Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،علیرضا شیری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت : از ابتدای امسال تاکنون ۲ هزار و ۵۰۸ معتاد جمع آوری شد‌ه اند.

وی گفت : همچنین امسال ۲ تن و ۴۹۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر اعم از صنعتی و سنتی در حوزه استان کشف شده که تا پایان سال جاری نیز افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۲۵۰ نفر قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر امسال دستگیر شده، اظهار داشت: این میزان به نسبت سال گذشته ۷۷ درصد افزایشی عمل شده است.

وی افزود: همچنین سه هزار و ۸۷۶ نفر خرده فروش امسال دستگیر شده که به نسبت سال گذشته ۱۳۵ درصد افزایشی عمل کرده ایم.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان کرمانشاه، به انجام طرح جمع آوری معتادان متجاهر اشاره کرد و تعداد دستگیرشدگان این حوزه را ۴۵۰ نفر اعلام کرد.

وی یادآور شد، کمپ‌های ماده ۱۵ موظف شده اند تا نسبت به جمع آوری و نگهداری این معتادان تا پایان تعطیلات همکاری کنند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: ۴۲ باند تهیه و توزیع موادمخدراز ابتدای امسال تاکنون ضربه خورده که نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد افزایش داشته است.

وی از شکل گیری هفت هزار و ۱۵۰ پرونده در حوزه موادمخدر امسال تشکیل شده که افزایش ۶۸ درصدی نسبت به سال گذشته داشته است.

این مقام مسئول به برگزاری یک هزار و ۹۷۵ طرح اعم از کنترل محور، پاکسازی شهری، ارتقا امنیت اجتماعی و ... در حوزه موادمخدر خبر داد که افزایش ۳۹ درصدی نسبت به سال گذشته داشته است.

دلیری، طرح پاکسازی نقاط حاشیه مدارس و مراکز علمی را ۴۳۳ طرح با جمع آوری نزدیک به ۱۲ کیلو و ۸۰۰ گرم عنوان کرد.

این مسئول با بیان اینکه در سال گذشته ۲۲۰ مرکز تهیه و توزیع موادمخدر در سطح استان پلمب شده اند، به پلمب ۲۲۵ مراکز دیگر در سال جاری اشاره کرد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه با بیان اینکه امسال مصرف کنندگان ماده مخدر هرویین مقام اول دستگیری‌ها به میزان ۳۱ درصد در استان بوده، افزود: شیشه و تریاک به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را در زمینه مصرف کنندگان دستگیرشده دارند.

وی اضافه کرد، ۳۰ تا ۳۵ سال سن با میزان ۲۲ درصد که به مقدار یک هزار و ۸۴۵ نفر است، بالاترین محدوده سنی مصرف کننده و فعالان موادمخدر در استان است، ۳۵ تا ۴۰ سال سن به میزان ۱۹ درصد مقام دوم و ۴۰ تا ۴۵ درصد که میزان ۱۳ درصد است، مقام سوم را دارد.

وی یاداور شد، مشاغل آزاد با ۴۴ درصد بالاترین فعالیت در حوزه موادمخدر در سطح استان را دارند که ۳۶ درصد از فعالان مربوط به بیکاران و ۶ درصد مربوط به کارگران ساده می‌باشد.

وی افزود: ۴۴ درصد دستگیرشدگان دارای مدرک سیکل و ۲۲ درصد دارای مدرک دیپلم و ابتدایی هستند.

وی با بیان اینکه ۴۰ هزار نفر زیرپوشش آموزشی برای مقابله با موادمخدر بودند، ادامه داد: ۱۴۴ مورد اعم از کلاس و کارگاه‌های آموزشی برگزار شده و پلیس برای رسیدن به رضایت جامعه تلاش می‌کند که کمک و همیاری مردم و والدین تاثیرگذار است .

 

 

انتهای پیام/د

جمع آوری  ۲ هزار و ۵۰۸ معتاد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۰۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه امسال دولت سیزدهم برای عبور موفق از اوج بار تابستان

مدیرعامل شرکت توانیر گفت: با هدف عبور موفق از اوج بار تابستان امسال، ٢٦ طرح فوق توزیع و انتقال تا پایان اردیبهشت ماه جاری وارد مدار می شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از توانیر، مصطفی رجبی مشهدی با اشاره به تدوین و ابلاغ ١٨٠ اقدام عملیاتی برای عبور از اوج بار تابستان امسال گفت: ٧٧ طرح انتقال در قالب این برنامه عملیاتی شده که ٣٠ طرح آن به اتمام رسیده و ٣٩ طرح نیز از ٧٠ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است که ٢٦ مورد آنها تا پایان اردیبهشت ماه جاری و مابقی تا قبل از اوج بار تابستان به بهره برداری خواهند رسید.
وی همچنین از افزایش ٧٦٠٠ مگاولت آمپری ظرفیت ترانسفورماتورهای پستهای فوق توزیع و انتقال خبر داد و با بیان این که  ١٢٩٤ کیلومتر خطوط فوق توزیع و انتقال نیز تا پیش از اوج بار تابستان به طول شبکه انتقال و فوق توزیع برق کشور افزوده می شود، خاطرنشان ساخت: ٧ طرح بهبود ولتاژ نیز در دست اجرا است و در مناطقی که افت ولتاژ وجود داشته باشد، خازن گذاری انجام می شود.
به گفته سخنگوی صنعت برق جمعا ٩ هزار میلیارد تومان در این زمینه سرمایه گذاری شده تا بتوانیم اوج بار تابستان امسال را بدون مشکل سپری کنیم.
مدیرعامل توانیر اجرای ١٣٠٠ کیلومتر کابل دریایی ایرانی بین جزیره قشم و سرزمین اصلی با هادی رسانا را از دیگر برنامه های عملیاتی صنعت برق در بخش انتقال عنوان کرد و گفت: با اجرای این طرح، ظرفیت تبادل برق این خط به ٣ برابر افزایش می یابد.
رجبی مشهدی با اشاره به فنآوری خاصی که در تولید این کابل دریایی به کار رفته، از ساخت آن توسط یک شرکت دانش بنیان داخلی خبر داد که انتظار می رود با اجرای این خط به طول ١٣٠٠ متر بین جزیره قشم با سرزمین اصلی (بزرگترین فاصله بین دو دکل انتقال نیرو)، ظرفیت تبادل برق این خط تا ٣ برابر افزایش یابد و نیروگاههای منطقه با بهره گیری از این ظرفیت، حداکثر تولید را داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • کمبودی در توزیع لاستیک خودرو‌های سواری نداریم
  • برنامه امسال دولت سیزدهم برای عبور موفق از اوج بار تابستان
  • متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی متلاشی شد