Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-30@07:32:59 GMT

گرشاسبی: دادگاه CAS تور رایگان سفر سوئیس بود!

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۴۴۲۶

گرشاسبی: دادگاه CAS تور رایگان سفر سوئیس بود!

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز و به نقل از  ایرنا، دادگاه عالی ورزش CAS به خاطر رای سوپرجام ایران تشکیل جلسه داد و به همین خاطر مسئولان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و وکلای آنها راهی سوئیس شدند تا در این جلسه حضور پیدا کنند. قرار است دو هفته دیگر رای نهایی در مورد این پرونده اعلام شود.


سوپر جام فوتبال ایران قرار بود که روز 29 تیر ماه 1397 بین پرسپولیس قهرمان لیگ برتر و استقلال قهرمان جام حذفی برگزار شود که در ان مقطع به خاطر همزمانی این بازی با اردوی استقلال در ترکیه این مسابقه لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل وقت پرسپولیس در این رابطه  گفت: واقعا نمی دانم که اسم این حرکت را چه بگذارم. این سفر تور مفتی برای برخی افراد بود که به سوئیس بروند. در این شرایط اقتصادی ببینید که چند نفر باید به سوییس سفر کنند و این پول هم از جیب ورزش می رود، آن هم در حالی که اوضاع ورزش ما اینگونه است.همه چیز در این باره مشخص است و همه مستندات معلوم است. همه چیز در مورد این پرونده مشخص است. برنامه بازی از چند ماه قبل اعلام شده بود. یک تیم حاضر نشد بازی کند. در جلسه قبل از بازی هم همه چیز مشخص بود و مستندات ارائه شد. در این شرایط قانون هم معلوم است.

 

مدیرعامل پیشین پرسپولیس خاطرنشان کرد: بزرگان ورزش نباید به باشگاه استقلال در این شرایط اجازه می دادند که این همه پول به خاطر یک سفر از جیب ورزش ما خارج شود. چرا که همه قوانین مشخص است که در این باره چه چیزی می گوید.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: حمیدرضا گرشاسبی پرسپولیس استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۴۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدرنشینی استقلال بی دلیل نبوده/ ساختار دفاعی پرسپولیس ایراد دارد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال سپاهان و پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت رو در روی هم قرار گیرند. این بازی به واسطه قرار گرفتن دو تیم در رده های دوم و سوم با ۵۲ و ۴۵ امتیاز از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است.

محمود کلهر کارشناس فوتبال در خصوص این بازی اظهار داشت: نتیجه این دیدار می تواند تاثیر زیادی روی قهرمانی لیگ برتر داشته باشد. سپاهان اگر پیروز شود، کورس قهرمانی جذاب تر خواهد شد. پرسپولیس متاسفانه از جام حذفی حذف شد و در بازی با آلومینیوم نشان داد که در ساختار دفاعی دچار مشکل است و نبود علیرضا بیرانوند هم خیلی زیاد به چشم آمد.

او ادامه داد: آمادگی ذهنی در این بازی بسیار مهم است و برای موفقیت در این دیدار کادر فنی پرسپولیس باید از لحاظ روحی و روانی بازیکنان را آماده سپاهان کنند. «اوسمار ویه‌را» باید از دیدار با آلومینیوم درس بگیرد و در مصاف با سپاهان تعویض های بهتری داشته باشد.

او افزود: سپاهان دارای خط هافبک و حمله زهرداری است و بازیکنان بسیار با کیفیتی در این تیم حضور دارند. نتیجه گرفتن برابر پرسپولیس برای این تیم که از کورس فاصله گرفته بود بسیار مهم است.

کارشناس فوتبال در ارتباط با دیدار دو تیم تراکتور و استقلال تهران گفت: این بازی هم برای هر دو تیم بسیار مهم است و به نظرم قهرمان لیگ برتر از دل این دو بازی بیرون خواهد. استقلال یکی از تیم های باکیفیت این دوره از مسابقات بوده و روز به روز باکیفیت تر بازی می کند و صدرنشینی این تیم بی دلیل نیست.

کلهر تصریح کرد: تراکتور فراز و نشیب های زیادی داشته از طرفی با اضافه شدن حمید مطهری به کادر فنی این تیم مدیران و هواداران تراکتور می توانند امیدوار به کسب نتایج بهتر از تیم خود باشند چون مطهری سالهاست که در لیگ برتر فعال است و نسبت به تمام تیم ها شناخت خوبی دارد.

او در پایان گفت: تراکتور یک پیروزی روحیه بخش در جام حذفی به دست آورد و بازیکنان این تیم با انگیزه دوچندان گام به دیدار با استقلال خواهند گذاشت. امیدوارم کیفیت بالایی از دیدار های باقی مانده تا پایان فصل را شاهد باشیم و تیم ها بازی رو به جلویی را از خود به نمایش بگذارند.

کد خبر 6092719

دیگر خبرها

  • صدرنشینی استقلال بی دلیل نبوده/ ساختار دفاعی پرسپولیس ایراد دارد
  • مقدمات برگزاری دادگاه‌های صلح در لرستان فراهم شود
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • علت اصلی تعویض اورونوف مقابل آلومینیوم مشخص شد | تصویر دردناک منتشر شد