با اشاره به تعطیلی چند روزه سرخپوشان پس از این بازی عنوان کرد: به اعتقاد من تک تک بازیکنان نیاز به این تعطیلی دارند، آنها با رفتن به آغوش خانواده‌هایشان یک ریکاوری خوب روحی می‌کنند و خود را برای بازی‌های سنگین و حساس سال 98 آماده می‌کنند. ضمن اینکه اگر چه بازیکنان به تیم اضافه شده با تیم هماهنگ‌تر شده‌اند و روند خوب بازی کردن پرسپولیس صعودی شده اما نباید آنها فراموش کنند که هواداران چه انتظار زیادی از تک تک آنها دارند.

پیشکسوت فوتبال ایران در پایان گفت: فکر می‌کنم سال 97 بویژه به لحاظ اقتصادی سال سختی برای مردم باشد و بنده پیشاپیش ضمن تبریک سال جدید، برای همه هموطنانم سالی خوب و بهتر از گذشته را برای آنها آرزو می‌کنم و امیدوارم ملت ایران از همیشه سرافرازتر باشند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا خبرگزاری برنا مهاجم سابق پرسپولیس پرسپولیس و السد پرسپولیس سپید رود رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۳۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس با شکست مقابل شاگردان مجتبی حسینی از جام حذفی کنار رفت تا نتواند همانند فصل گذشته، موفقیت خود در این تورنمنت (قهرمانی حذفی) را تکرار کند. این در حالیست که آنها همچنان مدعی قهرمانی این فصل لیگ برتر محسوب می‌شوند و منتظر لغزش استقلال در صدر جدول هستند.

حمید درخشان درباره شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم گفت: به نظرم با تمام احترامی که برای آلومینیوم قائلم و عقیده دارم خوب و جانانه بازی کردند، باید بگویم پرسپولیس در این بازی به خودش باخت نه به تیم حریف. وقتی شما از حریف جلو می‌افتید و فاصله دو گله ایجاد می‌کنید یعنی نسبت به حریف برتری دارید ولی اینکه بعداً در چند نوبت بازی برده را با تساوی عوض می‌کنید و در نهایت در ضربات پنالتی بازی را واگذار می‌کنید این نشان از تصمیمات اشتباه سرمربی در جریان بازی دارد که نتوانسته بازی را کنترل کند و از برتری تیمش محافظت کند. تعویض‌های اشتباه و بازی دادن به بازیکنان در پست‌های غیر تخصصی از جمله این اشتباهات بود که در نهایت باعث شد پرسپولیس یک پیروزی را با شکست و حذف از مسابقات عوض کند.

وی با اشاره به روند این بازی گفت: اگر پرسپولیس ابتدا از حریف خود عقب می‌افتاد و بعد کار را به تساوی می‌کشاند قابل توجیه بود ولی وقتی شما جلو افتادی و برتری خودت را از دست دادی یعنی تصمیمات اشتباه گرفتی. برای همین است که می‌گویم پرسپولیس بازی را به آلومینیوم واگذار نکرد و به خودش باخت و متاسفانه حذف شد. جام حذفی می‌توانست میانبر خوبی برای قهرمانی و آسیایی شدن باشد ولی حالا فقط لیگ برتر باقی مانده است.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد ماجرای تمدید قرارداد اوسمار که گفته می‌شد وابسته به نتیجه این بازی و تقابل با سپاهان است هم گفت: من همیشه گفته‌ام نباید در تصمیم‌گیری‌ها عجله کرد و احساسی برخورد کرد. الان وقت صحبت در مورد تمدید قرارداد نیست و هنوز چند بازی دیگر تا پایان فصل باقی مانده است و باید صبر کنیم فصل تمام شود و بعد در مورد او تصمیم بگیریم. الان برای صحبت در مورد تمدید قرارداد با اوسمار زود است و بهتر است این موضوع به پایان فصل موکول شود.

وی در مورد عملکرد امیررضا رفیعی و تاثیر نبود بیرانوند در نتیجه این بازی گفت: به نظرم رفیعی در گل‌های دریافتی در جریان بازی مقصر نبود ولی اگر بیرانوند بود با توجه به تجربه بالاترش ممکن بود در ضربات پنالتی بهتر به پرسپولیس کمک کند.

درخشان در مورد تقابل حساس این هفته با سپاهان هم توضیح داد: کار پرسپولیس در این بازی سخت است و با توجه به حذف از جام حذفی سخت‌تر هم شد و بازیکنان با استرس بیشتری به بازی‌ها می‌روند. سپاهان هم در چند هفته اخیر دوباره اوج گرفته و به روزهای خوبش نزدیک شده است. اگر پرسپولیس این بازی را ببرد تا حد زیادی به قهرمانی نزدیک شده است چرا که سخت‌ترین بازی در بین بازی‌های باقی مانده این دیدار است.

دیگر خبرها

  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • تعویض‌های اوسمار اشتباه هم نبود!
  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید
  • آلومینیوم کابوس پرسپولیس «اوسمار» / آمار خوب شاگردان حسینی
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • پرسپولیس به خاطر تعویض‌های اشتباه اوسمار حذف شد
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!